Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:34

Comfession: ik heb mijn mac nu een paar maanden maar ik weet nog steeds niet hoe je nou een trema op de e kan zetten of iets dergelijks :+

Confession 2: Als ik met een mes van dat voedselplastic doorprik (bijvoorbeeld van die vleesverpakkingen of 6 flesjes) beeld ik me in dat ik dat mes tussen iemands ribben steek en dat dat dan ook zo voelt en klinkt :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:37

UhNee schreef:
Confession 2: Als ik met een mes van dat voedselplastic doorprik (bijvoorbeeld van die vleesverpakkingen of 6 flesjes) beeld ik me in dat ik dat mes tussen iemands ribben steek en dat dat dan ook zo voelt en klinkt :=

:oo _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:42

Hahahahaha, hoe kom je daar nou op? :') *gaat volgende x ook doen*

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:50

Echt geeeen idee :') Voor mijn gevoel zit er altijd zo'n 'vliesje' tussen je ribben, en vond het gewoon logisch dat dat een soort van 'pop' geluid maakt als je daar een mes doorheen steekt :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:53

UhNee schreef:
Comfession: ik heb mijn mac nu een paar maanden maar ik weet nog steeds niet hoe je nou een trema op de e kan zetten of iets dergelijks :+

Heel lang de e op je toetsenbord in drukken en dan verschijnt op je scherm 1 2 3 4 5 enzo met welk streepje je dan krijgt dan druk je dat getal in en voila

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:56

Zo doe ik het idd nu BeSen.... Maar soms doet 'ie het niet, en om nou elke keer 5 seconden te wachten tot dat balkje komt..... Kan vast wel makkelijker :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:04

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:05

Ik heb trouwens een paar keer met een naald tussen de ribben gestoken bij een kat. (Euthasol in het hart) en nu je het zo zegt voel het idd wel een beetje hetzelfde.. alleen is het plastic wat sterker. Al zal dat ook aan de scherpte van het mes liggen.

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:05

UhNee schreef:
Zo doe ik het idd nu BeSen.... Maar soms doet 'ie het niet, en om nou elke keer 5 seconden te wachten tot dat balkje komt..... Kan vast wel makkelijker :')

Komt ie hoor:
Voor de é doe je alt+e en dan typ je de letter waar je de ´ op wilt hebben.
Voor de è doe je alt+` (de toets links van de z) en typ je de letter.
Voor ê doe je alt+i en de toets waar je het op wilt hebben.
Helpt dat? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:06

Ik kan dit echt niet lezen zonder er naar van te worden en over m'n ribben te 'wrijven' :')

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:15

Lang geleden werkte ik in een fabriek waar bigbags met grondstofkorrels geleegd werden boven het mengvat. Op sommige bigbags zat geen statiegeld en die hoefde je dan niet via het gat in de onderkant te legen maar mocht je opensnijden. We hadden daar een groot mes (kleine machete leek dat wel) voor en dan stak ik met volle kracht erin, en dan een mooie haal om hem open te ritsen! Ook erg bevredigend!!
(ik beken dan ook grif dat ik dan bedacht hoe dat zou voelen als je iemand zou neersteken!! Ik was niet de enige want elke collega ramde dat mes er met genoegen in)

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:20

Mijn confession: ik kan altijd goed knopen doorhakken en beslissingen nemen, maar op relatiegebied maak ik maar geen keus en kan ik niet achter mijn beslissing blijven staan. Ik voel me er zo stom onder!

annedv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:09

Confession; dat ik in een paar dagen tijd dit hele topic heb door gelezen terwijl ik zoveel andere dingen moeten doen..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:47

Mijn grootste angst is zwanger te worden op dit moment, de komende maanden/ jaren. Kan daar heel panisch over doen. Als ik me even gek voel, wijt ik het ook meteen aan die mogelijke optie.

Sita77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:20

Mijn oudste zoon is ongelukkig door keuzes die ik maak (of niet maak). Ik ben niet sterk genoeg om te doen wat het beste zou zijn voor ons allemaal....voel me soms zo schuldig, maar steek even vaak zo rap mn kop weer in t zand

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:29

voor de lief hebbers van rel topics :') volgens mij hebben we een nieuwe

confession: ik heb een mega dikke crush op een bn'r en ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:49

Dat mes-in-ribben verhaal :') Niet helemaal oké hahaha

Ik voel me echt even de aller slechtste persoon op aarde -O- Ik ben bezig met 2 heren, allebei ontzettend leuk. Het zijn tweelingbroers en beide denken ze dat ik geen contact meer heb met de andere broer -O- oliebol's gonna hit the fan...

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 00:00

Ik voel mezelf zielig. Ik heb altijd twee vaste supporters bij mijn manegewedstrijden: mijn moeder en mijn vriend. Mijn moeder heeft in de bijna 17 jaar dat ik paardrijd misschien 2 wedstrijden gemist. Aankomende zaterdag heb ik een wedstrijd, mijn moeder is een dagje weg en mijn vriend gaat waarschijnlijk naar een verjaardag van een vriend. Hoewel ik geen recht tot klagen heb, aangezien ze er altijd zijn, vind ik het niet leuk.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 00:26

UhNee schreef:

:') _O-

Xanthippe en Sita77 veel sterkte allebei :(:)

Ik heb vanmiddag schaamteloos een vreemde man uit staan lachen, toen hij probeerde om een wasrek op te zetten, maar uiteindelijk eindigde met vier losse stukken..... :)) _O-
Gelukkig kon hij er zelf later ook om lachen, toen hij het ding weg smeet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:16

BaileyMix schreef:
Ik voel me echt even de aller slechtste persoon op aarde -O- Ik ben bezig met 2 heren, allebei ontzettend leuk. Het zijn tweelingbroers en beide denken ze dat ik geen contact meer heb met de andere broer -O- oliebol's gonna hit the fan...

Oef, die is wel mega heftig! :oo

CharlotteJay schreef:
confession: ik heb een mega dikke crush op een bn'r en ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd :=

Oh dat heb ik ook best wel hoor :') Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie het is :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:01

CharlotteJay schreef:

Oh dat heb ik ook best wel hoor :') Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie het is :+[/quote]

Spoiler:
Freek Vonk en het ergste is dat dat er al dik 4 jaar in zit ofzo :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:04

Confession: ik ben als een malle het reltopic aan het zoeken, maar vind hem niet :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:09

ik zoek lex was het maar hij is al gesloten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:26

Jennifuur schreef:
Confession: ik ben als een malle het reltopic aan het zoeken, maar vind hem niet :')

Dit is 'm: [OV] IK ZOEK LEX!!!!
Wees snel, want hij word vanavond verwijderd. 71 tems :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:34

_/-\o_ _/-\o_ Dank!