Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:27

black_kelpie schreef:
Na 5 weken ziekenhuis mag ik morgen eindelijk weg. Maar niet naar huis, eerst nog voor onbepaalde tijd naar de revalidatiekliniek. Ik wil naar huis ;(

Sterkte zal niet makkelijk zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:42

black_kelpie schreef:
Na 5 weken ziekenhuis mag ik morgen eindelijk weg. Maar niet naar huis, eerst nog voor onbepaalde tijd naar de revalidatiekliniek. Ik wil naar huis ;(

Sterkte black_kelpie en heel veel beterschap :(:)

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:45

Whut zie een vlinder vliegen nu.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:04

black_kelpie schreef:

Ahhh nee! :\ :knuffel:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:20

Black-kelpie sterkte.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:21

Ik sta echt op het puntje om mijn zadel te verkopen en een nieuwe te kopen...neem nooit meer dit merk

Zadel zit heerlijk, lag als een huis toen ik m mocht, maar ondertussen is mijn paard flink van vorm verandert en past het niet meer goed, dus moet het aangepast worden. Zouden 22 November komen, kreeg een mailtje dat het ook eerder kon op 6 november, dus ik vrij regelen snel, kan het toch niet meer 6 november. Oké, terug naar 22 November, had daar toch al vrij voor gevraagd. 2 dagen van tevoren mail dat die hele route gecancelled is, eerstvolgende datum is 12 December. Alright, regel wel weer vrij van werk. Krijg ik nu een mail dat de afspraak eigenlijk niet door kan gaan omdat een andere afspraak in de buurt ook niet door gaat en de kilometer kosten daardoor te hoog worden.

Sterkte black kelpie!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:25

Maar dat ligt toch eerder aan het bedrijf dan aan het zadel? Soms wil een boos telefoontje ook nog wel eens helpen

Ik vindt het nogal bijzonder dat ze afzeggen vanwege de route volgens mij betaal je daar ook altijd behoorlijk wat voor.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:31

Sterkte Black Kelpie! Hopelijk gaat de revalidatie goed en mag je snel naar huis.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:31

Zebrastreep schreef:
Maar dat ligt toch eerder aan het bedrijf dan aan het zadel? Soms wil een boos telefoontje ook nog wel eens helpen

Ik vindt het nogal bijzonder dat ze afzeggen vanwege de route volgens mij betaal je daar ook altijd behoorlijk wat voor.

Jaa, maar als het bedrijf maar niet komt om het zadel aan te passen heb ik ook niet veel zin om er bij te blijven :')

Voor kleine dingen zoals opvullen en controle heb ik een onafhankelijke zadelmaker in de buurt, maar omdat mn paard zo verandert is wil ik het even volledig na laten kijken en nieuw kopijzer enzo erin zetten door het merk zelf. Normaal verdelen ze de reiskosten over iedereen op de route, maar omdat die ene niet meer kan moeten ze 2 uur voor alleen mij rijden en dat is "wel mogelijk maar dan worden de kilometerkosten erg hoog" |o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:33

Maar wat heeft dat merk zadel daar dan mee te maken?
of is het een Brand oid met zijn eigen merk?

Sterkte Black Kelpie
Heel veel succes en sterkte met revalideren :knuffel:

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:39

Denk dat ik het niet helemaal goed zeg omdat ik moe ben ofzo :")

Het is een eigen merk, wou deze keer een zadelmaker van het merk zelf laten komen omdat ik denk dat er een ander kopijzer in moet en ook even volledig nagekeken en mogelijk verder aangepast worden, dus dat wou ik door het merk zelf laten doen. De eigenaar van het merk rijdt alle routes en die zegt telkens af

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:41

Ah b_k, wat naar :(:) Ik wens je een goed herstel toe!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:46

Black Kelpie veel sterkte de komende tijd nog en beterschap!

Polarize, kun je de kopijzers los bestellen? Dan zou ik gewoon een plaatselijke zadelmaker laten komen om het zadel aan te laten passen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:47

Bedankt allemaal :*

Ik weet dat het niet anders kan maar het is echt zo sh*'t...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:50

Ik hoop dat je er maar kort hoeft te blijven black kelpie :(:) !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:53

Wat zuur black_kelpie :(:)

Ik wilde gewoon even gamen :') ^)
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:57

Sterkte Black kelpie.

