Het gaat niet eens zo zeer om dat gedeelte. Meer op de manier waarop je elke keer komt binnen banjeren en het allemaal 'wel even komt vertellen'. Prima, maar sommige mensen zitten echt wel wat langer in die wereld en die hoef je echt niet even te komen vertellen wat jij dan wel allemaal wel niet denkt te weten
Het is verder jou imago maar het siert niet echt, dus wellicht is het een idee daar eens op te letten
Afijn, klaar. Geen zin meer om hier verder over door te gaan
Joolien, als het lukt, kan je wat BTS foto's sharen? Ben erg benieuwd naar de foto! Wanneer word het nummer gepubliceerd?
Gianti
Geplaatst: 22-10-15 14:13
Yasmijntje schreef:
Ik denk dat egoïstisch en egocentrisch door elkaar wordt gehaald..
Woops klonk al vreemd!!
Ik trek schijnbaar erg urban style aan... Weer fotograaf die met mij in die style wil schieten en ik wil juist iets totaal anders doen
Zijn hier trouwens modellen met lang haar en lichte ogen die zin hebben om eens te shooten... Wil graag nog wat uitwerken
Heeft een van jullie ooit polaroids opgestuurd naar een modellen bureau? Zit er aan te denken om het toch eens te wagen, maar welke bureaus nemen mensen van 1.70 aan? Iemand suggesties?
Specials misschien? Weet dat een aantal bureau's die afdelingen wel hebben Wellicht is Rotterdam zondag ook wel een leuke voor je als je in de gelegenheid bent
Sterre98
Geplaatst: 22-10-15 20:20
Ik heb geen lang haar sorry haha.
Ik ben ok benieuwd naar de shoot Jolien!
Werd vanochtend gebeld door mijn kapper, of ik langs kon komen. Ik dacht domweg om een afspraak te plannen voor mijn haar vanwege die fotoshoot.
Kom ik langs, hoorde ik van hem dat de fotograaf ontzettend hoge eisen stelt aan de modellen. Dat hij al 2 van de 3 modellen had afgewezen. Ik was het 3de model. Dat her dus erg goed zou kunnen dat ik ook afgewezen werd. Mijn kapper maakte wat foto's en stuurde die naar de fotograaf. Ik werd dus erg bang. Straks word ik ook afgewezen..
Word ik later gebeld door de kapper; Sterre, slecht nieuws. Jij gaat mee naar Antwerpen!
Vet leuk! Voelt ook wel speciaal als je uitgekozen word .
Ik heb morgen een fotoshoot hoop dat het mooi weer word (thema is herfst)
OutOfTheWood
Geplaatst: 23-10-15 08:49
Super gaaf Sterre ! Misschien hebben ze in Antwerpen ook wel Ferrari's voor de deur van Dior Dan kan je er zelf 1 meenemen
Wat ik gisteren meemaakte;
De wekker ging om 4;30 en de eerste trein zou om 5;23 vanaf het station BOZ vertrekken. Spullen gepakt, alleen drinken vergeten en de trein gehaald. Daarna op weg naar Rotterdam voor de Thalys naar Paris Nord. Zo gezegd zo gedaan, die haalde ik met gemak want er zat bijna een uur tussen, lekker ! Met 8 graden en wind op het station zitten bibberen, Positief punt; Wakker ben je wel gelijk De Thalys kwam na het koudste uurtje ever aan en mijn tickets waren in orde, toen volgde een zéér vermoeiende treinreis met alleen maar zakenmannen die hun werk aan het doen waren waar wij lekker naast zaten te geeuwen
Na ongeveer 3 uur in de trein kwamen we aan op Paris Nord. Wat een drukte...Je word er gek van ! Let ook op je spullen want mensen die komen gelijk aanlopen om een metro ticket te kopen voor je, wat 10 euro kost ... maar gewoon 1,70 is. ( Bureau had ons hiervoor al gewaarschuwd ) dus het is geen van ons overkomen.
Na heel wat tijd verloren te zijn aan zoeken vonden we de metro, zijn we op pad gegaan en daarna verdwaald in Parijs Het was echt een ramp, bijna alle straten heten hetzelfde...geen fatsoenlijke borden maar na een telefoontje bleek dat we al de hele tijd NAAST de deur van het bureau hadden gestaan
We kwamen aan, super leuke mensen en zoveel modellen aan de muur dat je jezelf echt niets voelt Polaroids werden gemaakt en we moesten voordoen hoe we liepen ! Gelukkig heb ik bijna elke dag nog geoefend zodat ik nu gewoon de castings mocht doen. Als je niet kan lopen mag je namelijk ook geen castings doen omdat je dan een slechte indruk maakt en dat kan fataal zijn ( in de zin van; ze willen je niet meer boeken geloof ik ) en dan zou je balen !
Casting ? WAAR DAN
Toen we klaar waren met de polaroids kregen we even later een boek van Success met daarin kaarten die je moet achterlaten als je een casting hebt gedaan, zodat ze je een plek kunnen geven in de show als ze je willen boeken. Dus, we hadden ons eerste boek met nog geen enkele andere foto's erin dan polaroids want shoots in parijs hadden we nog niet gehad.
