Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:47

Ik koop juist redelijk wat op MP. Nu alleen even niet meer, mag even niet haha

Oh en via Tita heb ik wat dingetjes gekocht :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 13:54

Ik heb van de week weer wat op marktplaats gezet en binnen 10min een jurkje verkocht.
Maar ook idd biedingen van 5€ op een Oilily jurk van 80,-...

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:55

Jeetje die durven! En heb je er dan een vraagprijs bij of alleen maar bieden?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:56

Ik vind het ook gewoon leuk om op MP te shoppen :j Veel veelzijdiger aanbod dan in de gemiddelde winkel en niet alleen van dit jaar maar ook nog (zo goed als) nieuwe dingen van jaren geleden. Want wat kan mij het immers schelen welke jaargang het is :P

De keuze is reuze en de prijzen daar word je ook vrolijk van +:)+

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:57

Ik ga zo wel even bij de tweedehandswinkel hier in het dorp naar binnen. Zijn vanaf 1 oktober open en verkopen baby en kinderkleding, eens zien wat er hangt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 13:58

Voor die jurk wel vp bij van ik geloof 15€. Heb er nu echt wel 4 leuke jurkjes opstaan in maat 80.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:39

Oh fijn want ik heb nog veel voor op marktplaat. Ik vind alleen de prijzen altijd moeilijk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:10

Ik heb goed geshopt voor de bonuskids. Allebei drie broeken van Vingino en Nik&Nik, de oudste eindelijk zijn jas opgehaald. Voor de oudste ook nog 3 Nik truien en een t-shirt en voor de middelste 2 Scotch truien en een Scotch polo van de limited Felix collectie. <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:17

Ik kijk lekker mee vanaf een afstandje naar alle leuke dingen die hier voorbij komen. Laatst op de terugweg vanuit Middelburg bij Rosada het geboortesetje gescoord. Was leuk om voor de afwisseling iets samen met mijn man uit te zoeken, is een heel leuk setje van tumble 'n dry geworden.

Moet zeggen dat met de drukte voor mijn verlof en de naderende bevalling mijn prioriteiten ook iets minder bij de kleren zijn komen te liggen. Hopelijk straks weer wat meer tijd en rust in mijn hoofd om daar wat mee om te fröbelen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:27

Herkenbaar MIR. En ook het gevoel dat ik genoeg heb en liever op een holletje nog wat bijkoop dan dat er heel veel ongebruikt blijft.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:36

Pantykous schreef:
Ik heb goed geshopt voor de bonuskids. Allebei drie broeken van Vingino en Nik&Nik, de oudste eindelijk zijn jas opgehaald. Voor de oudste ook nog 3 Nik truien en een t-shirt en voor de middelste 2 Scotch truien en een Scotch polo van de limited Felix collectie. <3

Klinkt goed :j erg leuke merken.

Klinkt misschien gek maar koop liever nieuw. Hou er niet van als iets gedragen is. Draag het liever zelf af :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:55

Dat kan nog steeds hoor, afdragen :P Er staat zo ontzettend veel spul op Marktplaats dat nog nieuw of zo goed als nieuw is. Je wast het een keer goed en het is van jezelf denk ik dan altijd maar :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 20:01

Ik haal ook wel wat van marktplaats. Heb laatst een Burberry blousje voor Juul er vanaf gehaald. Denk 2x gedragen met bon erbij dat hij in mei was gekocht voor €130,- Ik heb 16€ betaald :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:22

Ik haal redelijk wat van marktplaats. Kleding verkopen op marktplaats vind ik een crime!
Onlangs nog pakket met 14 items verkocht (Airforce, Vingino, Gaastra, Hugo Boss, McGregor) voor, jawel, 16 hele euro's.
Heb dan ook geen zin om ermee te leuren en dingen apart erop te zetten. Heb echt al een eeuwigheid 2 paar schoenen op MP staan (Puma & YC, nieuw!), komt niemand voor. Had een bod van 15 euro voor de 2 paar samen, of ik het dan wel even wilde komen brengen. Nee dus.

