black_kelpie schreef:Na 5 weken ziekenhuis mag ik morgen eindelijk weg. Maar niet naar huis, eerst nog voor onbepaalde tijd naar de revalidatiekliniek. Ik wil naar huis
Sterkte zal niet makkelijk zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Maar dat ligt toch eerder aan het bedrijf dan aan het zadel? Soms wil een boos telefoontje ook nog wel eens helpen
Ik vindt het nogal bijzonder dat ze afzeggen vanwege de route volgens mij betaal je daar ook altijd behoorlijk wat voor.
Polarize schreef:Zelf online bestellen of onafhankelijke zadelmaker laten doen is helaas niet mogelijk, had ik al naar gekeken
Ik laat het nu aanpassen en dan rustig op zoek naar een ander zadel. Ik was aan het sparen voor een van hulsebos, maar kwam er laatst achter dat dat niet meer kan, dus ik ga rustig verder kijken
Telpeva schreef:Misschien vindt ze het juist fijn Britta, om ook eens open en eerlijk over dingen te kunnen praten die haar dwars zitten en is ze oppas aan het regelen ofzo. Lief idee van je, vind ik!
Ik heb mijn dag niet, alles is ruk en ik eigenlijk wil mijn bed in of met een dekentje op de bank zitten maar ik moet de deur uit en gezellig doen.