Ja ben ook echt heel blij! De small is heel moeilijk te vinden. En dat was toch echt wel mijn maximale maat want ik ben maar zo mini De binnenkant bij de small is zwart ipv rood overigens!
Wendy1978
Geplaatst: 08-03-17 12:09
woooow wat een plaatje iris
welke doe je nu weg ook al weer? (Foto)? ik ben net een vergiet momenteel
sonde dat je die tas weg moet doen! hij is gelukkig nog zo goed als nieuw, dus die zal je zo kwijt zijn! ik moet zeggen ik gebruik hem toch wel veel , al ga ik ook best wel wat weekendjes weg.
mooi je nieuwe tas!! heel fijn tijdloos model ook. Ik moet zeggen ik heb niet heel veel met chanel van tassen, ik vind enkel de boy een toffe tas, maar je ziet er tegenwoordig zoveel neppe van dat het voor mij eigenlijk een beetje een afknapper is geworden, dat zie je natuurlijk met LV en andere merken ook wel, vandaar dat ik ook niet snel meer voor de simpele uitvoering ga.
adecuada
Geplaatst: 08-03-17 15:17
Die alma bb met die kleinere charm is echt een super leuke combinatie rockey! Ik vind het alleen jammer dat epileder tegenwoordig alleen nog maar zilverkleurige hardware heeft. Persoonlijk vind ik goudkleurige hardware mooier.
Heel mooi die flap bag Iris! Wel zonde van je keepall inderdaad!
Dat ben ik met je eens Vind de Chanel ook 1000x mooier dan die lv tas Maar das omdat je die Chanel dagelijks kan dragen
miesie
Geplaatst: 08-03-17 19:17
Heel mooi Iris! Zeker praktischer dan je LV, hopelijk krijg je hem snel verkocht.
Wij zijn net met een paar uit dit topic even langs Ceasar geweest in Rotterdam, o.a. weer mooie Louboutins gezien En even bij Wendy op ziekenbezoek.
@Rockey, wat jij zegt heb ik idd ook met Chanel. Bij ons in Rotterdam loopt denk ik 1 op de 4 vrouwen met Chanel en ik denk dat 1% maar echt is.
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-17 19:20
Wendy1978 schreef:
Dat ben ik met je eens Vind de Chanel ook 1000x mooier dan die lv tas Maar das omdat je die Chanel dagelijks kan dragen
Ja! Daarom was de keuze ook snel gemaakt!
Ach, er loopt ook zoveel nep LV rond. Zolang ik maar weet dat het echt is vind ik het allemaal gezegend, ik koop hem voor mijzelf en niet voor een ander!
Mijn ervaring met vestiaire is ook niet zo tof overigens. Ik heb eergisteren een hermes H buckle belt besteld en wou via Klarna betalen (soort afterpay) nou dat werd 2x geweigerd dus maar via paypal gedaan en dat lukte, maar sinds die dag heb ik nooit een bevestiging van mijn order gehad en stond er dat ik via Klarna had betaald. Ik heb er nu 3x heen gebeld en er werd telkens vrij weinig aan gedaan. Gisteren zei de man aan de telefoon dat ik hem vanochtend zou krijgen.... nou niet dus. Vanmiddag maar weer bellen dan, naar Frankrijk want de verkoper krijgt nu dus ook geen bericht dat ie verkocht is...
Oma heeft me net een jas wat ze 25 jaar geleden gekocht heeft voor toen nog 1100 gulden geschonken, van Christ hij is nu best weer in de mode! Moet er wel aan wennen.
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-17 17:19
TADAAAA! Het is de small en hij is in vrijwel perfecte staat! Hij is aan de binnenkant zwart omdat deze nog van 2009 is en toen was de binnenkant nog zwart, vanaf toen werd het bordeaux.
adecuada
Geplaatst: 09-03-17 17:23
Prachtig Iris!
anoukkk.
Geplaatst: 09-03-17 17:24
Jeetje wat een poedersuiker ervaring Iris! Wel heel vet van je nieuwe Chanel, ben benieuwd hoe de Small je staat. Ik heb vanmiddag de medium flapbag binnen gekregen voor een klant en ik moet zeggen dat ik die toch al vrij klein vond, maar dat kan dus ook komen omdat ik nu gewend ben aan de jumbo haha. (die overigens ook een bizar dikkere chain heeft).
Ik heb momenteel mijn Louis Vuitton pochetten metis ingeruild voor een vintage Chanel Jumbo. Hele mooie tas, alleen is hij bijna te groot haha. Had hem eigenlijk ingekocht voor de webshop maar zat zo'n mooi en bijzonder verhaal achter plus ik al zo graag een tas erbij wou dat ik kon afwisselen dat ik heb besloten deze eerst maar zelf te gaan gebruiken. Zal nog even mooie foto's maken!
Rockey: Je collectie is te gek echt heel tof. Zie ook de gepersonaliseerde keepall op de achtergrond van je foto, geweldig dat knalroze erop! Ik heb zelf de gewone monogram key cles aan mn auto sleutel hangen. Ik bewaar er zelf mijn visite kaartjes in en vind hem verder gewoon enorm leuk haha.
Ja ik heb net wéér naar vestiaire gebeld en het zou nu wéér binnen 48u klaar moeten zijn (frans engels is moeilijk te verstaan) hij dacht iig dat ik morgen wel wat hoorde.
Hahaha anouk ik ben een mini mens dus small past mij prima had ook een 'aan' foto geplaatst.
Ben heel benieuwd naar jouw foto Gaat het goed met de webshop?
miesie
Geplaatst: 09-03-17 20:10
Heel mooi Iris! Echt nieuwstaat en je portemonnee matchet er ook bij!
Ja hij ziet er echt perfect uit! Ik kan de vrouw van 'The perfect vintage bag' echt aanraden. Hmm m'n eerste uitstapje wordt denk ik maandag op m'n verjaardag
Ben jij je loubies trouwens al gewend? Staat mij bij dat je ze toen niet lekker vond lopen!
Ik ken haar wel idd Iris, mooie collectie heeft ze ook. Leuk dat hij dan al mee uit mag, hij past qua formaat heel goed bij je! Wat ik zei had ik van de week een Medium flapbag binnen en dacht echt weer even, jeetje wat een mini is het ook haha!
Ik zal even zorgen voor foto's van de tas! Hij is erg mooi maar wel echt groot, ben er echt dingen in kwijt. Ik moet even kijken naar een organizer hiervoor.
Webshop gaat goed, krijg een steeds groter bereik, maar nu druk aan het verbouwen dus even op een lager pitje nu en straks in ons nieuwe huis krijg ik een eigen kantoor etc waar ik ook mooi klanten kan ontvangen. Helmaal zin in