Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Nu. Vuurwerk. Rot op met je vuurwerk! Klere zooi!
WannabeAnky schreef:De stomme katten uit de buurt die dan snachts in mijn tuin een krolse, schreeuwende, krijsende catfight gaan hebben.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de enige ben die hier nachten achter elkaar wakker van word. Maar kennelijk de eigenaren bij wie ze horen niet dus dan. Echt houdt je kat binnen snachts als ie zo'n paasei herrie maakt.
Als iemand nog een oplossing voor dit probleem heeft hoor ik het graag.
PS: ik houd echt van katten, heb er zelf 2 en die zitten gewoon binnen en veroorzaken geen overlast.
rien10 schreef:Nu. Vuurwerk. Rot op met je vuurwerk! Klere zooi!
Telpeva schreef:Kindersluitingen.
Echt rot toch op met die dingen op producten waar kinderen met hun fikken niet eens aan mogen komen, hoezo zetten ouders zulke spullen niet standaard ergens buiten bereik of achter slot. Alles doet zeer nu, en dat omdat ik even wc eend door de plee wou doen. Klote kindersluiting. Waarom moet ik extra pijn en ongemak hebben zodat een ander met kinderen niet hoeft na te denken over veiligheid of verantwoordelijkheid.
En ik moet nog zo veel doen vandaag. Nu met zenuwpijn dus, helemaal klote dit.
Shenavallie schreef:rien10 schreef:Nu. Vuurwerk. Rot op met je vuurwerk! Klere zooi!
Hier in het gebied één knaller, dus ik al gelijk pislink. Ten eerste om het onnodige vuurwerk en daarna het besef de nederland dus schijnbaar gewonnen had. Ik hoopte zo dat ze zouden verliezen, maar helaas. Nu houden we dit amoebe-gedrag voorlopig...