Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Weer eczeem plekken op mijn enkels die ontzettend jeuken. Mag van mij wel weer zomer worden dan gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig wel zalf, maar daar worden mijn handen niet echt beter van
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:Weer eczeem plekken op mijn enkels die ontzettend jeuken. Mag van mij wel weer zomer worden dan gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig wel zalf, maar daar worden mijn handen niet echt beter van
Met een wattenstaafje aanbrengen? Ik heb het altijd zodra ik een straaltje zon op mijn huid krijg. Lang leve zonneallergie![]()
Ben echt gruwelijk afgeleid, en leid mijn collega daardoor ook af. Niet handig.
Sterkte Roihi!
Foaly schreef:Mn ouders die niet snappen dat 'nieuwbouw appartement in de sociale huur' betekent 'het heeft muren, een plafond en een keukenblok en dat is het'. Mn broertje mag deze week kijken bij zijn eerste appartement en mijn moeder denkt dus dat er 'misschien nog wel een vloer in moet' en 'weet niet of ze nog moeten verven of behangen.'
Ik heb het een paar keer gezegd dat ze zich moeten voorbereiden dat ze alles nog moeten doen, maar ik laat het nu maar, ze komen er vanzelf achter
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:Weer eczeem plekken op mijn enkels die ontzettend jeuken. Mag van mij wel weer zomer worden dan gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig wel zalf, maar daar worden mijn handen niet echt beter van
Met een wattenstaafje aanbrengen? Ik heb het altijd zodra ik een straaltje zon op mijn huid krijg. Lang leve zonneallergie![]()
Ben echt gruwelijk afgeleid, en leid mijn collega daardoor ook af. Niet handig.
Sterkte Roihi!
denisesilver schreef:Wat is dat met moeders en meteen moeten vitten zodra je thuis komt. Überhaupt moeders die vinden dat je een grote bek geeft. Ik zeg gewoon iets. Zak lekker door de stront met je gechagerijn.