Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophievdV schreef:Ik snap wel dat hij moeite zou hebben met een ongezonde leefstijl. Zelf wil ik ook graag een partner hebben die goed voor zichzelf zorgt.
Hhilde schreef:SophievdV schreef:Ik snap wel dat hij moeite zou hebben met een ongezonde leefstijl. Zelf wil ik ook graag een partner hebben die goed voor zichzelf zorgt.
Ja, dat snap ik ook welAlleen als ik niet goed voor mezelf zorg, zit hij in zak en as op de bank bij wijze van. Het bepaalde heel erg de sfeer en gesprekken.
En als je dat heel belangrijk vindt binnen een relatie, moet je imo geen partner kiezen die flink overgewicht heeft... Kijk: ik wil zelf ook goed voor mezelf zorgen omdat het voor mij ook belangrijk is en ook het ‘lekker in mijn vel zitten’ bepaalt. Alleen de druk die erbij kwam maakte juist dat het voor mij lastiger werd.
biggirl schreef:Dikke knuf dreamer ,savannah
Hier een week totaal geen contact gehad met hem en heel eerlijk ik vond t heerlijk geen gezeik ik ben lekker met vrienden veel weg geweest en ook met hun het er over gehad ook die geven allemaal aan dat hij t het niet waard is .
Krijg eergister dus een appje van hem maar wist me geen houding te geven aan hem heel raar wist niet zo goed hoe ik moest reageren en me opstellen tege over hem ...
Enja tijdens het vele weg gaan met mijn vrienden groep ben ik iemand tegen gekomen waar ik het heel leuk mee heb dus dat is ook weer zo iets achja ik zie het allemaal wel