Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 08:03

Dat ze vandaan mijn schutting moeten zetten maar het regent en het waait hard ;( zal me niks verbazen als ze zo afbellen

Edit: krijg nog geen 5 minuten later een afberichf |(

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 08:51

Die klote wind waardoor ik slecht slaap...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 09:45

MarlindeRooz schreef:
Nayomie: je vriend vragen allerlei dingen in bakjes klaar te zetten... Ik woon alleen en ben veel alleen. Zorg dat ik altijd iets thuis heb wat ik zo in de magnetron/pan kan gooien.

Geprobeerd, ligt niet klaar helaas. Deze afspraak weet ik ook pas sinds ik geopereerd ben, anders had ik de dagen ervoor voor eten gezorgd. Helaas...en hij gaat ook nog eens uit eten daarna. Fijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 09:46

Buikpijn.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 09:55

beetje op onze vereniging. ik snap best dat er vrijwilligers moeten zijn, maar op de manier hoe het nu gebeurd is er niks meer vrijwillig aan. nou ja ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat als ze menen mij zomaar voor een activiteit in te kunnen plannen. ik moet werken en geen vervanger kan vinden, of als ik met de kinderen zit en mijn vriend moet werken, ik geen oppas kan vinden. zij wel aan het korste eind trekken. want werk en kinderen gaan gewoon voor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 10:32

Dat het nu al voor het 3de weekend op rij gewoon *** weer is met stormwind en ( veel) regen bah

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 10:34

Amandavd schreef:
Wij hebben 1200 euro betaald voor de hele dag plusalbum. Zijn 24-1 getrouwd en heb deze week mijn album en usb stick met foto's binnengekregen. Er zijn er dus ook nog die wel normale prijzen hanteren.

Bij deze prijs zit ook nog eens dat ze met z'n 2en komen en van alles erop en eraan, maar als ik daar 6 maanden op moet gaan wachten, vind ik dat het niet waard... De USB stick met alle foto's en het 6-luik wat we erbij hebben gekocht, dat is wel al binnen, deze hadden ze eind oktober al klaar liggen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 10:50

Ineke2 schreef:
Dat het nu al voor het 3de weekend op rij gewoon *** weer is met stormwind en ( veel) regen bah

Dit! En ik loop met een schouderblessure (uit de kom gegaan bij skieen) en paard staat ook op rust door blessure, dus die is ook hyper en kan ik amper in bedwang houden. En dan nog die wind erbij, ahhhhh! #frustratie

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 10:53

Ineke2 schreef:

Dit .. en afgelopen maandag stierf ik al van de pijn na auto-rijden in dit weer. En vandaag zou ik toch ook graag weer mijn paardje willen zien maar ik zie nu al tegen de auto-rit op :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 14:28

Mo_86 schreef:
Mkango schreef:
Wat voor boot hebben jullie? En een wereldreis klinkt wel heel vet!

[ [url=m/o5J4zh.jpg]Afbeelding[/url] ] :D

Goed juist dat je niet te veel nadenkt over later, je weet toch nooit hoe het loopt in het leven. Dat hebben wij van dichtbij gezien, daarom leven wij ook erg in het nu en volgen nu onze dromen. Ik zou dus ook kijken hoe je nu al die kant op kunt gaan en dat ook gewoon doen. Sterkte trouwens ook!

Ergernis: geen oog dichtgedaan door die keiharde rotwind. Voor een dag niet erg, maar het stormt hier nu al weken onophoudelijk. Ben behoorlijk klaar met deze eeuwig durende herfst, hopelijk wordt het snel lente. Maar vrees dat we juist in maart april vrieskou gaan krijgen, als je er totaal niet meer op zit te wachten :')

Oooooh, vet! <3 Dat is ook nog een stiekeme droom van mij: een eigen zeilboot. <3

En je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik kamp al sinds m'n dertiende met depressieve klachten, tot zelfmoordpogingen aan toe, en daar kom ik de rest van m'n leven niet meer vanaf. Daardoor een heleboel dingen op moeten geven, en nog steeds zijn er een heleboel dingen die ik ervoor moet laten, en ik heb ook het heel realistische besef dat er gewoon een aanzienlijke kans is dat ik niet heel oud ga worden (niet iets wat mensen in mijn omgeving willen horen, maar soms is de realiteit gewoon niet anders). Veel mensen in mijn oude omgeving denken dat ik (vrijwel) helemaal genezen en helemaal happy ben, maar helaas is de realiteit heel anders. Masker op en gaan, en daar komt natuurlijk ook deels hun onbegrip vandaan waar ik dan weer mee worstel omdat ik soms gewoon moe word van de kritiek en de "je moet nu wel aan je carrière gaan denken." Voor hen is het leven gewoon heel rechtlijnig school-studie-werk-huisje-boompje-beestje, en alles wat daarvan afwijkt is eng en raar en "ja, maar laaaaaateeeeeeerrrrrrrr..." Ik was mega ambitieus toen ik jonger was, en nog steeds wel, maar op een andere manier en daar moet ik soms nog een beetje aan wennen. :+ Maar ik vind m'n weg uiteindelijk wel. :)

Aaaaanyway, mijn ergernis van vandaag is inderdaad ook de aanhoudende storm. Vooral omdat Engelse huizen niet bepaald winddicht zijn. :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 15:52

De pijn aan mijn bovenarm/schouder die niet te houden was vanmorgen.
Mijn god kan het niet een x makkelijk zijn...
Hoppa schoefies eruit en klaar is kees. 2 weekjes chillen en weer aan het werk #)

Ik mis mijn werk, ik wil gewoon weer alles kunnen met links ik word zo langzaam gek |o

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 17:19

44 euro betalen voor een hele slechte kwaliteitfoto >;)cjib

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 17:58

Aan stomme mensen die hun hond los laten lopen maar niet onder appel hebben.

