Edit: krijg nog geen 5 minuten later een afberichf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Nayomie: je vriend vragen allerlei dingen in bakjes klaar te zetten... Ik woon alleen en ben veel alleen. Zorg dat ik altijd iets thuis heb wat ik zo in de magnetron/pan kan gooien.
Amandavd schreef:Wij hebben 1200 euro betaald voor de hele dag plusalbum. Zijn 24-1 getrouwd en heb deze week mijn album en usb stick met foto's binnengekregen. Er zijn er dus ook nog die wel normale prijzen hanteren.
Ineke2 schreef:Dat het nu al voor het 3de weekend op rij gewoon *** weer is met stormwind en ( veel) regen bah
Mo_86 schreef:Mkango schreef:Wat voor boot hebben jullie? En een wereldreis klinkt wel heel vet!
[ [url=m/o5J4zh.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Goed juist dat je niet te veel nadenkt over later, je weet toch nooit hoe het loopt in het leven. Dat hebben wij van dichtbij gezien, daarom leven wij ook erg in het nu en volgen nu onze dromen. Ik zou dus ook kijken hoe je nu al die kant op kunt gaan en dat ook gewoon doen. Sterkte trouwens ook!
Ergernis: geen oog dichtgedaan door die keiharde rotwind. Voor een dag niet erg, maar het stormt hier nu al weken onophoudelijk. Ben behoorlijk klaar met deze eeuwig durende herfst, hopelijk wordt het snel lente. Maar vrees dat we juist in maart april vrieskou gaan krijgen, als je er totaal niet meer op zit te wachten
luuntje schreef:Aan stomme mensen die hun hond los laten lopen maar niet onder appel hebben.
Grote Zwitserse Sennenhond viel mijn cocker aan.
Ik reed langzaam door op mijn scootmobiel om uit de situatie weg te gaan.
Zo’n 4x tegen de eigenaar gezegd, lijn je hond aan, die van mij is bang.
Niet aanlijnen, Sennenhond sprong voor mijn scootmobiel.
En helaas daar zit geen rem op. Dus ik reed er 4 km per uur tegen aan.
Vent van die hond hield scootmobiel vast en stond te schreeuwen op 20 cm van mijn gezicht.
Weer gezegd, je hond gromde, lijn hem aan en laat mij los.
Doorgereden met mijn cocker op mijn voetplaat.
Ben ik 500 meter verder komt weer die Sennenhond achter mij aan rennen.
Nee stoppen heb ik niet gedaan. Geen zin in gaten in mijn cocker of in mij.
Andere mensen konden die Sennenhond vangen.
Zoals ik al zei, lijn je hond aan.
luuntje schreef:Denies dat is slim.
Dit waren zulke eigenaren die overal lak aan hebben.
Niet opvoeden en niet aanlijnen.
Justme_Lisaa schreef:De stress van mezelf. Voor het eerst een hotel geboekt voor mezelf, echt alleen alleen. Maar alle vragen en piekermomenten die nu allemaal rondgaan in m’n hoofd, zijn gekmakend![]()