Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eulogy schreef:Ik vind het heel eerlijk gezegd overkomen alsof je heel onzeker bent of zo, als je daar zo'n probleem van maaktDat je bang bent om dan weg te vallen... Mensen weten toch dat jij de bruid bent.
Overigens zou ik zelf niet snel wit dragen als gast, omdat ik weet dat veel mensen het niet op prijs zouden stellen.

En die waren er, zij het met gekleurd lang vest erover, en wit met print.
Pantykous schreef:Ik zou er ook niet zo mee zitten. Zou t veel erger vinden als mensen hun best niet hadden gedaan eigenlijk! Ik hou er van als iedereen er fabulous uit ziet
Een aantal van hen waaronder mijn moeder waren gewoon in staat geweest om in een lange witte jurk te komen

x_Anne_x schreef:Lang zou ik wel prima vinden hoor
En mn gasten hoeven echt niet in 3 delig pak. Maar wel gewoon een beetje netjes als t even kan
.
dan zou jij blij zijn met een overhemd haha.
Leprycorn schreef:@Mdh: dat is inderdaad wel een heel groot verschil met 3 delig pakdan zou jij blij zijn met een overhemd haha.
.
.
)
Leprycorn schreef:2 verschillende kaarten versturen met beiden een andere tekst erop?
En ben er niet zo kapot van. Vind de izia wel het mooist van allemaal. Die spreekt mij wel aan

Pantykous schreef:dondeyne schreef:Ik kruip even uit meeleesmodusPantykous, wat een mooie jurk! Welk merk is dit?
Vera Wang! Eindelijk iemand met mijn smaakIk hou niet zo van die standaard bruidsjurken.
Misschien kunnen we tegen die tijd samen shoppen! Jammer dat Vera Wang zo duur is..
Ik zou het juist leuk vinden als iedereen in sjieke jurkjes komt! tassie schreef:Pantykous schreef:Ik zou er ook niet zo mee zitten. Zou t veel erger vinden als mensen hun best niet hadden gedaan eigenlijk! Ik hou er van als iedereen er fabulous uit ziet
Nou idd! Overigens wist ik niet eens dat deze ongeschreven regel er was. Je valt als bruid toch wel op. Heb liever dat idd dat iedereen er netjes uitziet

weet ik dat ik bij hun dat niet aan doe..