Vandaag weer naar hem toe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Maar je weet helemaal niet of monogamie daaraan ten grondslag ligt of dat er nog andere factoren zijn waardoor mensen niet meer gelukkig zijn met hun huidige leven. Hoeveel mensen switchen er immers niet van carrière, proberen hun leefstijl aan te passen etc.Snap ik wel hoor. Als ik om me heen kijk dan denk ik ook vaak: wat doen mensen zichzelf aan door zich te binden aan 1 partner en dan nog trouw te beloven tot in eeuwigheid. Tot de dood ons scheidt. Het geeft vaak meer frustratie en ellende dan het echt geluk oplevert. Zeker gezien het aantal scheidingen en het aantal vreemdgangers. De datingsites Nova Mora en Second Love varen er wel bij.
Als ik om me heen kijk dan bevestigt dit voor mij ook dat dit niet meer is wat ik nastreef in ieder geval.
listiglistje schreef:Persoonlijk houd ik niet van delen, niet mijn eten en niet mijn vent
Dreamy schreef:Ik had net een van Peelies radiodates voor m’n neus met speeddaten(en beetje awkward geweigerd m’n nummer te geven achteraf, terwijl ik aan diegene naast hem wel had gegeven
- maar wil niet aan iedereen m’n nummer geven en had echt ook geen klik met hem)
Was overigens leuk om eens gedaan te hebben, leuke gesprekken en mensen maar niks waarvan ik denk “relatiemateriaal”