Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Brainless schreef:Sorry.
Ik ging ervan uit dat mensen die boeken zochten ook begrijpend konden lezen.
Het spijt mij ten zeerste dat dit niet op u van toepassing is.
Jammer dat u dit ziet als oplichting, want dat is zeker niet mijn bedoeling.
Bedankt voor de tip voor het aanpassen van de advertentie.
Ik zal hier zeker naar gaan kijken.
Indien u alsnog interesse heeft in 1 van de nog beschikbare titels hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
"naam"
Jelleee schreef:Dat heb ik ook een keer gehad. Met boeken. Serie van 3. Man zet in de advertentie dat ze ook los verkocht konden worden, dus ik stuur een e-mail dat ik wel interesse heb ik 1 boek krijg ik een onvriendelijke mail terug dat ie ze niet los verkooptIk was voor mijn moeder opzoek naar een mobieltje (die wilde ze graag hebben) dus ik had er een gevonden op marktplaats, prijs stond erbij, 50 euro. Dus ik gemaild dat ik hem voor die prijs graag wilde hebben. Krijg ik een hele onvriendelijke mail terug hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo'n laag bod te doen, want ze wilde er minstens 70 euro voor hebben.Kan er nog boos om worden, wat een takke mens
Brainless schreef:Sorry.
Ik ging ervan uit dat mensen die boeken zochten ook begrijpend konden lezen.
Het spijt mij ten zeerste dat dit niet op u van toepassing is.
Jammer dat u dit ziet als oplichting, want dat is zeker niet mijn bedoeling.
Bedankt voor de tip voor het aanpassen van de advertentie.
Ik zal hier zeker naar gaan kijken.
Indien u alsnog interesse heeft in 1 van de nog beschikbare titels hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
"naam"
Sammie schreef:Als er 2 weken geleden al iets betaald kan dat niet aan de storting van afgelopen weekend liggen…Dat geld stond er daarvoor al ruimschoots op. Tenzij ze niet eerder heeft gekeken.
Ik zou er nog 1 mail aan wagen en dan de weg via mod’s/mid’s gaan bewandelen.
Heel in begin ben ik al eens maanden bezig geweest om mn geld te krijgen van iemand die geboden hadDie beweerde tot twee keer toe dat ze het al had verstuurd. Nou als dat zo zou zijn ga je niet 2x opnieuw geldsturen.
roxiie schreef:max66 schreef:ik ben met je eens dat dat wel heel weinig is, maar als ie in de kast ligt krijg je er niks voor
Voor dat geld gebruik ik 'n liever als poetslap/stofdoek.