Ik heb al heel lang geen post meer gehad van mijn nederlade pen-pal in Norway dus ik ga bij zn motorclub langs om te informeren....
Hè, hoe kom je daar aan dan? En waarom zit hij in Noorwegen? Wel makkelijk schrijven in je eigen taal
Isegrim
Geplaatst: 16-11-13 17:06
Bij thuiskomst vond ik een aantal brieven van Jamie, waaronder eentje waarin hij meldt dat hij heel veel verjaardagskaartjes had gekregen en daar vreselijk blij mee was. En of ik iedereen die een kaartje had gestuurd wilde bedanken.
Oh man wat heavy , maar ben blij dat zijn laatste verjaardag 'geslaagd ' was ...Al had ik hem liever een andere geschenk willen geven dan een simpele kaart.
Nant
Geplaatst: 16-11-13 18:48
Wat leuk om te horen dat hij blij was met zijn birthday post!
Ik wil toch nog even uit mijn mee leeshoek kruipen en zeggen dat ik veel respect heb voor jullie allen die een gevangen schrijven! Volg jullie al een hele tijd ondertussen en kijk bijna dagelijks voor jullie updates.
Toch wel met name respect naar Isegrim! Heb jou verhaal ook aan mijn moeder verteld en beide waren wij erg onder de indruk. Wil je dan ook heel veel kracht toewensen in deze moeilijke tijd.
Ik blijf die tweede blog maar lezen...... Keer op keer.... Wat zullen ze ontdekken bij Jamie in zn lijf...wat gaan ze ermee doen met hetgeen wat ze ontdekken... Pfffff...
Zonet zag ik 2 mails van EAP, ik heb post terug en wel van 2 pp's, yay! De ene was van mijn reeds bestaande pp en de ander was een nieuwe! De schat had gelijk 3 kantjes volgeschreven en een tekening voor me gemaakt. Die tekening zal ik nog wel eens uploaden. Mijn bestaande pp is ook leuk, maar wel een beetje een slijmbal haha. Hij geeft aan dat ie geen familie of vrienden heeft meer buiten de gevangenis. Wel een paar andere penpals maar niet zo 'wonderful' als ik. Wel schattig Ik hoop dat ik vandaag tijd heb om terug te schrijven!
djuulsie
Geplaatst: 17-11-13 10:59
Wat leuk rianne! Je krijgt het nog druk
Ik heb ook weer een mail terug. Merk nu toch dat mn engels niet zo goed is als ik dacht staan dingen in die ik niet helemaal begrijp straks ff door de google translate en dan weer reply-en hij schreef dat hij geen melding krijgt als er mail is, dus dat t nu even had geduurd
Targaryen
Geplaatst: 17-11-13 12:36
Wat leuk al die mails terug! En nog best wel snel ook?
Ik ben me nog aan het inlezen over de zaak van de inmate die ik 'gekregen' heb.
Misschien wel interessant in het kader van meer te weten komen over de persoon en het verhaal achter een misdaad: vanavond wordt om 20.00u op RTl4 de eerste aflevering 'Echte Penoze' uitgezonden (http://www.rtl.nl/reality/echtepenoze).
Ja, een leuk nederlandse verjaardagskaart gaat zowiezo dan op de post. Moeders ook lief aankijken of ze wil sturen. Maar wil toch iets erbij doen waar hij ook wat aan heeft zegmaar..