Confession 2: Als ik met een mes van dat voedselplastic doorprik (bijvoorbeeld van die vleesverpakkingen of 6 flesjes) beeld ik me in dat ik dat mes tussen iemands ribben steek en dat dat dan ook zo voelt en klinkt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

*gaat volgende x ook doen*
Voor mijn gevoel zit er altijd zo'n 'vliesje' tussen je ribben, en vond het gewoon logisch dat dat een soort van 'pop' geluid maakt als je daar een mes doorheen steekt
UhNee schreef:Comfession: ik heb mijn mac nu een paar maanden maar ik weet nog steeds niet hoe je nou een trema op de e kan zetten of iets dergelijks
Confession 2: Als ik met een mes van dat voedselplastic doorprik (bijvoorbeeld van die vleesverpakkingen of 6 flesjes) beeld ik me in dat ik dat mes tussen iemands ribben steek en dat dat dan ook zo voelt en klinkt
UhNee schreef:Zo doe ik het idd nu BeSen.... Maar soms doet 'ie het niet, en om nou elke keer 5 seconden te wachten tot dat balkje komt..... Kan vast wel makkelijker
UhNee schreef:Zo doe ik het idd nu BeSen.... Maar soms doet 'ie het niet, en om nou elke keer 5 seconden te wachten tot dat balkje komt..... Kan vast wel makkelijker
volgens mij hebben we een nieuwe
UhNee schreef:Confession 2: Als ik met een mes van dat voedselplastic doorprik (bijvoorbeeld van die vleesverpakkingen of 6 flesjes) beeld ik me in dat ik dat mes tussen iemands ribben steek en dat dat dan ook zo voelt en klinkt
BaileyMix schreef:Ik voel me echt even de aller slechtste persoon op aardeIk ben bezig met 2 heren, allebei ontzettend leuk. Het zijn tweelingbroers en beide denken ze dat ik geen contact meer heb met de andere broer
oliebol's gonna hit the fan...

CharlotteJay schreef:voor de lief hebbers van rel topicsvolgens mij hebben we een nieuwe
confession: ik heb een mega dikke crush op een bn'r en ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd
Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie het is
CharlotteJay schreef:voor de lief hebbers van rel topicsvolgens mij hebben we een nieuwe
confession: ik heb een mega dikke crush op een bn'r en ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd
Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie het is
[/quote]
Jennifuur schreef:Confession: ik ben als een malle het reltopic aan het zoeken, maar vind hem niet