Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:17

Telpeva schreef:
Ik verwacht sinds gisteren een pakketje en het bezorgmoment wordt steeds vooruit geschoven, ze komen het nu als het goed is vanavond tussen 21:00 en 22:30 brengen. En ik hoop het want ik heb het morgenochtend nodig := krijg er de zenuwen van

Het is wel een bende de laatste tijd dat bezorgen zie ik overal voorbij komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:21

Ik had eerder moeten zeuren, 2 minuten na die post kwam mijn pakketje _O- *\%/*

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:57

Mijn slaapritme is weer bizar slecht. Nu is dat geen heel groot probleem omdat ik nu geen school en stage meer heb, maar ik moet morgen gewoon werken van 9 tot 5. %)
Normaal neem ik dan melatonine en dan slaap ik als een roos maar met dit weer werkt dat vrijwel niet.. :Z

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:13

Jongeren in van die Aixam karretjes. Houd op met me :').

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:18

Gassies en oudere mannen die hier in de buurt een soort ''auto'' club hebben en hier om het hofje(grasveld met speeltuin en zeker nu veel kinderen) zeker met 60 door die kleine bochten scheuren, extra klapperend uitlaatje, echt, doe dat lekker in duitsland op de snelweg en niet hier waar je 30 mag. :wave:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:19

Anastasia24 schreef:
Gassies en oudere mannen die hier in de buurt een soort ''auto'' club hebben en hier om het hofje(grasveld met speeltuin en zeker nu veel kinderen) zeker met 60 door die 90 graden bochten scheuren, extra klapperend uitlaatje, echt, doe dat lekker in duitsland op de snelweg en niet hier waar je 30 mag. :wave:

Maar hoe moeten ze anders laten weten dat ze een kleine l*l hebben :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:32

Zebrastreep schreef:
Anastasia24 schreef:
Gassies en oudere mannen die hier in de buurt een soort ''auto'' club hebben en hier om het hofje(grasveld met speeltuin en zeker nu veel kinderen) zeker met 60 door die 90 graden bochten scheuren, extra klapperend uitlaatje, echt, doe dat lekker in duitsland op de snelweg en niet hier waar je 30 mag. :wave:

Maar hoe moeten ze anders laten weten dat ze een kleine l*l hebben :o

Foto's ophangen is makkelijker.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:43

Erger me aan een website kleding, ben waarschijnlijk mijn geld kwijt.
3 Items gekocht.
1 Item daarvan past en is dus leuk, andere 2 pasten niet en wil ik terug sturen. Doen ze super moeilijk over. Verzend kosten waren bij bestellen €9 maar nu willen ze opeens dat ik €35 (!!!!!) ga betalen??? WTF!
Ze zeggen dat het trendy items zijn en ik ze daarom maar lekker aan vrienden moet geven.
Uhm pardon? Ik heb voor alleen die 2 items al €48,19 betaalt, en dus plus verzendkosten bijna €60! Maar oké, ben bereid het te betalen, maar verwacht dan wel goede service en dat ik dingen kan terugsturen.
Ipv dat ze zeggen, ja geef gratis weg zonder ons ermee op te zadelen.
Deze kosten voor terugsturen staat trouwens niet op de website, daar staat dat terugsturen super makkelijk is. :')
En ze willen me %15 korting geven op mijn volgende bestelling, alsof ik hier nog een keer ga bestellen. Eerst wilden ze %5 geven, maar naarmate ik meer mails heen en weer stuur hoe meer % korting ik krijg. Clown gedoe. :+

Oh en om iedereen hier te waarschuwen, het is de kledingwinkel EMMIOL. Niet bij bestellen dus, blijf er uit de buurt van! 8)7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:45

Zonder op te zoeken kan ik je al verklappen dat het een dropshipper is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:46

Creostain die niet uit m'n korte broek wil. :x

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:49

Urbanus schreef:
Zonder op te zoeken kan ik je al verklappen dat het een dropshipper is.

