Haha, ik moet aankomen dus mijn lichaam is al bikini proof :p
Ik duim voor je Morrow! Laat het weten als je een berichtje hebt

Heb jij trouwens al een berichtje gekregen van Lacquester Anc? Zag dat je haar ook een mailtje had gestuurd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BalouArera schreef:
Emmaa_ schreef:Ik ben wanhopig aan het bedenken waar ik vandaag een post over ga schrijven tijdens het inpakken van mijn volledige inboedelBeetje uitstellend gedrag
talievlietie schreef:Joehoe iemand een strak lijf? get a bikini proof body
Naborah schreef:BalouArera schreef:
Jij vind Rimmel dus ook zo laaaangzaam met drogen, echt verschrikkelijk vind ik het..
Grammaticaal/qua spelling is er wel wat op aan te merken, maar gezien je leeftijd komt dat nog wel.![]()
Chans schreef:Welkom Dirndl ik vind je blog zeker interessant ik ga volgen!
Ik blog in twee talen, maar ze staan niet in 1 blogpost ze zijn allebei apart zodat je niet 1 post ziet met daarin Nederlands en Engels eronder. Wel gaan alle reacties op beide Posts bij elkaar, vind ik voor mezelf net wat overzichtelijker
Naborah schreef:Chans schreef:Welkom Dirndl ik vind je blog zeker interessant ik ga volgen!
Ik blog in twee talen, maar ze staan niet in 1 blogpost ze zijn allebei apart zodat je niet 1 post ziet met daarin Nederlands en Engels eronder. Wel gaan alle reacties op beide Posts bij elkaar, vind ik voor mezelf net wat overzichtelijker
Dat zou echt een goede optie zijn voor mij, maar ben het bij Wordpress nog niet tegengekomen helaas.
Je blog ziet er strak uit, fijn overzichtelijk!
Naborah schreef:@Chans Volgensmij maak jij dan gebruik van de .org? Ik heb mijn blog via .com opgezet en volgensmij ondersteunt deze geen plugins. Maar ik ben net begonnen, dus misschien gewoon nog niet tegen gekomen hoor..
Heb wel gelezen dat het te doen valt met custom menus en categorieën, maar dat is denk ik een hoop werk en licht chaotisch. Zie in ieder geval niet goed voor me hoe ik dit netjes zou kunnen doen.
Chans schreef:@Naborah klopt helemaal ik vergeet steeds dat dat op .com niet mogelijk is, sorry!
Tazzey schreef:Ik heb weer een nieuwe post. Dit keer over de actie van Etos waarbij je tegen inlevering van 999 Airmiles een gratis Essie lakje krijgt. Ik heb Essie Full steam ahead en Essie Jamaica me crazy gereviewd.
Dinniej schreef:Mag ik me hier ook melden? Op dit moment nog geen blogger, maar ik wil het worden.Alleen nog even een goede camera kopen.