Daarna stond er een vrouw die namen afriep en moesten die jongens allemaal lopen en wilde ze een aantal foto's schieten. Toen ik moest zat ze ja te knikken en zij ze dat ik het goed had gedaan en bedankte ze me, en maakte toen nog wat foto's van mijn gezicht.
DAARNA BLEEK DAT DE EERSTE CASTING TE ZIJN GEWEEST Serieus....Wij 4 ( 2 Nederlanders en een Belg die ook nieuw waren ) hadden geen idee dat het al een casting was geweest ... er was niets gezegd ! Later was ik er wel blij om, ik word altijd heel zenuwachtig als ik iets officieels moet doen waar iedereen bij is en nu heb ik gewoon relax kunnen lopen en ze vond het goed dus dat is sowieso een goed en leuk teken denk ik achteraf.
Daarna hadden we etenspauze, langste pauze ooit voor Nederlanders We kwamen netjes om 13;45 terug... bleek dat ze 14;30 hadden gezegd en we dus nog 3 kwartier pauze hadden om in Parijs door te brengen, wat we spendeerden aan een markt en zitten op een bankje
Daarna kwamen we terug en onderweg wezen 2 vrouwen naar ons, wat we nogal vreemd vonden maar goed, mensen kunnen ook naar andere dingen hebben gewezen. En dat bleken dus 3 casting mensen te zijn van verschillende merken want die stonden even later binnen bij het bureau en deden hetzelfde als vrouw 1 ( Hier merkten we dus op dat die 1e al een casting was, en nu weer 3 vrouwen tegelijk ! dus nu was ik echt vet nerveus )
Niemand gaf ze een hand, of alleen 1 van de 3 maar ik heb ze gewoon alle 3 een hand gegeven en gezegd dat het leuk was ze te ontmoeten! Ten eerste is het beleefd, en ten 2e vind ik het l*llig dat je maar 1/3 mensen een hand geeft en de andere 2 niet en misschien ten 3e nog wel dat ze je later eerder herinneren omdat je beleefd was. Daarna ook gelopen en dat was ook wel goed geloof ik, mensen weer bedankt en later vroeg 1 van de vrouwen nog aan me hoe oud ik was, 17 ! en toen bedankte ze me weer
En dan waren de castings...Toch ?
Blijkbaar als er castings zijn word je als model ergens in gezet zodat merken kunnen zien welke castings je doet ( denk ik ...? ) want toen we klaar waren met de casting van de 3 vrouwen moesten het belgische model en 1 van de nederlanders + ik opeens naar een casting van Dior.
Dior had dus, terwijl we die andere casting hadden gebeld voor ons dat we een casting hadden om 16:00 bij Dior zelf in Parijs We hebben nog nooit zo hard gerend, zo snel met de metro geweest en ik heb het geloof ik nog nooit zo warm heb gehad. Gelukkig waren we netjes 15:50 bij Dior balie dus het puntje op tijd komen was gelukt ! Leuke Ferrari stond er voor de deur, en ze doen alsof je een koning bent daar.
Wij hebben ons gemeld bij de balie en moesten ons ID / Paspoort laten zien anders kom je er gewoon niet binnen. We mochten door en zijn met de beste lift ooit geweest, wat een luxe !
Boven aangekomen de designer & of casting mevrouw ontmoet die super aardig was. Ze was blij dat we nog hadden komen want dit was letterlijk de beste casting ever Je staat boven met maar 3 modellen ( wij 3 dus ) en dan hangen er 3 collecties geloof ik, dus ook een deel van de nieuwe al ! En die kleding is echt zo duur dat je bang bent het aan te raken zeg maar.
Ze maakte foto's en we kregen een DIOR COLBERT AAN ! en moesten daarmee lopen. Daarna kregen we het commentaar dat we mooie dunnen jongens zijn en dat zoekt Dior, dus toen ik dat met mijn moederbureau aan het SMS'en was bleek dat een heel goed iets te zijn. Mede omdat casting directors nooit een gesprek aangaan als ze geen interesse hebben en deze ging een heel gesprek met ons aan, wat zeer gezellig en spannend tegelijk was ! Dus, dat was de extra casting die we hadden en die verliep super naar mijn idee.
Toen weer terug naar het bureau gegaan, daar zijn filmpjes gemaakt van me en als ik loop. En daarna waren we klaar en mochten we nog Parijs in. We zijn wat te drinken wezen halen en daarna de Thalys terug gepakt naar Amsterdam. Thuis nog wat gedronken en toen gelijk gaan slapen en net wakker geworden.
Al met al...
Super gave dag gehad ! Eerste castings voor een merk ooit gedaan en van een aantal castings die al gereageerd hadden was het goed gegaan dus dat voelt altijd fijn. Nu afwachten of we een boeking binnen hebben, en of we nog eens in Parijs mogen verdwalen
Nee weet nog niets, alleen dat ik mijn haar tot Januari niet meer mag knippen. Bureau had na de casting gelijk een mail gehad over me ; NO HAIRCUT ... Okee...maar dan is mijn haar echt lang Nu ga ik namelijk elke 6 weken omdat het anders te lang is