Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 17:41

Hevonen, wat een gedoe! Iets te ver doorgeslagen in de automatisering.. :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 17:45

Wat gênant :o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 17:52

Ohh wat irritant Henoven.. Kwestie van uit de hand gelopen bureaucratie en automatisering.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:11

ik was vandaag gierig.Stond bij de parkeerautomaat.. 2,30. Kaart erin, weigerde hij. Dat ging zo aantal minuten. Ineens was het 2,40. Toen infoknop ingedrukt. Was iets kapot dus via andere manier betaald. U kunt nu uitrijden mevrouw. Ik zeg, maar door jullie storing heb ik nu extra betaald! Gelukkig bedacht ik na 10 seconden hoe idioot dat was dus gauw lachend gezegd:ach, het is gelukkig maar 10 cent.
En de clu? Ik rijd naar de slagbomrn, wil kaartje pakken en hoppa.. ze gingen al open. Storing dus ik had zonder betalen uit kunnen rijden

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:20

Oww ja ik heb een keertje meegemaakt.....
Ik was op visite bij iemand en er waren nog twee luxe koekjes......
Die was voor moeder en dochter en ik kreeg een droog besquitje!! Nou vraag ik je.
Als ik te weinig "lekkere koekjes"heb dan allemaal een iets minder lekkere toch?

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:33

Ik hoorde het verhaal van een collega, dat een klant tot drie keer toe bij ons in de winkel was geweest en hierover getelefoneerd had met de klantenservice omdat ze reiskosten vergoeding wilde voor die keren dat ze op en neer was komen reizen. Logisch natuurlijk, dus dat werd toegezegd. Toen kwam ze dus in de winkel om de reiskostenvergoeding op te halen en mijn collega vroeg waar ze dan woonde. Dat bleek letterlijk tegenover de winkel te zijn. Ze kreeg in totaal €0,83 reiskostenvergoeding voor de inmiddels vier keer dat ze op en neer was komen wandelen :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:53

IHN schreef:
ik was vandaag gierig.Stond bij de parkeerautomaat.. 2,30. Kaart erin, weigerde hij. Dat ging zo aantal minuten. Ineens was het 2,40. Toen infoknop ingedrukt. Was iets kapot dus via andere manier betaald. U kunt nu uitrijden mevrouw. Ik zeg, maar door jullie storing heb ik nu extra betaald! Gelukkig bedacht ik na 10 seconden hoe idioot dat was dus gauw lachend gezegd:ach, het is gelukkig maar 10 cent.
En de clu? Ik rijd naar de slagbomrn, wil kaartje pakken en hoppa.. ze gingen al open. Storing dus ik had zonder betalen uit kunnen rijden

Staat je kenteken op het kaartje?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 19:29

detos240 schreef:
Oww ja ik heb een keertje meegemaakt.....
Ik was op visite bij iemand en er waren nog twee luxe koekjes......
Die was voor moeder en dochter en ik kreeg een droog besquitje!! Nou vraag ik je.
Als ik te weinig "lekkere koekjes"heb dan allemaal een iets minder lekkere toch?

Dit is echt te erg 8)7

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 19:30

IHN schreef:

Is dat niet gewoon kentekenherkenning? Oa bij qpark hoef je nooit dat kaartje terug te doen, en gaan de bomen gelijk open, maar als je niet betaald hebt niet :+
Is in steeds meer parkeergarages zo.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:20

En vervolgens heb je dus 10 van die kaartjes in je auto slingeren, want die lever je dus niet meer in. Super stom is dat!!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:08

nee, geen kentekenherkenning.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:19

@detos240
Je had bij mij het luxe koekje gekregen en ik had gewoon een biscuitje genomen :’)
Bij mij gaat visite echt voor met zulk soort dingen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:28

Lieszje schreef:
@detos240
Je had bij mij het luxe koekje gekregen en ik had gewoon een biscuitje genomen :’)

Dit inderdaad!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:16

Lieszje schreef:
@detos240

Nou idd, ik leg ze dan allebei op de schaal en laat visite eerst kiezen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:26

Of geef gewoon niks als je niet genoeg hebt :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:40

