Sterre98 schreef:Biechtje, ik zit hier thuis beroerd te wezenmaar ik heb een Barbie film opgezet
Ik heb een tijdje terug van iemand op marktplaats gratis barbie films opgehaald. Heb gezegd dat ze voor mijn zusje waren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Oh heerlijk. Stiekem is t gewoon een guilty pleasure.
Biechtje 2(?) van vandaag. Ik heb ontzettend veel zin om Tinder aan te maken puur voor domme gesprekken![]()
Heb helemaal geen tijd/ zin om te daten verder en al helemaal geen zin/motivatie om m'n best te doen voor iemand.
Maar ik mis t dom banketstaaf heel erg
maralyn schreef:Wij gaan vanavond naar de Minions in de bioscoop.
En heb gezegd dat ik in een jurk ging.
Ook heb ik gezegd, welke ik als eerste pak, trek ik aan.
Ik zit nu klaar in een super net cocktail jurkje, om naar de bios te gaan voor een kinderfilm.
M'n kerel vind het geniaal!!
Ik biecht het op.
Ik vind het ook wel heel tof
Ik zit nu klaar in een super net cocktail jurkje, om naar de bios te gaan voor een kinderfilm.
Ik biecht het op.
Shenavallie schreef:maralyn schreef:Wij gaan vanavond naar de Minions in de bioscoop.
Ik biecht het op.
En dan champagne in de pauze bestellen?
capopjekop schreef:Maar blarenplijsters zijn wel lastig te verwijderen toch? Of is dat alleen met blaren zo
Varekaj schreef:Kan je op Pinterest goeie tips and tricks vinden voor aanbrengen/gebruik van boobtape? Asking for a friend.
Ik biecht het op.
maralyn schreef:Shenavallie schreef:En dan champagne in de pauze bestellen?
Oefff ik heb de laatste twee weken al voldoende alcohol gezien. Beter van niet.Hahaha maar het idee is fantastisch...
Kan wél vragen of mijn ice tea in n champagne glas mag hahahahahah
Suliko schreef:M_D_H schreef:Wat zonde, Apeldoorn is zo leuk
Nu moet ik biechten: ik vind Apeldoorn echt een hele onaantrekkelijke staden ik kom uit Arnhem-Zuid, dus dat zegt best veel
EdkingEnzo schreef:Biecht:
Ik heb net ongegeneerd heel lang zitten huilen op een vol vliegveld in Griekenland omdat onze vlucht geannuleerd is. Ik wil zooo zo graag naar huis
(Note: op de heenreis hier naar toe was onze oorspronkelijke vlucht vanaf Schiphol 3 dagen van te voren al geannuleerd, vanaf Keulen moeten vliegen die avond -> zitten in het vliegtuig in Keulen, ook geannuleerd. Dus weer naar huis. Nu dus wéér een geannuleerde vlucht)
Ik vind mezelf even heel zielig
Niobe schreef:Suliko schreef:
Nu moet ik biechten: ik vind Apeldoorn echt een hele onaantrekkelijke staden ik kom uit Arnhem-Zuid, dus dat zegt best veel
Ik vind Apeldoorn vreselijk. Heb er 3 jaar gewoond en nu wonen alleen mijn schoonouders nog, een hel om naar toe te gaangewoon vanwege de stad, ik vind het echt 10x niks.
Edit: correctie, Apeldoorn is eigenlijk een dorp. Maakt het nog erger. Een dorp met kapsones