Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seltje schreef:Psst... even een ander muntje: 9 maanden na nieuwjaar is om en nabij 1 oktoberIk weet dankzij mijn job al jaren dat er begin september (9 maande' na nieuwjaar) veel kinderen geboren worden.
Nu pas realiseer ik mij dat ik zelf eind augustus jarig ben, en eigenlijk voor 1 september was uitgerekend...
No_worries schreef:Seltje schreef:Psst... even een ander muntje: 9 maanden na nieuwjaar is om en nabij 1 oktoberIk weet dankzij mijn job al jaren dat er begin september (9 maande' na nieuwjaar) veel kinderen geboren worden.
Nu pas realiseer ik mij dat ik zelf eind augustus jarig ben, en eigenlijk voor 1 september was uitgerekend...
vuurneon schreef:Ligt eraan hoe je het bekijkt, op het moment dat je op 31 december zwanger raakt ben je in theorie al 2 week zwanger. Krijg je cadeau. Dus kom je uit op half september. Ben je half december verwekt, ben je eind december al 4 week zwanger. Tegen de tijd dat je menstruatie uitblijft en je normaliter een test doet, ben je 4 week zwanger
Sowieso is het best vreemd als je erbij na denkt dat je weet wanneer je ouders ongeveer gekrikt hebben
Mizora schreef:Haha, inderdaad.
Wij zijn aan het terugtellen geweest ik heb waarschijnlijk italiaanse roots. Daar waren ze toen namelijk op vakantie
xMyrth schreef:vuurneon schreef:Ligt eraan hoe je het bekijkt, op het moment dat je op 31 december zwanger raakt ben je in theorie al 2 week zwanger. Krijg je cadeau. Dus kom je uit op half september. Ben je half december verwekt, ben je eind december al 4 week zwanger. Tegen de tijd dat je menstruatie uitblijft en je normaliter een test doet, ben je 4 week zwanger
Sowieso is het best vreemd als je erbij na denkt dat je weet wanneer je ouders ongeveer gekrikt hebben
Ja maar ze bedoelt dat ze een nieuwjaarskindje zou zijn en dat is dus niet zo
Want 9 maanden na nieuwjaar is ongeveer 1 oktober ipv september.
Iets met muntjes die laat vallen haha
Edit: ze was dus eerder een sinterklaascadeautje
deeeeeeeeee zak van sinterklaas........
_Nadia_ schreef:Je kan alleen een paspoort krijgen van een land waar je de nationaliteit van hebt. Je kan wel een Nederlands paspoort krijgen uitgegeven door de Nederlandse ambassade in het land van geboorte, maar het blijft een Nederlands paspoort.
Rocamor schreef:Ja maar de poster waar jij in eerste instantie op reageerde, had het over een paspoort. Wellicht bedoelde zij nationaliteit van het geboorteland. Nationaliteit van een land hebben betekentnog niet gelijk dat je ook van ddan land een paspoort hebt/krijgt.
Citaat:als je in het buitenland geboren wordt krijg je een paspoort uit dat land,