Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:25

Die jurk met palmbomen vind ik super gaaf!!
Welke maat heb jij besteld en hoe lang ben jij? (met mijn 1.81m zijn maxijurken al snel te kort..)
Is de stof strechy of wat meer stug?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:35

Ik ben net eventjes de stad in geweest en ben goed geslaagd! Ik was echt een beetje chagrijnig omdat ik er achter kwam dat ik helemaal geen leuke, lichte broeken meer had (en degene die ik had, was te klein geworden) dus ik mocht van mezelf een nieuwe broek halen. :D

Ik heb deze broek en top gekocht (let niet op de awkward foto, haha :'))

Afbeelding

Met deze top
http://static.zara.net/photos//2015/V/0 ... 9547611469

En ik zocht al heel lang een nieuwe tas en heb nu deze gekocht:
Afbeelding

en nog sokken en zo bij de primark. :Y)

LauraSaskia

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:43

Gaaf die tas! Ook van de Zara?

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:59

xkimmx schreef:
Gister deze jurk besteld bij elise store, vanochtend al binnen! Ben er echt blij mee! Zoveel leuke reacties vandaag op school, zelfs van de cassiere bij de albert Heijn :+ Hij zit echt top!

Oh my, nu heb ik hem ook besteld... :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:07

Streepjes rebecca, wat verrassend! :D
Maar leuke broek!

En leuke jurk op de vorige pagina! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:19

Aaaah had je nog geen streepjes shirt Rebec? :P
Broek staat je heel goed!

Jurk op de vorige pagina is ook echt heel mooi, zeker met zo'n figuur. :j

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:45

Haha Elise store mag blij met mij zijn :P voor de gene die het vroeg, ik had maat M zoals altijd en zo valt die ook! Maar hij heeft wel een hoge split dus dan zou die bij jou misschien net tot je heup komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:43

Nee, ik had nog geen streepjes shirt, vond het dus hoog tijd worden *D

De tas is van Invito!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:20

Ik wilde die jurk ook bestellen net, maar nu is er alleen nog maar L en ik moet S :'( Ik hoop dat ie nog terugkomt! Meer reden om af te vallen hahaha

Hij is echt prachtig!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 07:39

Ik had gemaild of (X)S terugkwam maar ze gingen hem zeker weer aanvullen, dus je kan de website in de gaten houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:26

Hallo :D

Mag ik hier gezellig mee praten?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van shoppen, maar wel van kleding!
Gisteren weer wezen shoppen met een vriendin, een mooie lange rok met een top gekocht.
Moest eigenlijk broeken, maar kon niks leuks vinden. Ik weet ook nooit zo goed wat bij mij past.
Ik heb een best raar figuur. Klein, dikke benen, vetribbels en een klein buikje. Als ik een beetje train dan wordt mijn buik wel strakker maar mijn benen blijven dan stevig. Wat zouden jullie adviseren?

Wat vinden jullie trouwens goedkoop en duur? Ik heb net via internet broeken besteld. Bij h&m. 19,99 per broek. 3 broeken besteld en 2 tops. Samen 94,-. Ik vindt dat best veel geld, maar ik heb echt nieuwe kleding nodig. :')

Maar het betere weer komt er weer aan en misschien is handiger om te investeren in kortere broeken en rokjes ipv lange broeken. :')

Oja en op de hm site staat bij skinny jeans maat 26 t/m 36. Dan is 36 toch ongeveer L/XL?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-15 09:58, in het totaal 2 keer bewerkt

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:32

haai meiden,

over een paar weekjes zijn een vriendin en ik kissmissen en daar moeten we een outfit voor scoren,
meestal zijn kissmissen in strakke jurkjes maar omdat mijn vriendin nog niet op haar streefgewicht zit wil ze dit liever niet... we willen eigenlijk een beetje stoere toch mooie look en we zijn druk aan het zoeken maar het is erg lastig,

hebben jullie ideeën of leuke dingen?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:32

Wat een mooie broek roos! Waar heb je die vandaan?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:58

Ah crisis! 31 graden vandaag en ondergetekende moet werken. Ik werk buiten op straat als ambassadeur van een merk, dus shorts zijn niet representatief (eventueel wel met een panty eronder, maar moet nog maar kijken of ik dat kan combineren).. help? Ik draag verder overigens een shirt van het merk en een schortje, dus als ik daar blote benen onder heb is het net alsof ik naakt ben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 10:09

LauraSaskia schreef:
Ah crisis! 31 graden vandaag en ondergetekende moet werken. Ik werk buiten op straat als ambassadeur van een merk, dus shorts zijn niet representatief (eventueel wel met een panty eronder, maar moet nog maar kijken of ik dat kan combineren).. help? Ik draag verder overigens een shirt van het merk en een schortje, dus als ik daar blote benen onder heb is het net alsof ik naakt ben :Y)

