Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 08:37

MarliesV schreef:
xPabloBokt schreef:
En nu ook weer de kat die naast de bak plast.. ze doet het zonder duidelijke reden. Klontgrind, doet ze het. Niet klontgrind, doet ze het. Medisch is ze in orde. Bak net schoon? Doet ze het. Bak nog uit te scheppen? Doet ze het ook.

En ze wisselt het gewoon af met wel erop gaan en de kattenbak boven gebruikt ze ook gewoon. Daar plast ze nooit langs.

Ik snap er geen hout van. Bak beneden staat in een hoek op een rustige plek zonder doorloop.

Ff uit de hoek halen en aan alle kanten wat los zetten? Aangenomen dat het er 1 zonder kap is.
Vriendin van mij haar kat wou niet met haar staart tegen de kant komen, die worstelde altijd als het in de hoek stond en stond het rondom 10cm vrij, probleem opgelost.

Het is een bak met kap, wel een hoekmodel.. dus om meteen op @Nyaleti te antwoorden, ik wil inderdaad hetzelfde model als boven eens beneden gaan neerzetten (omwisselen of een extra bij halen) en kijken wat dat doet..

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:39

Dat tegenwoordig echt élke maandag de werkcomputer vlak na het opstarten gaat updaten en dan dus weer opnieuw opstart :roll:

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:10

Zaterdag gevallen, nu arm in het gips (van vingers tot bijna oksel) en ik ben het al zooooo zat. Ik kan niet slapen (af en toe uurtje), mijn vingers zijn dik, ik kan niet zonder hulp me aankleden of haren wassen. I kan niet auto rijden, ik kan alleen hangen (en wandelen).

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:22

Is het heel on-Nederlands om je aan het weer te ergeren? Man, wat een snertweer na zulke fijne dagen!

Maar ok ... thuis in Spanje, 43 graden. Ook niet fijn!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:26

Monique, het is juist heel Nederlands om te klagen over het weer haha!
Zitten jullie safe qua bosbranden en zo in Spanje, of het daar niet zo erg?

Bloemetje, gatsie wat rot. Beterschap, hopelijk vind je een fijnere houding qua slaap en zakt de zwelling vlot af. Op zoek naar een armloze hobby voor jou.

Ik erger mij vooral aan dat het gelijk zo donker in huis is, met dit weer. Die regen vind ik niet erg, maar het gebrek aan fatsoenlijk licht wel.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:47

bloemetje, beterschap. Zoveel gips is echt we rot. Maar slapen ga je aan wennen weet ik uit ervaring. Sterkte.

Ik vind deze zomer heerlijk :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:59

Dankjulliewel, het is vooral frustratie. En slaapgebrek helpt niet.

Verder kom ik dag vast door met podcasts luisteren, Netflix en kost was vouwen heel veel meer tijd dan anders.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:00

Nadeel van terugkomen van vakantie... Al die was :z...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:54

Werd vanochtend wakker en had koorts en super veel spierpijn. Gelijk getest, gelukkig geen corona. Ik was helemaal in de stress want ik ga met het vliegtuig over twee dagen :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:09

Dat het luchtalarm hier af ging en ik niets kan vinden op de radio/internet waarom deze af ging. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:12

Hier ook! Ben aan het bellen naar de politie, mijn dochter belde me ook al!

Edit, het was een foutje zei de politie :=
Dat mogen ze dan wel bekend maken, zat mensen die nu in angst zitten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:17

_San87_ schreef:

Ja zover als ik weet nog steeds geen wasmachine voor op de boot. Wie weet in de toekomst.

Want vroeger had je ook geen wc op de boot.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:24

Marcella schreef:
_San87_ schreef:

Ja zover als ik weet nog steeds geen wasmachine voor op de boot. Wie weet in de toekomst.

Want vroeger had je ook geen wc op de boot.

Oh, er zijn wel boten die wasmachines (en vaatwassers) hebben, hoor. Alleen past er geen op onze boot. En dat hoeft ook niet.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:41

Mijn zusje (omgeving Utrecht) had een melding gekregen met dat in grote delen van de regio het luchtalarm afgegaan was maar dat er geen gehoor aan gegeven hoeft te worden en dat ze nog aan het onderzoeken zijn waardoor het gebeurde.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:50

Dat mensen het blijkbaar normaal vinden om hun honden uit te laten in een weiland van derden.

