Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BalouArera

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:11

Leuke haul Anc!! Klinken echt als lekkere geuren! :D
Haha, ik moet aankomen dus mijn lichaam is al bikini proof :p
Ik duim voor je Morrow! Laat het weten als je een berichtje hebt :)

Heb jij trouwens al een berichtje gekregen van Lacquester Anc? Zag dat je haar ook een mailtje had gestuurd :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:15

BalouArera schreef:

Jij vind Rimmel dus ook zo laaaangzaam met drogen, echt verschrikkelijk vind ik het..
Grammaticaal/qua spelling is er wel wat op aan te merken, maar gezien je leeftijd komt dat nog wel. :)

Emmaa_ schreef:
Ik ben wanhopig aan het bedenken waar ik vandaag een post over ga schrijven tijdens het inpakken van mijn volledige inboedel := Beetje uitstellend gedrag

Over voorwerpen die je vindt en waar een leuk/grappig/gênant verhaal bij verteld kan worden? Héérlijk dat uitstellen hé? ;)

talievlietie schreef:
Joehoe iemand een strak lijf? get a bikini proof body

Lichaam niet bikiniproof maar ik ga me er toch lekker niet aan wagen hahaha :+ Eerst onder begeleiding gezondheid van lichaam weer op de rails krijgen, daarna een poging wagen. ;)

Ik heb Wordpress dus toch maar aangemaakt en het bevalt wel! Nog vreselijk lost in de knoppen en opties, maar ik geloof dat mijn blog nu geschikt is voor gebruik! :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:25

Uiteindelijk vandaag (op de dag van mijn verhuizen) alles nog stressend moeten inpakken, en alsnog geen blogpost geschreven := Heb nog steeds niet zo veel inspiratie. Misschien dat ik straks mijn volledige make-up collectie op de foto zet en daar iets over schrijf?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:55

Naborah schreef:
BalouArera schreef:

Jij vind Rimmel dus ook zo laaaangzaam met drogen, echt verschrikkelijk vind ik het..
Grammaticaal/qua spelling is er wel wat op aan te merken, maar gezien je leeftijd komt dat nog wel. :)

Jaa, klopt! Drogen was echt niet zo snel als ik gewend ben van andere nagellak.
Spelling/grammatica vind ik best lastig. Zit altijd met d en t enzo, maar ik doe mijn best :)

Edit: De quote ging een beetje mis :')
Laatst bijgewerkt door BalouArera op 08-02-14 20:02, in het totaal 2 keer bewerkt

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:59

@BalouArera: Een ezelsbruggetje voor D en T is het woord vervangen door "lopen". Bijvoorbeeld met het woord vinden: hij vindt (hij loopt), ik vind (ik loop), vind jij (loop jij). Snappie? Zo haal je het gros van de D en T fouten er alvast uit :)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:01

Oke! Bedankt, ga het proberen! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 04:04

Kofschip :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 09:10

Welkom Dirndl ik vind je blog zeker interessant ik ga volgen!

Ik blog in twee talen, maar ze staan niet in 1 blogpost ze zijn allebei apart zodat je niet 1 post ziet met daarin Nederlands en Engels eronder. Wel gaan alle reacties op beide Posts bij elkaar, vind ik voor mezelf net wat overzichtelijker

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 10:28

Chans schreef:

Ik blog in twee talen, maar ze staan niet in 1 blogpost ze zijn allebei apart zodat je niet 1 post ziet met daarin Nederlands en Engels eronder. Wel gaan alle reacties op beide Posts bij elkaar, vind ik voor mezelf net wat overzichtelijker

Dat zou echt een goede optie zijn voor mij, maar ben het bij Wordpress nog niet tegengekomen helaas.
Je blog ziet er strak uit, fijn overzichtelijk!

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:10

@Naborah ha, goedzo!