Polarize, als je toch al andere zadelmaker laat komen normaal zou ik alles daardoor laten doen

Ik laat alles doen door zadelmaker van het merk van mijn zadel zelf, maar daarvan weet ik dat hij elke zoveel weken sowieso in deze regio is. Dus die route wordt sowieso gereden. Laat niemand anders aan zadel komen ook haha. Maar ook qua tijd zou het niks schelen, alles hier in de buurt heeft langere wachttijd als hij. Stalgenootje ging begin oktober langs om afspraak te maken, zou binnen 3 weken teruggebeld worden met datum. Niet dus, dus zelf gebeld maar moest eeer terug gebeld worden. Uiteindelijk na 8 weken werd ze gebeld voor afspraak en komen ze eind januari.....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:23

Zelf online bestellen of onafhankelijke zadelmaker laten doen is helaas niet mogelijk, had ik al naar gekeken :')

Ik laat het nu aanpassen en dan rustig op zoek naar een ander zadel. Ik was aan het sparen voor een van hulsebos, maar kwam er laatst achter dat dat niet meer kan, dus ik ga rustig verder kijken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:49

Welk merk heb je nu dan? Er zijn meer vergelijkbare zadels als hulsebos. Brandt heeft daar gewerkt en is daarna voor zichzelf begonnen en je hebt nog wat merken die vergelijkbaar zijn omdat ze allemaal in Engeland gemaakt worden of zelfs bij dezelfde fabrieken

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:57

Ik heb iemand uitgenodigd om mee te gaan koffie drinken met een gebakje,Maar normaal als we zo iets doen gaat altijd haar kind met Down mee.Normaal prima,geen probleem.Maar dan kan je niet over alles praten,eigenlijk alleen over leuke dingen,niet wat je dwars zit.Anders word haar dochter bang.Ze word te veel beschermd.Vertellen dat onze tienerdochters soms niet zo vriendelijk zijn kan niet omdat je geen ruzie mag maken.Of dat een goede kennis kanker heeft mag ook niet.Ook heeft haar dochter aandacht nodig en is haar moeder weer afgeleid van het gesprek.Ik wil ook graag weten of ze de zorg van haar jong volwassen kind nog wel aan kan.Ik zie dat dat steeds moeilijker word.Maar dat kan ik niet bespreken waar haar kind bij is.Nu zou ze nog terugkomen op mijn uitnodiging,maar nog niets gehoord.Nu hoop ik niet dat ze boos is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:13

Foto’s zeggen soms meer dan woorden:

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:18

Misschien vindt ze het juist fijn Britta, om ook eens open en eerlijk over dingen te kunnen praten die haar dwars zitten en is ze oppas aan het regelen ofzo. Lief idee van je, vind ik!

Ik heb mijn dag niet, alles is ruk en ik eigenlijk wil mijn bed in of met een dekentje op de bank zitten maar ik moet de deur uit en gezellig doen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:21

Polarize schreef:
Zelf online bestellen of onafhankelijke zadelmaker laten doen is helaas niet mogelijk, had ik al naar gekeken :')

Ik laat het nu aanpassen en dan rustig op zoek naar een ander zadel. Ik was aan het sparen voor een van hulsebos, maar kwam er laatst achter dat dat niet meer kan, dus ik ga rustig verder kijken

Ik heb nog een mooie fijn zittende bijna nieuwe Prestige liggen die werkelijk op alle manieren aanpasbaar te maken is, zelfs de breedte van de kussens. Ik ben gestopt met de sport, dus mocht je interesse hebben.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:45

Telpeva schreef:
Misschien vindt ze het juist fijn Britta, om ook eens open en eerlijk over dingen te kunnen praten die haar dwars zitten en is ze oppas aan het regelen ofzo. Lief idee van je, vind ik!

Ik heb mijn dag niet, alles is ruk en ik eigenlijk wil mijn bed in of met een dekentje op de bank zitten maar ik moet de deur uit en gezellig doen.

Oh dat gevoel is heel herkenbaar!

Ik wou dat ik thuis was. Gisteren teveel druivensap wijntjes gehad en ik moet zeggen.. heb wel eens betere plannen gehad de dag voor een vlucht en lange treinreis. :') wou dat ik thuis was.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:37

daantjuhhh schreef:
Foto’s zeggen soms meer dan woorden:

[ [url=m/rbNVpY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh nooooo... en dan ook nog erbij kijken van 'Huh, toen viel zomaar opeens de kerstboom om en ik deed helemaal NIETS' zeker. Je zou ze toch {:)-:(