Hallo. U loopt op eigen terrein, ik loop ook niet zomaar uw tuin in, en als de hond drager is van neospora brengt dat onze melkkoeien (althans de kalven) mogelijk in levensgevaar.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:57

Benthhh schreef:
Mijn zusje (omgeving Utrecht) had een melding gekregen met dat in grote delen van de regio het luchtalarm afgegaan was maar dat er geen gehoor aan gegeven hoeft te worden en dat ze nog aan het onderzoeken zijn waardoor het gebeurde.

Inmiddels is de oorzaak bekend.

Afbeelding

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:18

Stalgenoot. Ik moet van de week even een trailer huren om naar de kliniek te gaan, en nu appt ze of zij hem dan mogen lenen om er die avond van tevoren mee naar het strand te gaan.
Huur ik dat ding nou voor de leuk, zeg maar, dan had ik er al minder moeite mee gehad, maar stel er gebeurt nu iets dan ben ik A) aansprakelijk en B) de sjaak, omdat ik dan zonder vervoer zit voor een belangrijke afspraak. En daarbij steekt het eigenlijk ook een beetje omdat ik het echt uit noodzaak huur en zij er dan naar mijn idee een slaatje uit slaat. Zo bedoelt ze het helemaal niet, maar dat gevoel krijg ik zelf dan. (Ook een ergernis op zich, want ik weet niet hoe ik daaraan moet werken.)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:21

Brutaal zeg, dat ga je toch niet doen hoop ik.
Haar melden dat ze zelf lekker een trailer mag huren

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:23

Ik zou nog eens niet weten wat ik moet doen met een luchtalarm (waar het voor dient dus). In mijn hoofd is dat iets wat enkel gebruikt wordt in de oorlog wanneer een luchtaanval gaat gebeuren.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:26

Mando schreef:
Brutaal zeg, dat ga je toch niet doen hoop ik.
Haar melden dat ze zelf lekker een trailer mag huren

Ben ik van haar gewend gelukkig _O- Heb geopperd dat ik vraag of de huur verlengd kan worden (daar deden ze de vorige keer ook niet moeilijk over) en uitgelegd waarom ik het de avond van tevoren in ieder geval niet wil hebben. Wat ze daarmee doet, ziet ze maar, en anders huurt ze inderdaad zelf maar iets. :j
De kosten delen we dan natuurlijk wel, anders is het al helemaal een harde nee.

Gini, ramen en deuren sluiten geloof ik, en dan binnen blijven en de TV aan voor nieuws. Ten minste, dat zou ik zelf doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:28

marley93 schreef:
Stalgenoot. Ik moet van de week even een trailer huren om naar de kliniek te gaan, en nu appt ze of zij hem dan mogen lenen om er die avond van tevoren mee naar het strand te gaan.
Huur ik dat ding nou voor de leuk, zeg maar, dan had ik er al minder moeite mee gehad, maar stel er gebeurt nu iets dan ben ik A) aansprakelijk en B) de sjaak, omdat ik dan zonder vervoer zit voor een belangrijke afspraak. En daarbij steekt het eigenlijk ook een beetje omdat ik het echt uit noodzaak huur en zij er dan naar mijn idee een slaatje uit slaat. Zo bedoelt ze het helemaal niet, maar dat gevoel krijg ik zelf dan. (Ook een ergernis op zich, want ik weet niet hoe ik daaraan moet werken.)

Ik zou dan zeggen dan huren we de trailer samen en betaald ze maar gewoon mee. Anders moet ze zelf maar een trailer huren. Maar snap je helemaal hoor! Jij huurt de trailer immers niet voor een leuk uitje. En qua verzekeringen zou ik het risico zeker niet lopen. Je wilt niet hebben dat jij straks aansprakelijk gesteld wordt voor iets wat je niet gedaan hebt.

--
Dat het lijkt alsof het al herfst is, en ik aan 1 dag vrij niet genoeg heb gehad :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:38

Net bij de Aldi een emmertje met blauwe bessen laten vallen.Ze lagen overal :(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:42

Mijn concentratie/motivatie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:49

Waarom is het herfst >;) ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 13:51

Gini schreef:
Ik zou nog eens niet weten wat ik moet doen met een luchtalarm (waar het voor dient dus). In mijn hoofd is dat iets wat enkel gebruikt wordt in de oorlog wanneer een luchtaanval gaat gebeuren.

Dit dus