Grote Zwitserse Sennenhond viel mijn cocker aan.
Ik reed langzaam door op mijn scootmobiel om uit de situatie weg te gaan.
Zo’n 4x tegen de eigenaar gezegd, lijn je hond aan, die van mij is bang.

Niet aanlijnen, Sennenhond sprong voor mijn scootmobiel.
En helaas daar zit geen rem op. Dus ik reed er 4 km per uur tegen aan.
Vent van die hond hield scootmobiel vast en stond te schreeuwen op 20 cm van mijn gezicht.

Weer gezegd, je hond gromde, lijn hem aan en laat mij los.
Doorgereden met mijn cocker op mijn voetplaat.

Ben ik 500 meter verder komt weer die Sennenhond achter mij aan rennen.
Nee stoppen heb ik niet gedaan. Geen zin in gaten in mijn cocker of in mij.

Andere mensen konden die Sennenhond vangen.

Zoals ik al zei, lijn je hond aan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:02

luuntje schreef:
Aan stomme mensen die hun hond los laten lopen maar niet onder appel hebben.

Grote Zwitserse Sennenhond viel mijn cocker aan.
Ik reed langzaam door op mijn scootmobiel om uit de situatie weg te gaan.
Zo’n 4x tegen de eigenaar gezegd, lijn je hond aan, die van mij is bang.

Niet aanlijnen, Sennenhond sprong voor mijn scootmobiel.
En helaas daar zit geen rem op. Dus ik reed er 4 km per uur tegen aan.
Vent van die hond hield scootmobiel vast en stond te schreeuwen op 20 cm van mijn gezicht.

Weer gezegd, je hond gromde, lijn hem aan en laat mij los.
Doorgereden met mijn cocker op mijn voetplaat.

Ben ik 500 meter verder komt weer die Sennenhond achter mij aan rennen.
Nee stoppen heb ik niet gedaan. Geen zin in gaten in mijn cocker of in mij.

Andere mensen konden die Sennenhond vangen.

Zoals ik al zei, lijn je hond aan.

Daarom heb ik sinds kort deze :) In de hoop dat het wat duidelijk maakt...

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:14

Denies dat is slim.

Dit waren zulke eigenaren die overal lak aan hebben.
Niet opvoeden en niet aanlijnen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:18

luuntje schreef:
Denies dat is slim.

Dit waren zulke eigenaren die overal lak aan hebben.
Niet opvoeden en niet aanlijnen.

Precies. Zo is mijn hond met 10mnd aangevallen en tot op de dag van vandaag nog een trauma. Met regelmaat vliegt er een loslopende hond hier over straat naar mijn hond (arme dier schrikt zich steeds te pletter), maar óhwee als mijn hond een keer uit schrik uithaalt. :( Moet er niet aan denken. Nu met dit label aan de lijn loop ik zelf ook een stuk relaxter. Men is nu gewaarschuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:21

Jemig, wat een horken. |o
Ik wil niet Roomser dan de paus zijn, want onze boxer was ook nogal een ongeleid projectiel (we tried... :') ) en ja, soms was ze ons voor en peerde ze er tussenuit voordat we haar aan konden lijnen (of had ze gewoon lak aan ons), maar helemaal als ze zo rond iemand op een scootmobiel zou rennen, zou ik echt peentjes zweten en meteen m'n excuses aanbieden zodra ik het kreng bij d'r lurven had gegrepen. :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:48

Honden en kinderen hebben weleens bananen in hun oren.
Maar zien dat je hond een andere hond lastig valt, het afdoen als spelen.
En niet willen aanlijnen. Dan heb je een bord voor je kop.

Als mijn cocker te opdringerig is corrigeer ik hem ook.

*gaat handleiding zoeken om scootmobiel op te voeren naar 30 km per uur*.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 19:30

De stress van mezelf. Voor het eerst een hotel geboekt voor mezelf, echt alleen alleen. Maar alle vragen en piekermomenten die nu allemaal rondgaan in m’n hoofd, zijn gekmakend -O- |o

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 19:31

M'n paard heeft de waterbak van de muur gesloopt terwijl de Groninger rundvee show bezig was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 19:43

Justme_Lisaa schreef:
De stress van mezelf. Voor het eerst een hotel geboekt voor mezelf, echt alleen alleen. Maar alle vragen en piekermomenten die nu allemaal rondgaan in m’n hoofd, zijn gekmakend -O- |o

Wat gaat er zoal om in je hoofd? Misschien kunnen we je wat gerust stellen. :)

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 19:48

Justme_Lisaa schreef:

Vind wel stoer helemaal alleen! Maar herken het gepieker.. ik ga vanavond vakantie in mn uppie boeken wat ik al een tijdje uitstel hah

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-20 20:00

Dat ik eigenlijk vanochtend toen ik de afspraak met mijn vriend maakte al wist dat hij hem niet ging nakomen. Afgesproken dat hij om 20.30 thuis zou zijn, zijn moeder woont ruim een uur van ons af. Al sinds half 6 niks gehoord.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:05

Pizza die je volgens instructie klaar maakt en dan bij de eerste, langverwachte hap nog koud blijkt te zijn in het midden. :r

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:06

luuntje schreef:
*gaat handleiding zoeken om scootmobiel op te voeren naar 30 km per uur*.

De hele situatie is natuurlijk knap asociaal laten we dat voorop stellen.

Maar ik zie dit dus helemaal voor me :')