Aan de inbraak van afgelopen weekend. Ik merkte vandaa dat boodschappen doen toch lastig is als al je geld gestolen is.
Mand
Geplaatst: 12-12-15 01:34
Mensen die voor mij conclusie gaan trekken dat ik boos ben, terwijl dat totaal niet zo is.
Chiave
Geplaatst: 12-12-15 01:38
Aan een ober die tegen een collega zei: "nee joh, die hebben niks. dat is dat wijf met onze collega heeft gene*kt."
En bedankt. Durfde niks te zeggen.
Air
Geplaatst: 12-12-15 03:11
Op dit moment aan buren die het nodig vinden om in een flat(!) een feestje te houden Hoor ze oa. door de afzuiging en die afzuiging loopt ook door mijn slaapkamer, great
Aan vriendlief die vanmorgen voor hij naar zijn werk ging alle ramen op de bovenverdieping open gooide. Heel erg jammer dat ik een half uur later thuis kwam van mijn nachtdienst en heel graag in een lekker warm bed wilde duiken.
Dat we vanavond een Kerstfeest hebben op een boot en ik niet mee ga. Geen zin in en die boot ziet er ook uit of hij ieder moment kan zinken. Nu zitten al mijn collega's te zeuren en te bellen dat ik ook moet komen, no thanks
Aan mijn vriend die niet zachtjes Kon doen met zijn kameraad vanmorgen. Nu lig ik al 2 uur wakker. En moet pas om 9.00 de winkel Open doen. En toen hij as vannacht om 1 uur op bed ging lekker alle lichten aan deed.
Anoniem
Geplaatst: 12-12-15 10:13
Aan de halve buurt die gaat kijken bij een huis dat in brand. Onze straat staat vol auto's van mensen die hier heen zijn gegaan om te kijken. Ik snap dat echt niet ,het moet zo vreselijk zijn voor die bewoners om je huis zo in vlammen op zien te gaan, en dan zijn er van die mensen er zo snel mogelijk heen gaan die met z'n alle er naar gaan kijken alsof het verdorie een of andere bezienswaardigheid is!
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 12-12-15 16:36
Aan mijn getwijfel over iets waar ik helemaal niet over zou moeten twijfelen in een normale situatie..
Shiawase
Geplaatst: 12-12-15 17:56
Dat het nog niet goed gaat met de darmpjes van mijn pup. Al 2x naar de dierenarts geweest en het gaat maar niet over.
1. Aan mijn verkouden vader die me aansteekt(ik voel het opkomen). 2. Aan mezelf dat ik niet genoeg drink. 3. Aan de regen vanmiddag. Paard stond met zijn zweetdeken om keihard te trillen.
Procent
Geplaatst: 12-12-15 20:50
Ik vind Modern Family te grappig...
aangezien t confession topic gesloten is, en het ook een beetje een ergernis, is
Mand
Geplaatst: 12-12-15 23:04
Dat er 300x gezegt word dat sommige mensen ergens niet tegen kunnen en er dan toch poedersuiker links worden door gestuurd.
Aan de buurvrouw ja alweer... tot na 02.00 uur in de nacht is ze zeer luidruchtig geweest en ja ik heb al eerder aan de deur gestaan maar dat heeft weinig zin gehad.