Ja en mijn moeder vindt zichzelf ook nooit chagrijnig want ZIJ IS NiET!!! CHAGRIJNIG!! Better safe then sorry hahaKan nog steeds niet uit over Airwrecka
Bij de voice zong een Mirka; de meeste hits krijgt die naam niet met muziek maar met schuurmachines Moeder last van stoppeltjes down under?
Bij Big Texas Tips: TyphaniIMO dus Tiffany op zn moeilijks geschreven Pom(me) vind ik ook een dierennaam. Voor een pluizig keeshondje oid.
Ik hoorde pas van iemand die had z'n zoon Dex genoemd...ik kreeg toch echt even visioenen van een kleuter aan een halsband en lijn of iemand die zn dochter Boy noemde.je zal maar zo heten...
Lisette03 schreef:Dex komt tegenwoordig wel vaker voor inderdaad, ken er nu 2 ook een Nox overigens.Van Harry Potter, broer of zus heet straks Lumos!
Nox heb ik dan weer andere associaties mee 1) ken een kat die zo heet 2) in Antwerpen heb je discotheek Nox
Ik moet ook steeds aan Harry Potter denken als hij voorbij komt op Facebook is wel een donker getint mannetje dus wat dat betreft past het wel
Ik zou eerder voor Lex gaan dan voor Dex.Gister een kind bij de Voice die Jarmo heette, vind dat net zoals Jarno echt een naam.
Ariebombarie schreef:Nox heb ik dan weer andere associaties mee 1) ken een kat die zo heet 2) in Antwerpen heb je discotheek Nox Hier betekend nox of noks in het dialect 'naakt'. Een no go om je kind dus zo te noemen
Vriendin van me heeft een vriend met de naam dexter.. vind t zelf een vreselijke naam, maargoed, ieder zo zijn eigen smaak.. haha..Lerares van mijn basisschool heeft 2 kinderen, meisje genaamd Vlindder en jongetje genaamd Pip.