Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Haha nee je bent de eerste!
Maar jullie maken me echt superblij, ik vind dit heel erg leuk
Jaa Maaike bij SO Parafrid op Wild RiskWat een fijn paard was dat ook! Ik reed toen niet tegen jou toch?
MarliesV schreef:Rosje geen idee of je kan reserveren en of het je niet te primitief is
Natuurkampeerterrein Twilhaar in Haarle is een prachtig en rustige plek aan de Sallande Heuvelrug.
Purny wat zit er bij in?
Lekker een nachtje weg is altijd goed. Al zou het mijn keuze niet zijn om in mijn woonplaats te blijven.
MarliesV schreef:Rosje geen idee of je kan reserveren en of het je niet te primitief is
Natuurkampeerterrein Twilhaar in Haarle is een prachtig en rustige plek aan de Sallande Heuvelrug.
BloemBloem schreef:Mijn werkgever zit in kroatie. Er staat bij 14 dagen in thuis quarantaine. Heb nu een discussie hahaha, er zijn mensen geweest die zich lieten testen bij thuiskomst uit Turkije en zo onder de quarantaine uit kwamen. Kan dit voor Kroatië ook?
miccamaaike schreef:Sheran schreef:Haha nee je bent de eerste!
Maar jullie maken me echt superblij, ik vind dit heel erg leuk
Jaa Maaike bij SO Parafrid op Wild RiskWat een fijn paard was dat ook! Ik reed toen niet tegen jou toch?
Nee ik moest wel een keer een halve finale tegen jou rijden op Armani, die heb ik uiteraard niet gewonnen(voor mensen met meerdere paarden, je kunt Sheran heel goed meenemen, want ze kan heel netjes rijden
)