Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Oh oke, ik snap je struggle nu wel, lastig wanneer iemand niks hoeft en eigenlijk niks wil.
xDenies schreef:Dat ik net met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel in de wachtkamer van de dierenkliniek heb gezeten omdat mijn hond in slaap werd gebracht voor de operatieEn het zag er zó vreselijk uit.
Nu thuis en afwachten maar, beetje zoekend naar mental support maar valt beetje tegen dus ik weet nog even niet hoe ik mezelf ga vermaken tot ik gebeld wordt .....
Ik voel me zo vreselijk dat ik dit die hond aan doe, pfff
xDenies schreef:Dat ik net met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel in de wachtkamer van de dierenkliniek heb gezeten omdat mijn hond in slaap werd gebracht voor de operatieEn het zag er zó vreselijk uit.
Nu thuis en afwachten maar, beetje zoekend naar mental support maar valt beetje tegen dus ik weet nog even niet hoe ik mezelf ga vermaken tot ik gebeld wordt .....
Ik voel me zo vreselijk dat ik dit die hond aan doe, pfff
Benthhh schreef:Benthhh schreef:Dat ik op een mailtje wacht en de hele tijd mijn mail zit te refreshen en te checken terwijl ik wéét dat ik gewoon een melding te zien krijg zodra er iets binnen is..
Kan natuurlijk ook wel erg lang wachten op een reactie als ik het naar een verkeerd/niet bestaand mailadres stuur.