Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:23

Roihi wat een naar bericht van je oog.

Juval sterkte met je niet werkende arm.

Moe en koud.
Hopelijk werkt een kop thee.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:31

Juval misschien een frozen shoulder ?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 12:13

Gisteren laat in de middag een leuke woning op funda gekomen. Vanmorgen een bezichtiging aangevraagd maar dat was schijnbaar al te laat, ze hebben al een reservelijst -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 12:41

Zebrastreep schreef:
Weer eczeem plekken op mijn enkels die ontzettend jeuken. Mag van mij wel weer zomer worden dan gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig wel zalf, maar daar worden mijn handen niet echt beter van |o

Met een wattenstaafje aanbrengen? Ik heb het altijd zodra ik een straaltje zon op mijn huid krijg. Lang leve zonneallergie :')

Ben echt gruwelijk afgeleid, en leid mijn collega daardoor ook af. Niet handig.

Sterkte Roihi! :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:49

Eerst mijn moeder ziek, al ruim een week. Nu mijn dochter ziek. Ik houd mijn hart vast dat ik niet ziek word. Afwachten maar, en goed mijn vitamines nemen.

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 14:00

Ik voel me door geen enkele arts serieus genomen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 14:24

Mijn oren zitten al de hele dag dicht -O-

En vanochtend ruim 3 uur gedaan over rit die normaal een uur en drie kwartier duurt ;( ^)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 14:27

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:
Weer eczeem plekken op mijn enkels die ontzettend jeuken. Mag van mij wel weer zomer worden dan gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig wel zalf, maar daar worden mijn handen niet echt beter van |o

Met een wattenstaafje aanbrengen? Ik heb het altijd zodra ik een straaltje zon op mijn huid krijg. Lang leve zonneallergie :')

De zalf maakt de huid heel dun waardoor je sneller wondjes krijgt. Ik hoef maar ergens langs te schuren met mijn hand en het is mis. Ik krijg het van water , temperatuurverschillen , droge lucht en van die plastic handschoentjes. Eigenlijk gewoon van de winter :'). Van water vind ik wel vervelend aangezien ik dus niet te vaak mag douchen. Met elke dag een stal uitmesten ook niet echt fijn...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 17:37

Onzinafspraken met een nog slechtere agenda, maar mijn input wordt niet volledig meegenomen. Dat terwijl ik een belangrijkere afspraak heb aansluitend, dus ik wil dat mijn afspraak morgen gewoon op tijd klaar is.

Hoe kan je iemand met een hogere functie aan de kant duwen om het overleg te gaan voorzitten en daarnaast ook goed de tijd te managen? :Y) We hebben namelijk minder dan 1 uur voor ongeveer 10 punten :') (in een groep van 5 a 6 personen).

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:05

Foaly schreef:
Mn ouders die niet snappen dat 'nieuwbouw appartement in de sociale huur' betekent 'het heeft muren, een plafond en een keukenblok en dat is het'. Mn broertje mag deze week kijken bij zijn eerste appartement en mijn moeder denkt dus dat er 'misschien nog wel een vloer in moet' en 'weet niet of ze nog moeten verven of behangen.'

Ik heb het een paar keer gezegd dat ze zich moeten voorbereiden dat ze alles nog moeten doen, maar ik laat het nu maar, ze komen er vanzelf achter :+

Update, ze zijn vanmiddag wezen bezichtigen: 'Oh hij moet ook zelf een koelkast en kookplaat kopen, bij [zusje die particulier een luxe nieuwbouw appartement huurde] hoefde dat niet.'

Echt hoor _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:12

Wat is dat met moeders en meteen moeten vitten zodra je thuis komt. Überhaupt moeders die vinden dat je een grote bek geeft. Ik zeg gewoon iets. Zak lekker door de stront met je gechagerijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:14

denisesilver schreef:
Wat is dat met moeders en meteen moeten vitten zodra je thuis komt. Überhaupt moeders die vinden dat je een grote bek geeft. Ik zeg gewoon iets. Zak lekker door de stront met je gechagerijn.

:')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:34

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik gebruik nitrile handschoenen om speciale creme te smeren.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:40

denisesilver schreef:

Ellende, maar hier een vader die dat doet :roll:

Was is dat toch met mensen die je informeert dat je niet kan leveren om wat voor reden dan ook, gewoon een goede reden, en dan gaan ze nog proberen om via andere wegen het toch voor elkaar te krijgen. Joh we doen het niet om te pesten, maar als wij niet kunnen laden wordt het lastig he :x
Voorderest heb ik gelukkig heel veel klanten waarmee wèl te overleggen is en waarmee je de gekste dingen nog goed opgelost krijgt _/-\o_

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 20:20

Ik ging vandaag een pakketje ophalen. Ja onder welke naam. “Wyoming” Gaat naar achteren, en het duurt super lang voor er iemand terug komt. Komt er een collega, we kunnen niks vinden onder die naam, heb je het soms onder een andere naam besteld. Dus ik zeg: nee echt met “Wyoming” Ja nouja soms hebben mensen 2 namen en gebruiken ze de andere. Dus zij weer naar achteren, nog langer wachten. Kwam uiteindelijk de eerste toch met mijn pakket aan zetten.
We hebben zoveel pakketten achter en het staat allemaal door elkaar, dus het duurde even, maar mijn collega gaat nu daar opruimen.
Ik denk dat ze zeker 10 minuten met 2 personen hebben lopen zoeken. Ondertussen waren er geen ogen in de winkel. (Ze waren de enige 2 aan het werk) dat moet toch beter kunnen en veiliger.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 20:25

Hier bij het pakketpunt staat het op huisnummer.
En daar zoeken ze dan de naam.
Vind ik wel een slim idee.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 23:02

Ik moet idd ook altijd huisnummer en naam doorgeven.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 23:10

Kreeg vandaag een mail van de PostNL dat ze het liefst hebben dat je zo snel mogelijk
je pakket op komt halen, want de PostNL-punten liggen vol.
Moest vanmiddag achternaam + huisnummer laten weten, en mijn ID kaart laten zien.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 07:35

Dat op huisnummer zetten van pakjes deden wij 35 jaar geleden al, toen er nog postkantoren bestonden en ik daar werkte :)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 07:39

Mn vader heeft in mn moeder haar telefoon gesnoept en alle vrienden een berichtje gestuurd of ze een kaartje kunnen sturen voor haar 50e verjaardag vandaag, heel lief.
Waarom brengt iemand dat kaartje om 6 uur 's ochtends :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 08:23

Polarize schreef:
Mn vader heeft in mn moeder haar telefoon gesnoept en alle vrienden een berichtje gestuurd of ze een kaartje kunnen sturen voor haar 50e verjaardag vandaag, heel lief.
Waarom brengt iemand dat kaartje om 6 uur 's ochtends :+

Om een postzegel uit te sparen _/-\o_

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 08:25

Dat hoeft niet per se om 06.00 in de ochtend. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 08:29

Nou ik snap dat wel, als je naar je werk gaat en je komt er langs waarom zul je dan het kaartje niet in de bus doen?

Wellicht iemand van de oude generatie die denkt waarom iets uitstellen als ik het ook nu kan doen…

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 08:38

gefeliciteerd met je moeder polarize

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 08:46

Poeh, ben opeens kotsmisselijk :').