Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IHN schreef:ik was vandaag gierig.Stond bij de parkeerautomaat.. 2,30. Kaart erin, weigerde hij. Dat ging zo aantal minuten. Ineens was het 2,40. Toen infoknop ingedrukt. Was iets kapot dus via andere manier betaald. U kunt nu uitrijden mevrouw. Ik zeg, maar door jullie storing heb ik nu extra betaald! Gelukkig bedacht ik na 10 seconden hoe idioot dat was dus gauw lachend gezegd:ach, het is gelukkig maar 10 cent.
En de clu? Ik rijd naar de slagbomrn, wil kaartje pakken en hoppa.. ze gingen al open. Storing dus ik had zonder betalen uit kunnen rijden
detos240 schreef:Oww ja ik heb een keertje meegemaakt.....
Ik was op visite bij iemand en er waren nog twee luxe koekjes......
Die was voor moeder en dochter en ik kreeg een droog besquitje!! Nou vraag ik je.
Als ik te weinig "lekkere koekjes"heb dan allemaal een iets minder lekkere toch?
IHN schreef:ik was vandaag gierig.Stond bij de parkeerautomaat.. 2,30. Kaart erin, weigerde hij. Dat ging zo aantal minuten. Ineens was het 2,40. Toen infoknop ingedrukt. Was iets kapot dus via andere manier betaald. U kunt nu uitrijden mevrouw. Ik zeg, maar door jullie storing heb ik nu extra betaald! Gelukkig bedacht ik na 10 seconden hoe idioot dat was dus gauw lachend gezegd:ach, het is gelukkig maar 10 cent.
En de clu? Ik rijd naar de slagbomrn, wil kaartje pakken en hoppa.. ze gingen al open. Storing dus ik had zonder betalen uit kunnen rijden
Splinter schreef:Wat een hilarisch topic![]()
Vroeger toen mijn man en ik nog thuis woonden vroeg een vriend van ons om op zn konijn te passen. Konden we mooi samenwonen oefenen. Hij ging een lang weekend weg. Maar hij wilde dan wel vergoeding voor het gas/water/licht hebben en rioolbelasting![]()
![]()
Vriendelijk bedankt dus en hij mocht andere oppas zoeken voor dat konijn![]()
Maar goed hij telde ook het aantal boterhammen in een halfje brood want in de ene zat altijd een boterham meer dan de andere
Splinter schreef:Maar goed hij telde ook het aantal boterhammen in een halfje brood want in de ene zat altijd een boterham meer dan de andere