Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Maar zo had ik nu een advertentie zonder info. Net zo vermoeiend.
Schoenen die zowel leer als imitatie kunnen zijn.
Geen merk niets.
Dus gevraagd,
En moet zeggen netjes antwoord dus daar lag het niet aan.
Maar zouden jullie als adverteerder dan niet daarna de advertentie aanpassen omdat je denkt, hey wel een valide vraag. Laat ik het er in zetten.
Nou ja die adverteerder niet. Ik snap dat dus niet...
DuoPenotti schreef:Maar serieuze vraag, hoe kan iemand je oplichten als je die betaald via overboeken bij je eigen bank?
Dus als je niet op links klikt.
Neem aan dat zij ook betaald heeft en niet zoals bij vinted dat je op annuleren drukt en het geld terug komt. En ze zo 2 keer geld terug heeft.
Want kan je dat zelf ook, dat indrukken.
Geen idee overigens of MP die mogelijkheid bied
DuoPenotti schreef:Zertab schreef:Betaald via MP zonder kopersbescherming. Je kan natuurlijk zien of het pakket al is ingeleverd, dus kan moeilijk zeggen dat ik dat al heb gedaan
Dat deed je moeder/vriend oid toch voor je en die krijg je niet te pakken
Ik denk gewoon spijt van de aankoop
Zertab schreef:DuoPenotti schreef:Maar serieuze vraag, hoe kan iemand je oplichten als je die betaald via overboeken bij je eigen bank?
Dus als je niet op links klikt.
Neem aan dat zij ook betaald heeft en niet zoals bij vinted dat je op annuleren drukt en het geld terug komt. En ze zo 2 keer geld terug heeft.
Want kan je dat zelf ook, dat indrukken.
Geen idee overigens of MP die mogelijkheid bied
Heeft MP niet nee. Verzendlabel en alles is al betaald en dus aangemaakt
Mar ze heeft het gisteravond gekocht en ineens kan ze het niet binnen zeven dagen ophalen dus wil ze het annuleren?