"Eerst de gasten, dan de kwasten", zei mijn oma dan altijd. Je neemt dan toch zelf het biscuitje en biedt de visite de luxe koeken aan. Kan me echt niet voorstellen dat je het schaamteloos anders doet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:51

Als ik te weinig luxe koekjes heb dan laat ik die half lege verpakking/koektrommel niet eens zien, dan trek ik een heel nieuw pak koekjes open voor de visite. Dan hoeft niemand zich ergens raar over te voelen, plus ik heb gewoon altijd wel een vers pak luxe koek in huis voor als er visite langs komt :)

En als dochter zijnde, laatst was ik samen met anderen op visite bij mijn ouders, en mijn ouders hadden gebakjes klaargezet, allerlei smaakjes. Zelfs dan laat ik de visite nog eerst kiezen, ook al ben ik zelf ook visite :+ ik behoor daar tot het meubilair, ik ben geen 'echte' visite vind ik.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:08

Man en ik waren laatst bij een verrassingsetentje voor de verjaardag van een ex-collega. Eten was een vaste prijs per persoon, tegen de 30 euro, drank kwam daar nog bij. Aangezien wij een eind terug naar huis moeten rijden en het op een doordeweekse dag was, zijn we niet lang na het eten weggegaan, terwijl de rest het nog gezellig had. Bij het afscheid nemen zei ik tegen degene die het georganiseerd had dat we het tikkie wel zagen verschijnen. Krijgt hij het dus een aantal dagen later klaar om de hele rekening gelijk te delen, terwijl de rest daar nog een paar uur heeft zitten doordrinken en hij zelf gezellig de hele avond de ene na de andere gin-tonic gedronken had. 3 cola, 2 rode wijn en een spa rood bleken voor ons dus bijna 60 euro te kosten achteraf. Even duur als de maaltijd... Aangezien ik geen rechtstreeks contact had met hem, maar alles via een collega van me als aanspreekpunt ging, heb ik maar betaald. De rest kan er ook niks aan doen en achteraf stennis gaan maken had ik geen zin in. Dit doen we zo dus nooit meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:11

Zo dat is nogal wat idd :n

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:22

Wat een hilarisch topic :')

Vroeger toen mijn man en ik nog thuis woonden vroeg een vriend van ons om op zn konijn te passen. Konden we mooi samenwonen oefenen. Hij ging een lang weekend weg. Maar hij wilde dan wel vergoeding voor het gas/water/licht hebben en rioolbelasting 8)7 :))

Vriendelijk bedankt dus en hij mocht andere oppas zoeken voor dat konijn :')

Maar goed hij telde ook het aantal boterhammen in een halfje brood want in de ene zat altijd een boterham meer dan de andere :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:44

Splinter schreef:
Wat een hilarisch topic :')

Vroeger toen mijn man en ik nog thuis woonden vroeg een vriend van ons om op zn konijn te passen. Konden we mooi samenwonen oefenen. Hij ging een lang weekend weg. Maar hij wilde dan wel vergoeding voor het gas/water/licht hebben en rioolbelasting 8)7 :))

Vriendelijk bedankt dus en hij mocht andere oppas zoeken voor dat konijn :')

Maar goed hij telde ook het aantal boterhammen in een halfje brood want in de ene zat altijd een boterham meer dan de andere :+

Och jezus. :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:10

Splinter schreef:

Prachtig!

Wij hadden een meneer in de supermarkt die de bekers (500 gram/ml) kwark ging wegen bij de groente. Want er zat altijd verschil in! Ach, meestal nam hij er 3 mee en kocht er dan 1, dus dan is het nog niet zo erg ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:17

Eigenlijk heb je toch een heel mooi leven als je je om dat soort dingen druk kan maken toch? :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:18

Relaxed schreef:
Eigenlijk heb je toch een heel mooi leven als je je om dat soort dingen druk kan maken toch? :')
Of juist echt totaal niet, daar ben ik nog niet over uit :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:46

Ik ging een keer voor het eerst met een vriendin op vakantie en ze zat elke avond op bed haar geld te tellen.We hebben ook bijna niets kunnen doen.Ga dan niet mee als je krap zit.