Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:09

Ooh wauw die broek. Ga daar ook eens naar kijken. Zie vaak moeders op het plein daarmee lopen en lijkt me zo comfortabel. Deel je even hoe de broek bevalt als hij er is?

In mijn nopjes. Burberry trui 100% cashmere met vlekje. Hoop dat het bij de stomerij eruit gaat. Nieuwprijs €260 en nu €1,50.
Afbeelding
Deze trui wilde ik al een tijdje. Is voor volgend jaar. Nu nog te groot. €4,50 ipv €160.
Afbeelding

Voor €15. Ook voor volgend jaar.
Afbeelding

Mini Rodini jurk voor tweede kerstdag.
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:20

Och wat een plaatjes allemaal! Ik heb net een 100% wollen rokje van cos opgehaald. Zo even bekijken. In warm oranje, zo mooi!

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:21

Wauw wat een koopjes zeg! Dat jurkje is zo schattig <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:24

Ik heb een feestjurk gekocht voor heel weinig. :=

Afbeelding

Afbeelding

En een bodywarmer.
Afbeelding

Afbeelding

Was van wat spullen die ik zelf verkocht had en die jurk was echt heel goedkoop, beide dingen eigenlijk.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:30

Mooie aankopen Appeltje.
Wat een mooie jurk! Staat je goed, past heel mooi.

De broek heb ik binnen, valt bij mij mooi op maat en het mode valt redelijk hoog. Wat ik met m’n verse spoedkeizersnede wel kan waarderen :')
Ohja qua lengte: ik ben 1,67 cm.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:03

Afbeelding

Echt zo leuk deze <3

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 18:20

Mooie koopjes allemaal!
Hele mooie jurk ook! Staat echt super.

Studio Anneloes broeken heb ik ook paar van. Gebruik ze niet echt als netjes, maar meer voor gewoon dagelijks lekker zittende broeken die nog beetje gekleed tonen ipv losse spijkerbroek.
Voor echt netjes vind ik ze toch net te informeel.
Zou ze bijv prima naar kantoor dragen, mits ik die dag geen klanten zou zien voor een afspraak.
Maar denk dat ook veel afhangt van waar je werkt. Ik was jurist.
Zijn wel echt top comfortabele broeken!

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:29

Opzich kunnen ze een eind door voor ‘net’, al snap ik dat je dan voor een echte pantalon gaat zogezegd ipv deze. Ik werk zelf als psychiatrisch vpk en moet nog wel eens in actie komen :') ideaal deze broek.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:14

_lautje_ schreef:
Mooie koopjes allemaal!
Hele mooie jurk ook! Staat echt super.

Studio Anneloes broeken heb ik ook paar van. Gebruik ze niet echt als netjes, maar meer voor gewoon dagelijks lekker zittende broeken die nog beetje gekleed tonen ipv losse spijkerbroek.
Voor echt netjes vind ik ze toch net te informeel.
Zou ze bijv prima naar kantoor dragen, mits ik die dag geen klanten zou zien voor een afspraak.
Maar denk dat ook veel afhangt van waar je werkt. Ik was jurist.
Zijn wel echt top comfortabele broeken!

Dat vind ik echt een beetje een overdreven reactie. Je doet net alsof je in een joggingbroek loopt.
De stairdown zou ik ook niet zo snel als nette broek dragen, maar de flaired en pantalons, daar kun je prima klanten in ontvangen of presentaties in geven.

Enkel positieve reacties gehad bij presentaties over mijn outfit, en daar zat toch echt een broek van Studio Anneloes onder.

Het zal er misschien aan liggen hoe hij je past, maar als ze je perfect zitten zijn sommige modellen echt hele nette broeken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 19:54

Euhhh ik zeg nergens dat het is alsof het een joggingbroek is. Daar zou ik iig niet mee naar kantoor gaan en nooit noemen als ‘een beetje gekleed’.
Zoals ik al zeg het ligt ook aan je werk en werkomgeving.
Ik vind je reactie vrij overdreven en heftig. Ik zeg hoe IK ze gebruik en dat ik het fijne broeken vindt.

Maar uiteindelijk blijven het stretch broeken van synthetische stof.

