Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Waarom moet de baby eigenlijk mee.De baby kan toch ook bij de vader blijven.
Bambi1995 schreef:Echt wel erg ja ''papadag"In de meeste gevallen is het allemaal zo verschrikkelijk scheef verdeeld.
Britta31 schreef:Onze oudste was 6 weken toen we een lang weekend weg gingen samen.Zonder kind natuurlijk.
Dammie schreef:Als die baby 2 maanden is, dan heeft die vrouw nog allemaal gierende hormonen in haar lijf. En van doorwaakte nachten ga je ook niet helder denken.
Mijn vriendinnen met kinderen zijn allemaal zelf tot het besef gekomen dat vaders hun eigen kroost zelden vermoorden en dat een dagje zonder kinderen best fijn is.
Maar bij sommigen duurt dan een paar maanden tot een jaartje.
Gewoon de tijd geven.
Als het langer dan een jaar duurt, kun je er voorzichtig wat van zeggen.
Mars schreef:Mij ook niet, wat ik gezien heb aan ouders met jong op vakantie zag dat er nu niet heel chill out. Zeker het spul dat een beetje loopt en er constant gewaakt moet worden dat wurm zichzelf niet verzuipt, te barsten valt, herrie schopt, kwijtraakt, iets opvreet of zijn sneeuwvlokje smelt. Klinkt als werk en niet als vakantie :p
_San87_ schreef:Lijkt me niks, met kinderen op vakantie. Naast dat je je eigen constant moet entertainen, zit je in t geschreeuw van je eigen en andermans kroost. Echt lekker genieten en ontspannen lijkt me dat niet.
En dan is t ook nog eens kakduur in t seizoen.
MarcoBorsato schreef:_San87_ schreef:Lijkt me niks, met kinderen op vakantie. Naast dat je je eigen constant moet entertainen, zit je in t geschreeuw van je eigen en andermans kroost. Echt lekker genieten en ontspannen lijkt me dat niet.
En dan is t ook nog eens kakduur in t seizoen.
Al mijn vakanties zijn duur, met of zonder kind. Ben niet geboren voor het arme leven![]()
Maar snap heel goed dat je ervoor bedankt hoor.