Vandaag weer een post. Q&A A Week

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:21

Naborah schreef:
Chans schreef:

Dat zou echt een goede optie zijn voor mij, maar ben het bij Wordpress nog niet tegengekomen helaas.
Je blog ziet er strak uit, fijn overzichtelijk!

Dank je :)

Ik gebruik ook wordpress, er zijn verschillende plugins voor, zelf gebruik ik WPML die is niet gratis maar heeft wel goede support via forums etc

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:24

Wat gaat het hard hier! ik heb ook weer een stukje geschreven, verslag van een wedstrijd met uitleg over een paar verschillende soorten doelen.

3D Archery competition :)

Jullie gaan echt supersnel allemaal! Dat houd ik niet allemaal bij hoor, zo nu en dan lees ik er eentje. Leuke post van jou, Colorado. :j
Laatst bijgewerkt door Elanor op 09-02-14 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:25

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:26

@Chans Volgensmij maak jij dan gebruik van de .org? Ik heb mijn blog via .com opgezet en volgensmij ondersteunt deze geen plugins. Maar ik ben net begonnen, dus misschien gewoon nog niet tegen gekomen hoor..
Heb wel gelezen dat het te doen valt met custom menus en categorieën, maar dat is denk ik een hoop werk en licht chaotisch. Zie in ieder geval niet goed voor me hoe ik dit netjes zou kunnen doen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:36

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:48

@marit leuk artikel!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:42

Dankjewel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:50

Naborah schreef:
@Chans Volgensmij maak jij dan gebruik van de .org? Ik heb mijn blog via .com opgezet en volgensmij ondersteunt deze geen plugins. Maar ik ben net begonnen, dus misschien gewoon nog niet tegen gekomen hoor..
Heb wel gelezen dat het te doen valt met custom menus en categorieën, maar dat is denk ik een hoop werk en licht chaotisch. Zie in ieder geval niet goed voor me hoe ik dit netjes zou kunnen doen.

Plugins kan je idd pas downloaden als je wordpress.org gebruikt. Die moet je installeren op je eigen domeinnaam en dan kan je het aanpassen naar je eigen wens

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:13

@Naborah klopt helemaal ik vergeet steeds dat dat op .com niet mogelijk is, sorry!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:15

Ik heb Essie Full steam ahead en Essie Jamaica me crazy gereviewd.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 03-02-22 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:38

Mag ik me hier ook melden? Op dit moment nog geen blogger, maar ik wil het worden. :) Alleen nog even een goede camera kopen. :j

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:41

Chans schreef:
@Naborah klopt helemaal ik vergeet steeds dat dat op .com niet mogelijk is, sorry!

Geeft niet, ik ben iig aan het nadenken hoe ik het wel zou kunnen bewerkstelligen.
Tazzey schreef:
Ik heb weer een nieuwe post. Dit keer over de actie van Etos waarbij je tegen inlevering van 999 Airmiles een gratis Essie lakje krijgt. Ik heb Essie Full steam ahead en Essie Jamaica me crazy gereviewd.

Die Jamaica me crazy is gaaf zeg! Ik heb er een van Essence als glitterlak, maar qua teint lijkt het behoorlijk op deze. Lekker kleurtje iig!
Dinniej schreef:
Mag ik me hier ook melden? Op dit moment nog geen blogger, maar ik wil het worden. :) Alleen nog even een goede camera kopen. :j

Welkom! :) Waar wil je over gaan bloggen?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:55

Dinniej schreef:

Jij ook hier? ;) Welkom!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:17

Wat een leuke posts allemaal weer!

Naborah ik vind Jamaica me crazy ook erg leuk. Hij is wel erg fel dus wat mij betreft een perfect zomer kleurtje.

Dinniej waarover wil je gaan bloggen? Heb je al een idee? Je zegt een goede camera te willen kopen. Dat is niet eens echt nodig. Er zijn bloggers die foto's met hun mobiel maken die gewoon erg goed zijn voor dat doel. Er zijn ook bloggers met dure SLR camera's die er niets van bakken.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 03-02-22 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt