Ze gaven de dag dat hij normaal bezorgd zou worden aan dat ze het niet gingen redden en de volgende dag zouden komen.
Ik ben logischerwijs de deur uit gegaan voor een afspraak die ik na de melding dat ze de volgende dag zouden komen heb ingepland en precies in die 45 minuten dat ik weg was bleken ze alsnog langs te zijn gekomen en mijn pakket naar het afhaalpunt te hebben gebracht want ik was niet thuis.
Ik chagrijnig natuurlijk want waarom heb je een t&t als je je er toch niet aan houdt.

Omdat ik fysiek niet in staat was dat pakket op te halen en het ook niet door een ander mocht laten ophalen, er moest voor getekend worden heb ik het terug laten sturen.
Kwam er later achter dat het wél had afgehaald had mogen worden door een ander (op vertoon van diegenes ID) maar dat het PostNL punt niet mee wenste te werken.

Pakket is opnieuw naar mij verstuurd en nu kwamen ze gewoon helemaal niet aan de deur.
Kreeg een niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was de hele dag.

Wederom pakket naar het afhaalpunt en wederom terug laten sturen.
Uiteindelijk heb ik mijn bestelling geannuleerd, hetzelfde product bij een andere shop besteld en de volgende dag kwam het zonder problemen binnen, ook bezorgd door PostNL.
Maar dat heeft gewoon 4(!) weken en een hoop frustratie gekost.