Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 16:28

Oeps planner een beetje geïrriteerd....
Ben volgende week 2 dagen vrij nodig ivm nieuwe cv instalatie

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:52

"Vrienden" die over een oud klasgenoot banketstaaf in een groepsapp, en niet op een goeie manier. Lekker boeiend wat die persoon met zijn leven doet :roll:

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 19:39

Dat er mensen zijn die de letter X gebruiken in plaats van het woord: keer. Ik moet dan altijd 3 keer terug lezen voor ik nou begrijp wat die x daar doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 20:07

Nayomie schreef:
Oh oke, ik snap je struggle nu wel, lastig wanneer iemand niks hoeft en eigenlijk niks wil.

M’n beste vriendin is ook zo. Ik geef dan meestal iets van etenswaren waar ze van houdt (bijvoorbeeld een pastapakket van Oil & Vinegar of zo), of bloemen zodat ze wel wat krijgt, maar er niet “aan vast” zit.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:57

Ik draag vinger ortheses tijdens mijn werk, die zijn van zilver gemaakt.

Ik zweer als ik nog een oude man hoor zeggen: "is dat in de mode ofzo." "Kan je je vingers wel bewegen??" "Wat een ringen zeg... mag dat wel van je baas??" "Dat ziet er niet professioneel uit."

Dan ontplof ik :') ik antwoord altijd trouw: "het is medisch" en dan zie ik ze meestal door de grond zakken van schaamte, dat voelt dan wel weer goed

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:04

De pijnlijke spieren in mijn kuit en knie na een dag lopen. Dat het van het sporten komt kan ik nog begrijpen maar een dag werken en dan al pijn.

Gelukkig niet meer echt in de knie het zakt nu naar onderen maar pijnlijk is het wel....

Tijd om eens te bellen voor een bikefit test ook al denk ik niet dat ze die nu aanbieden door corona helaas....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 23:10

Ik irriteer mij eigenlijk een beetje aan een collega. Ik mag haar heel graag maar het irritante trekje is het niet geloven in de corona gebeuren. Eigenlijk hoef ik daar niet zo mee lastig gevallen te worden aangezien 9 van de 10 complottheorieën zijn. Vindt het lastig om te zeggen omdat ik wel goed met haar op kan schieten en we fijn samen kunnen werken.

Maar goed ik weet nog toen ik 14 was we toen op de middelbare ook al complottheorieën bespraken en mensen daar echt bang voor waren. Die dachten echt dat ze informatie aan het verspreiden waren wat hun het leven ging kosten. Toen was het nog vaak wel een grapje en konden we er om lachen. Nu nemen mensen het gewoon te serieus

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 23:27

En ook weer hooikoorts klachten, dacht ff dat ik verkouden werd maar het zet niet door. Steeds kriebelende neus, dan zit ie weer helemaal dicht, ietwat rode ogen en toch ook een soort vage vermoeidheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 00:01

Dat ik best moe ben, maar ook te bedonderd ben om naar bed te gaan. En de trackpad van m'n laptop begint langzamerhand wat mankementen te vertonen... (Mag ook wel na meer dan 10 jaar, maar van mij mag ze nog wel 10 jaar mee. :') )

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:11

Dat ik er elke keer weer intrap, laat gaan slapen als ik vroeg weg moet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:35

Ik erger me aan m'n werk. Ik krijg complimenten dat ik het werk snel oppak etc en ook echt goed werk lever. Maar dat is niet waar ik ben mega perfectionistisch dus heb dan het gene wat zij zo geweldig goed vinden 20x overnieuw gedaan. Wat tijdrovend is waardoor ik er dus langer over doe en dan snappen ze m'n add ook niet. Want het maakt niet uit wat ik doe, ik heb gwn een slechte concentratieboog en dan moet ik even 5 min wat voor mezelf doen. Nah ja dan ga ik nu maar aan m'n nagels plukken.

Ohh en privé gaat het poedersuiker, aangegeven op werk gister. Geen begrip, ze dachten dat anderen mij nodig waren ipv dat ik anderen nodig ben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:21

Dat ik net met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel in de wachtkamer van de dierenkliniek heb gezeten omdat mijn hond in slaap werd gebracht voor de operatie :') En het zag er zó vreselijk uit.
Nu thuis en afwachten maar, beetje zoekend naar mental support maar valt beetje tegen dus ik weet nog even niet hoe ik mezelf ga vermaken tot ik gebeld wordt .....

Ik voel me zo vreselijk dat ik dit die hond aan doe, pfff :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:23

xDenies schreef:
Dat ik net met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel in de wachtkamer van de dierenkliniek heb gezeten omdat mijn hond in slaap werd gebracht voor de operatie :') En het zag er zó vreselijk uit.
Nu thuis en afwachten maar, beetje zoekend naar mental support maar valt beetje tegen dus ik weet nog even niet hoe ik mezelf ga vermaken tot ik gebeld wordt .....

Altijd naar inderdaad.. :knuffel:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:58

Dat mijn hond al de hele tijd buiten is en dan besluit om binnen op de mat te overgeven :\ |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 10:02

Dat ik de hele nacht wakker gesnurkt ben door een van onze katten. Echt onwijs irritant.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:45

xDenies schreef:

Oh vreselijk... :(:)

Ik heb een tijdje geleden het verdoofde, slappe lijf van mijn hond naar een uitslaapkennel moeten tillen. Niet tof -O-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:55

Dat ik op een mailtje wacht en de hele tijd mijn mail zit te refreshen en te checken terwijl ik wéét dat ik gewoon een melding te zien krijg zodra er iets binnen is..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:05

Aan mezelf.

Dat ik al langere tijd weet dat ik vandaag naar de DA moet, dat ik weet dat ik het paspoort klaar moet leggen en hier een paar dagen terug nog aan dacht van goh, leg die nu alvast klaar. En nu moeten we gaan en vind ik 'm natuurlijk niet. Ja, het is natuurlijk slim om een vaste plek te hebben, maar ik heb het paspoort vaker bij me in de rugzak met wandelen, voor het geval dat we toch bij de grens in de buurt zitten wat hier nogal snel gebeurt is met de BE en DL grens op 10min.

Maar typisch weer dit... -:(-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:47

Dat ik zo zo zooooo kwaad ben op een opdrachtgever en me compleet naait en mijn foto's die zonder toestemming gebruikt worden bewerkt worden en niet worden verwijderd. Hij zegt dat ik lieg, zij op alles recht hebben en weigeren de foto's te verwijderen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:19

Iemand die dit forum Bokkie noemt.

En dat het regent terwijl ik de deur uit moet. Luxeproblemen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:46

Dat school de introductie een beetje vreemd had geregeld. We gingen naar een dagbesteding voor mensen die op straat leven en verslaafd zijn. En dan komt daar een klas even binnenwandelen. Afstand houden was onmogelijk en die mensen snappen het afstand houden minder 1 man wou ons nog even een krantje verkopen vergat de regels ook. Begeleiding wees hem er wel op maar leek hem weinig te doen. Nu probeer ik echt wel tegen mijzelf te zeggen van niet iedereen is ziek maar die mensen lopen daar gewoon rond na net alcohol te hebben gehad of drugs dus de regels worden dan amper nageleefd.

Ook voor die mensen een groot risico hoor pff ik had het niet gedaan als instelling.

Wel pluspunt mensen die wat hadden hebben zich allemaal netjes afgemeld. School zelf was echt goed aangepast maar ook op veel plekken is afstand houden toch bijna onmogelijk helaas...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:54

Dat ik een afspraak wil maken maar die persoon niet opneemt en ik dus morgen moet bellen op mijn vrije dag pff

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 15:06

Benthhh schreef:
Dat ik op een mailtje wacht en de hele tijd mijn mail zit te refreshen en te checken terwijl ik wéét dat ik gewoon een melding te zien krijg zodra er iets binnen is..

Kan natuurlijk ook wel erg lang wachten op een reactie als ik het naar een verkeerd/niet bestaand mailadres stuur.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 15:57

Benthhh schreef:
Benthhh schreef:

Kan natuurlijk ook wel erg lang wachten op een reactie als ik het naar een verkeerd/niet bestaand mailadres stuur.

Grinnik :'). Hopelijk heb je nu wel snel antwoord!

Ik erger me aan rugpijn en het proberen te plannen van afspraken. Daarnaast is het gebouw van mijn opleiding nog niet misschien geschikt voor corona. Als je 1 verdieping naar beneden wil moet je dat via de begane grond doen. In de gangen als je met klasgenoten naar een andere ruimte gaat lukt het ook niet. Nu ben ik niet zo angstig en heb ik het waarschijnlijk al gehad, maar toch. Ook bij ons in het gebouw lopen er kwetsbare mensen rond. Dat ik niet bang ben wil niet zeggen dat ik dus maar niet op hoef te letten.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:01

Aan de kinderen die steeds op de hotelkamer kloppen. Ik slaap in een klein hotel wat door een familie wordt gerund en de kinderen hoeven zeker nog niet naar school dus mogen ze spelen in de ruimte waar de kamers zijn?