En hier passen ze mij ook prima. Vallen heel groot vind ik. Dus moet echt een xs.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:59

Nouja bij de ene functie of een bepaald bedrijf kun je het wel aan en bij de ander niet.
Ik heb ergens gewerkt waar enkel rokken/jurkjes of degelijke pantalons (mocht echt niet synthetisch zijn) oké waren hij een beurs, en ergens gewerkt waar een spijkerbroek oké was bij een beurs.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:54

Afbeelding
Nou en dan hier... de champagne glazen!
2 gebroken, 21 in hele nette staat. Leerdam champagne glazen 10.09 inclusief verzenden e.d. dus helemaal blij. Had er minimaal 17 nodig eigenlijk voor de volwassenen en kids dit jaar

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 21:04

Wauw wat goed!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 18:57

Ik lees hier al een poosje mee en wauw, wat een mooie spullen kunnen jullie vaak op de kop tikken. Telkens word ik enthousiast en duik ik ook op Vinted maar ik word er enkel nerveus van -O- . Allicht zijn mijn zoektermen niet goed, of mijn filter.

Kunnen jullie mss al een beetje helpen?
Kan ik bv selecteren op Belgie en Nederland? Ik heb geen zin om spullen van verder te laten verzenden.

En, ik heb een mooie wollen rijrok. Daarop zou ik graag een wollen trui willen. Het merk op zich is niet zó belangrijk maar wel graag mooie kwaliteit in zeer goede staat, mag ook type “Noorse” trui zijn. Hoe zoek ik daarop het best?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:03

Zoek je een windstopper? Of een trui zonder voering?
CMP heeft mooie, betaalbare windstoppers, en ik heb er ook een van Brunotti en Kama.
Dale of Norway heeft heel gave truien, maar wel aan de prijs.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:26

Redelijk windstopper in de zin dat sommige wollen truien licht gebreid zijn en je de wind erdoor voelt komen. Dat is niet de bedoeling.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:50

Waarom wil je niet vanuit het buitenland bestellen? Merk je niks van met het bestelproces namelijk

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:42

Amber_anne schreef:
Waarom wil je niet vanuit het buitenland bestellen? Merk je niks van met het bestelproces namelijk

Goeie vraag! Het zit allicht tussen mijn oren. Het idee van meer gedoe, hogere verzendkosten …

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:48

Verzendkosten zijn hetzelfde :) Hier gaat het tot nu toe altijd goed vanuit het buitenland.
Welke maat zoek je?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:55

Echt? Ooh, dat wist ik helemaal niet.

Een Nederlands/Belgische “S”. Als bovenmaat past een 36. Maar ik heb niet graag een opgesloten gevoel en onder een trui moet vaak ook wat onder, dus beetje afhankelijk van het model. Ik heb ook XL truien die ik als oversized draag, maar niet elk model leent zich daartoe.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:03

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:36

Als iemand nog wat fijne wollen vesten weet, vallend als een maat S, Ralph Lauren, Tommy etc.. Stuur maar linkjes.. :D

Ik vertelde mijn vrouw over het bokttopic en de RL rage met wollen truien en vesten en ze zei.. Nou, doe voor mij ook maar dan.. :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 02:59

Lukasje schreef:
Ik lees hier al een poosje mee en wauw, wat een mooie spullen kunnen jullie vaak op de kop tikken. Telkens word ik enthousiast en duik ik ook op Vinted maar ik word er enkel nerveus van -O- . Allicht zijn mijn zoektermen niet goed, of mijn?

Het is een kwestie van veelvuldig kijken. De echte koopjes die ik scoor staan er enkele minuten op voor ik ze koop. Soms zijn ze in het bestel proces al verkocht en ben ik net te laat. Ik heb vaste zoektermen in mijn lijstje staan waar ik een aantal keer (of misschien iets vaker :=) per dag op zoek.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 08:10

Haha hier hetzelfde inderdaad. Vooral wollen pakjes voor onze dochter voor een klein prijsje koop ik meestal binnen een paar minuten als ze online komen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 08:45

Ik geloof dat ik jullie hulp nodig heb :+

Heb wat verkocht via Vinted, maar snap er de ballen van :)), kan iemand mij
in Jip en Janneke taal uitleggen wat mij nu te doen staat. De koper heeft het over een
stappenplan nadat ik het bod heb geaccepteerd, maar ik ontvang niks van Vinted :+

Wat doe ik verkeerd :D