Ja heb ik inmiddels door ja :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:55

Dat ik nieuwe boeken binnen heb die ik heel graag wil lezen maar kan me niet focussen.
Al 5x gepakt, 1 bladzijde gelezen en maar weer weg gelegd ^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 01:27

Lekker paniekaanval krijgen terwijl mijn vriend niet thuis is |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 08:08

Rokende buren op het balkon waardoor ik in de stinklucht zit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 08:12

wyoming schreef:
Rokende buren op het balkon waardoor ik in de stinklucht zit.

Ah gadver.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 09:04

Ik dacht gisteravond lekker met 2 ramen over elkaar open te kunnen gaan slapen.
Komt er rond 23.45u een bootje voorbij met dronken/aangeschoten meiden die keihard & vals zingen op K3.

Meteen raam dicht getrokken aan de voorkant, deur dicht en gaan slapen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:02

Vriendje is weg dus ik moet met de hand in m’n eentje het zwembad oppompen. Zweet breekt me spontaan los. _O-

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 11:37

Buren met 'kindjes' die normaal al super irritant zijn, (de buren dus die koters vallen nog enigzinds mee), hebben deze week familie op vakantie in huis. Dus nu al sinds maandag elke dag 5 gillende en krijsende en jankende kinderen en 4 gillende ouders in het 'zwembad' van 8:00 tot 21:00.
Ik haat kinderen dus al de hele week met de ramen dicht hier om er minder van te horen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:23

De medicatie die ik vanmorgen heb genomen er lekker in knalt dat ik hartstikke moe, suf ben..
En als ik nu op bed ga liggen dat ik de eerste 3-4 uur er niet uit komt, zonde van de tijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:24

Siersma schreef:
Erger me aan de afwijzing die ik net kreeg op een sollicitatie. Er staat in dat ik afgewezen ben mede omdat ik niet de werkervaring heb die ze willen. Maar in de vacature word helemaal nergens vermeld dat je werkervaring moet hebben en ook niet welk opleidingsniveau of uberhaubt welke opleiding ze willen zien

Neeeee
Je had er zo zin in!

Jammer zeg!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:52

Moet met medicatie beginnen waar je nogal wat bijwerkingen van kan krijgen. Maar ik heb morgen een bbq en diverse dingen komende tijd waar ik heen moet met de auto.. |o Geen idee hoe ik dat allemaal moet regelen, want mag geen autorijden, niet drinken, je kan er wazig van zien en sowieso beroerd van worden. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:56

Dat ik altijd te veel moeite doe om een Vaderdag cadeau voor mijn ex te knutselen met de kinderen. Dan denk ik, dit jaar houd ik het simpel. En dan is het eindresultaat eigenlijk gewoon weer veel te leuk. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:58

MyWishMax schreef:
Moet met medicatie beginnen waar je nogal wat bijwerkingen van kan krijgen. Maar ik heb morgen een bbq en diverse dingen komende tijd waar ik heen moet met de auto.. |o Geen idee hoe ik dat allemaal moet regelen, want mag geen autorijden, niet drinken, je kan er wazig van zien en sowieso beroerd van worden. :+

Ik krijg bij veel medicaties de tip om het voor het slapen te nemen, dan heb je de heftigste bijwerkingen tijdens je slaap.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 13:41

wyoming schreef:
Dat ik altijd te veel moeite doe om een Vaderdag cadeau voor mijn ex te knutselen met de kinderen. Dan denk ik, dit jaar houd ik het simpel. En dan is het eindresultaat eigenlijk gewoon weer veel te leuk. :+

Dat je dat nog doet!
Ik zou de dingen van school geven en daarmee klaar

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 14:05

Siggislief schreef:
MyWishMax schreef:

Ik krijg bij veel medicaties de tip om het voor het slapen te nemen, dan heb je de heftigste bijwerkingen tijdens je slaap.

Dat werkt niet bij al mijn medicatie, het is allemaal meerdere keren per dag en juist hoge doseringen en zware zooi. Sowieso heb ik nog nooit gehad dat de bijwerkingen zo snel weg waren :') dat duurt minimaal een paar dagen