Maar wat wil je ook, we wonen iets van 130 km uit elkaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:Ik ben gisteren met tinderman naar de kroeg geweest waar hij op Vrijdag doet biljarten. Echt n kleine kroeg met enkel stamgasten dus om er even een beeld bij te vormen.
Dus heb wat van zijn vrienden ontmoet en ook zijn pa!
Vind ik echt heel leuk, vooral omdat mijn ex mij pas na twee jaar heeft voorgesteld aan zijn ouders... Dan is dit voor mij even omgekeerde wereld zeg maar!
CCCCC schreef:Twee jaar? Dat is wel lang. Ik doe het ook niet meteen hoor, toen ik hem 2 maanden kende en 1 maand echt iets 'had' heb ik hem meegenomen naar m'n ouders. Ik heb zijn ouders vorige week leren kennen.. We wonen allebei op kamers, dus dan kom je ook niet bij de ouders over de vloer.
Ik heb ondertussen ook schoonmam en pap ontmoet. Nooit gedacht dat ik zo'n leuke jongen zou leren kennen via Tinder, nog steeds heel happy. Ik zie hem pas maandag weer trouwens, mis hem nu al
Mri schreef:Ik denk dat het bij ons vrij vlot zal gebeuren. Mijn ouders is, ivm afstand, makkelijker dan zijn ouders . Maar 23 of 24 april staat er een etentje op de planning voor de verjaardag van zijn vader
Queelens schreef:Jeetje Keny
Ik heb mijn ex schoonouders al best rap ontmoet toen der tijd.
Zucht ik heb maar weer de vraag bij mn date neergelegd hor dat nou zit met die wedstrijd van m morgen (om te kijken of we morgen wat kunnen gaan doen). Af en toe als ik t vanuit hem moet laten komen kan ik wachtten totdat ik een ons weeg en komt die er pas op de dag zelf mee of vanavond als ik op verjaardag ben
Mannen..
Edit: ik denk dat iemand mij morgen op mag rapen van het lachen want hij gaat de uitdaging aan om met mij te skeeleren.
Lees: ik skeeler regelmatig (nu ff wat minder door de winter) en mijn skeelers rollen n stuk soepeler dan de skeelers die hij leent van mijn vader
Een +punt voor hem hij is sterker en heeft een betere conditie.
DominiqueDG schreef:Jullie hebben allemaal zo lief meegedacht, dus plaats even een update. Het is niet te geloven....mannen.
Goed, mijn vriendin dus lichtelijk in paniek, want na een leuke date met apekooien (blijft leuke woordspeling haha!), hoorde ze weinig tot niets. Zijn collega's en op het werk was er ook niet echt contact.
Nou komt ie. Ze was de onzekerheid zo zat en heeft vandaag (ja, horeca) na het werk gewoon gezegd: ja, ik weet niet wat je wilt hoor. Het is graag of niet, maar communiceer in vredesnaam. Arme jongen schrok, hij had juist een aantal dates gehad waarbij vrouwen niet teveel 'op de huid' gezeten wilden worden, dus hij dacht; nu pak ik het goed aan.
Arm joch. Zo zie je maar; blijf altijd jezelf.
Ze zijn nu officieel een setje
Dus wijze les; niet gaan twijfelen, onzeker worden, gewoon vragen of die mannen duidelijk willen blijven communiceren, dan is er niets aan het handje
Sunrise_ schreef:Nou ik heb gisterenavond wat gedronken en ik ben er nog niet uit wat ik er nou precies van vind. Het was gezellig en leuk, maar het is wel een praatjesmaker/druk persoon en ik weet niet zo goed of dat bij mij past. Een vriend van hem was er ook en die zei dat hij die avond ook een beetje zo deed om indruk te maken, dat hij normaal wel rustiger was. Qua looks wel echt mijn type. Hmm. Ik ga straks even bijlezen!
Sunrise_ schreef:Sunrise_ schreef:Nou ik heb gisterenavond wat gedronken en ik ben er nog niet uit wat ik er nou precies van vind. Het was gezellig en leuk, maar het is wel een praatjesmaker/druk persoon en ik weet niet zo goed of dat bij mij past. Een vriend van hem was er ook en die zei dat hij die avond ook een beetje zo deed om indruk te maken, dat hij normaal wel rustiger was. Qua looks wel echt mijn type. Hmm. Ik ga straks even bijlezen!
Ik was gisteren met twee vriendinnen in de kroeg en hij was er toevallig ook weer met een vriend. En ik moet eerlijk zeggen...het was echt een gezellige avond. Hij nodigde ons uit om te poolen, en daarna hebben we ook nog met z'n 5-en gerummikubd (en nee dat is geen codetaal haha, echt het spel) en wilde hij voor mij en mijn vriendinnen wat drinken halen. Klinkt misschien wat suf allemaal maar het was een leuke avond en ik vond het ook leuk hoe hij zich tegenover mijn vriendinnen opstelde, gewoon normaal en gezellig, geen raar gedoe of drama, gewoon lekker allemaal aan het fris dit keer. Ik drink gerust een drankje hoor, maar ik vond het ook weleens verfrissend om een man tegen te komen die een leuke avond heeft met een cola'tje en de verantwoordelijkheid neemt om 100% nuchter naar huis te rijden.
Ginger1991 schreef:annikeee19 schreef:bij mij gaat tinderen niet zo best
hele leuke jongens zijn helemaal niet spraakzaam
jongen die niet heel leuk zijn heel spraakzaam
Hier precies hetzelfde