Misschien een lange broek, en daarvan dan de pijpen oprollen, dus dan krijg je zoiets : http://st.depositphotos.com/1273429/5023/i/950/depositphotos_50233597-Portrait-of-cute-funny-modern-sexy-urban-young-stylish-smiling-woman-girl-model-in-bright-modern-cloth-outdoors-sitting-in-the-park-in-jeans-on-a-bench-in-glasses-with-pink-bag.jpg

Ik moet ook werken vandaag, in de horeca, dus lekker dichte schoenen aan, lange broek en een shirt met lange mouwen, ik krijg het al heet als ik eraan denk ;(

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:06

Mijn palmbomen jurk is ook binnen, super fijn dat ie zo snel geleverd werd!
Ik vind de jurk en print erg leuk, maar vind de stof wel een beetje goedkoop ogen.. (dun)
Twijfel nog of ik hem terug ga sturen, zal mijn vriend nog wel even om zijn ongezouten mening vragen!

foto: (let aub niet op mijn charming face :'))
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... il7gd8.jpg

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:29

Ik vind persoonlijk zo'n lange jurk meer iets voor lange meiden zonder veel rondingen. Ik vind hier je boezem het eerst opvallen (of ben ik gewoon een vieze pervert haha). Afijn. Ik zou met jou mooie lijf eerder een lange rok (strak met split) en een losse top die erin zit :) dit is totaal niet banketstaaf bedoeld, show 'm what you got en ben trots!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:51

Ik ga uiteindelijk voor deze outfit, heb nog een lossere short mee voor als deze te kort is, maar met die panty scheelt het al :)

edit: En jasje mee voor de terugweg vanavond. Lekker scherpe foto zie ik nu :+

Afbeelding

Ik vind die jurk juist erg mooi staan, mooi figuur heb je adecuada!
Laatst bijgewerkt door LauraSaskia op 05-06-15 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:52

Adecuada: ik vind hem mooi staan! Mooi figuur ook! Persoonlijk vind ik de stof zelf prima. :)

Rokje van h&m is eindelijk binnen! Kleur is inderdaad in het echt stuk feller dan op de foto. Opzich vind ik dat geen heel groot drama alleen vind hem wel wat wijd vallen. Nog even kijken of ik hem hou :P Al was die wel maar 10 euro.
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:08

Jeetje Kim, wat een figuur, wat een mooie haren en wat ben je bruin :D

Ik vind die palmenjurk je erg mooi staan adecuada!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:18

Wat lijken je benen zo mooi lang LauraSaskia! En wat ben je lekker bruin Kim!

Ik vind die jurk ook erg mooi staan bij jullie allebei!

Ik ben nogsteeds ziek helaas, maar ik zit wel lekker in de tuin in een zwart hemdje en een knaloranje short :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:27

Origineel schreef:
Wat een mooie broek roos! Waar heb je die vandaan?

Ik denk dat je iemand anders bedoelt haha :+ heb de laatste weken geen nieuwe broek gekocht.

elkee schreef:
Ik vind persoonlijk zo'n lange jurk meer iets voor lange meiden zonder veel rondingen. Ik vind hier je boezem het eerst opvallen (of ben ik gewoon een vieze pervert haha). Afijn. Ik zou met jou mooie lijf eerder een lange rok (strak met split) en een losse top die erin zit :) dit is totaal niet banketstaaf bedoeld, show 'm what you got en ben trots!

Hier ben ik het eigenlijk totaal niet mee eens. Je hebt een mooie boezem, past goed bij je lichaam dus waarom zou je het verstoppen onder een wijd shirt. Adecuada, ik vind het jurkje je prachtig staan :j

Kim, jou staat de jurk ook erg mooi! Vind alleen de H&M rok echt niks voor je doen, je benen lijken er erg kort door. Persoonlijk had ik hem heel snel terug gestuurd, ook al is die maar 10 euro :o

Lau, totaal niet mijn ding eigenlijk. Ben niet zo fan van die hele korte strakke shorts. Maar je hebt prachtige benen <3

Gisteren nog geshopt bij de primark, zal zo even foto's plaatsen :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:36

Thanks ladies, wat een leuke reacties! :*

Geen probleem hoor elkee!
Gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak/mening/suggesties, die mag je van mij gewoon geven!
(Als ik geen meningen/suggesties had willen lezen, had ik geen foto moeten plaatsen toch? :D)
Mijn cupmaat is 75E/70F ik hoor dus wel vaker dat mijn boobs opvallen.. dus nee je bent geen vieze pervert hoor! :') :')

Ik heb wel vaker geprobeerd om een los vallend topje/shirtje met een strakke rok/short te combineren, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar dat het topje er mooi overheen valt.. hoe doen jullie dat?! :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:03

Mijn aankopen van gisteren :Y)

Lang T-shirt, vond hem wel hilarisch voor m'n vakantie naar Chersonissos. En een jurkje.
Afbeelding

En deze sleehakken. Ben er echt onwijs blij mee, zocht al een tijdje naar nude lak sleehakken :D en ze lopen nog prima ook.
Afbeelding

Afbeelding