Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Iemand enig idee welke webshop de allstars in aanbieding heeft? Ik wil graag witte lage maar al mijn allstars heb ik verkregen in de aanbieding, zo ook moeten deze goedkoper zijn dan de originele prijs. Ik haat het om de originele prijs te betalen
LauraSaskia schreef:Ah crisis! 31 graden vandaag en ondergetekende moet werken. Ik werk buiten op straat als ambassadeur van een merk, dus shorts zijn niet representatief (eventueel wel met een panty eronder, maar moet nog maar kijken of ik dat kan combineren).. help? Ik draag verder overigens een shirt van het merk en een schortje, dus als ik daar blote benen onder heb is het net alsof ik naakt ben
Origineel schreef:Wat een mooie broek roos! Waar heb je die vandaan?
elkee schreef:Ik vind persoonlijk zo'n lange jurk meer iets voor lange meiden zonder veel rondingen. Ik vind hier je boezem het eerst opvallen (of ben ik gewoon een vieze pervert haha). Afijn. Ik zou met jou mooie lijf eerder een lange rok (strak met split) en een losse top die erin zitdit is totaal niet banketstaaf bedoeld, show 'm what you got en ben trots!