Ik heb mijn mandje bij junioredition ook nog vol zitten
Dani
Geplaatst: 20-02-19 13:40
Oh alles wat ik leuk vind is al uitverkocht in de goede maat, dat scheelt weer.
En mijn MR trui is binnen! Na bericht van de beheerder had ze 'm ineens heel vlot op de post gedaan. Fijne trui voor van het najaar. Mini Rodini gebruikt vaker dezelfde printjes toch? Hoop dat ze die vosjes in de volgende collectie weer doen, vind die zo leuk. Ik vind die roodgeruite shirtjes ook mooi maar twijfel of dat ook goed staat bij een jongetje.
Ik heb net idd wat besteld bij Leaves... Woon er 10min vandaan. Even kijken wanneer Sophie wakker wordt of ik het zo nog ophaal voor ik kraamvisite heb wat langskomt. En dan gelijk neuzen naar de rest. Hoop stiekem dat ze drop 2 mini rodini al binnen heeft. Heb ene te toffe trui met een walvis daarvan gezien.
Die z8 broekjes zitten mooie en ook fijne stof. Wel jammer dat ik ze op de groei had gekocht en nu al passen. Heb nu even geen geld om de 98 aan te schaffen. Zijn qua kleuren wel makkelijk te combineren met een basic shirt of een druk shirt
IMJ
Geplaatst: 20-02-19 13:58
Pantykous schreef:
Leuk! Ik zit steeds te azen op pyjama's van Snurk voor een leuk prijsje maar valt nog niet mee.
Ja, die vind ik ook zo leuk, met die bananen. Wil ik zelf ook wel!
M_i_R
Geplaatst: 20-02-19 14:10
LH kan opgehaald worden
Bestel nu even niks, straks stofjes scoren (nadat mijn werkafspraak verschrikkelijk is uitgelopen )
Uitzondering voor bestellen zijn schoenen, die kan ik tenslotte niet zelf maken dus een laar vans besteld bij Vente en een te fout te tof apenbeeld. ML gaat me keihard uitlachen dat weet ik nu al wel.
Fijn dat je bestelling er toch is Dani! Zag al op de fb groep dat er meer gedoe is met slecht verkoopwerk. Rot voor de administratie die wil ook gewoon een leuke groep draaien maar ook ik zit idd al tijden te wachten op een reactie.
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 20-02-19 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja die is voor Sophie volgende winter. De katten is een 68/74 dus voor het najaar voor Sophie. En blousje van Soft Gallery is voor Julia een maat 4 dus denk najaar volgende winter. Scheelde nu zo bizar veel geld.
dromertje2
Geplaatst: 20-02-19 14:25
Ik heb al bericht gehad van Hema dat niet alles leverbaar is
Heb ik weer geluk, mijn maatjes zijn ook uitverkocht en Vans durf ik nog niet te bestellen. Ze heeft net haar eerste pasjes gezet maar voordat ze zo goed loopt dat ze schoenen aan krijgt kan ze zomaar een maat of twee verder zijn.
Junior mandje zit bij mij ook vol maar ik ga eerst even inventariseren wat ik nu allemaal heb voor de zomer en voor gup kijken wat er nog past.
Voor de zomer heb ik nog niets, ben meer van de ik koop het op het moment principe. De jongste is 13mdn maar staat nog niet eens op zijn benen dus denk dat hij nog niet direct schoenen nodig gaat hebben.
Ga zo ook maar even bij Leaves and Feathers kijken, wellicht hebben ze ook voor ons nog wat leuks in de juiste maat
Schoenen moet ik over een tijdje ook in de gaten gaan houden. Zie het anders wel gebeuren dat ze als we net op vakantie zijn (dan is ze ruim een jaar) gaat lopen en we geen schoentjes hebben
Michelle77
Geplaatst: 20-02-19 14:44
Lekker geslaagd weer meiden, heb even gekeken, maar is niets voor ons.
Veel plezier op het stoffenspectakel.
Het is bij ons in Ahoy op 15mrt, maar moet dan werken. Bedenk wel net, dat er dan staking is. Maar omdat ik geen bondslid ben, krijg ik geen uitkering die dag (en salarissen worden niet doorbetaald). Dus als ik ga staken, heb ik geen verplichting om me ergens te melden, misschien dat ik dan gewoon naar Ahoy ga haha
MIR ben benieuwd naar wat je hebt kunnen vinden!
Schoentjes heb ik gelukkig nog. De hertjes donsjes zitten nu goed en zakken niet scheef meer. Dus dat is wel fijn.
Ik heb gister broekje en vandaag shirtje afgemaakt. De boorden vond ik behoorlijk lastig, dus daar ga ik op les mee oefenen/hulp bij vragen. Vind het altijd wel fijn om eerste zelf te proberen en dan merken waar ik tegenaan loop.