Ik had eens een match die niet zo snel zijn nummer gaf en afspraken, en vooral in het begin kon er best wat tijd (2 weken ofzo) tussen de dates zitten.. fiets logic

Ik heb vanavond een date! Praat nu 9 dagen met hem, we gaan eten bij de pastafabriek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Vind ik ook cer!
Ik had eens een match die niet zo snel zijn nummer gaf en afspraken, en vooral in het begin kon er best wat tijd (2 weken ofzo) tussen de dates zitten.. fiets logic![]()
Ik heb vanavond een date! Praat nu 9 dagen met hem, we gaan eten bij de pastafabriekEn als het gezellig is misschien nog even poolen ofzo. Ben wel benieuwd, we hebben wel aardig wat dingen gemeen.
Cer schreef:Nou ja Tallie1979, uiterlijk zegt ook niet alles dus![]()
Maar, zou ik ook niet doen denk.. ik zit sowieso helemaal niet op wat voor rugzakje dan ook te wachten.. Zelfs niet als iemand een alcoholistische broer en een manische zus heeft, dat gaat mij al te ver. Al zegt ie dan zelf niks te mankeren... #verdernietzeikerigofzo
Fem schreef:Wauw... Sorry, maar dit vind ik echt heel kort door de bocht.
Yonker schreef:Ik denk dan juist weer iemand die geen rugzak heeft en dus een perfect leventje.... heeft nog niks meegemaakt en dat zou dan weer niks voor mij zijnben van mening dat je door een rugzakje alleen maar sterker in je schoenen kan gaan staan. Het is alleen wat je ermee doet, hoe ik tegen iemand aan kijk
![]()
Maar ieder zn mening erin denk ik zo.
Yonker schreef:Ik denk dan juist weer iemand die geen rugzak heeft en dus een perfect leventje.... heeft nog niks meegemaakt en dat zou dan weer niks voor mij zijnben van mening dat je door een rugzakje alleen maar sterker in je schoenen kan gaan staan. Het is alleen wat je ermee doet, hoe ik tegen iemand aan kijk
![]()
Maar ieder zn mening erin denk ik zo.
SplashIsLief schreef:Cer, ik vraag me oprecht af; denk je iemand tegen te komen die geen rugzak heeft? Voor mijn gevoel heeft iedereen in mijn leeftijdscategorie al een rugzak (25-30) en ouder dus helemaal.
Cer schreef:En inderdaad, zo heb ik ook mn rugzakje
xDenies schreef:Als je zo iemand in RL tegen komt dan oordeel je heel anders dan via een chat. Als het in RL gelijk goed klikt en je hoort na date 3 dat er autisme of adhd in het spel is dan haak je echt niet ineens af hoor