Hier alleen pampers. Bij voorkeur overdag Active Fit en voor de nacht Baby Dry. Hij is in de afgelopen 5 maanden precies nul keer doorgelekt. De oudste had ook alleen pampers, hadden allerlei geprobeerd, maar Pampers beviel t best. Nu weer.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 03:44

Hier de jongste telg in pampers maatje 2. We stappen van de week over naar maatje 3 omdat ik ze aan de achterzijde al te kort vind worden. Mevrouw is nog geen 3 weken oud :+
Voor de middelste altijd kruidvat gehad, de oudste heeft alleen pampers gedragen :)

Kleding kopen en verkopen via MP doe ik eigenlijk niet.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:42

Het winkeltje hier in het dorp was nog niet veel. Een meisjes vest van Quapi voor 3 euro, wel leuk maar in maat 86, zo ver wil ik toch nog niet vooruit kopen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:27

pmarena schreef:
Dat kan nog steeds hoor, afdragen :P Er staat zo ontzettend veel spul op Marktplaats dat nog nieuw of zo goed als nieuw is. Je wast het een keer goed en het is van jezelf denk ik dan altijd maar :)

Mee eens :j Al vind ik nieuwe kleertjes kopen stiekem wel leuker.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:57

Als ik de prijs van nieuwe kleertjes zie dan hoef ik niet zo nodig meer :P

Maar als ik iets zoek en niks leuks op MP kan vinden, en wel nieuw...dan komt het er snel hoor :j

Ik koop trouwens bijna alles nieuw van wol/zijde omdat het wat slijtage-gevoeliger is en in de aanbieding kan je heel veel kopen voor leuke prijzen. Dan verlies je er met verkoop bijna niks op *\o/*

Alleen het slijtvastere spul koop ik graag 2e (of 3e of 4e...) hands, dikke wolfleece broeken ofzo :j

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:02

Ik koop ook liever nieuwe kleertjes maar koop ook geen kleertjes in het duurdere segment dus denk dat ik 2dehands niet veel goedkoper uitkom.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:06

dromertje2 schreef:
Ik koop ook liever nieuwe kleertjes maar koop ook geen kleertjes in het duurdere segment dus denk dat ik 2dehands niet veel goedkoper uitkom.

Dat weet ik wel zeker. Bij hema en ter stal etc heb je vaak met korting voor weinig kleding. Zo slagen vrienden van mij in schuldsanering :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:09

Ik kocht tot maat 86 nog wel kledingpakketten op Marktplaats,en heb ook nog een hele stapel nette kleren gekregen in maat 92/98/104/110/116 (ja echt :') ) maar moet zeggen dat ik de rest (spijkerbroeken, hemden) nu wel liever nieuw koop. Hij blijft sowieso nu langer in die maat en ik koop qua spijkerbroeken toch zeeman & wibra, en bovenkleding ook zeeman/wibra/c&a/h&m dus dat zijn op zich ook de kosten niet. Vindt het toch fijner om dat nieuw te kopen ivm lopen, klimmen, vallen en dus meer slijtage en meer gewassen :j

Schoenen hoef ik gelukkig ook niet te kopen, hij heeft alles van maat 23 tot 27 nu staan :') veel ook weer gehad wat dan 1 of 2 keer gedragen is, of helemaal niet. Op papier heeft ie maat 23 maar hij wil daar niet op lopen, en op maat 24 weer wel. Nouja vooruit maar weer :')
Ik moet alleen drastisch sokken kopen want die raken constant kwijt :')

Ik probeer trouwens zo goed en kwaad als lukt mee te praten, maar ik kan niet zoveel melden over merkkleding want dat koop ik niet (kostenplaatje, tenzij zwaar in de aanbieding zoals toen bij Tuunte) en nu meneer z'n slaapje overslaat blijft er weinig tijd over :') ik overweeg serieus om te kijken of het loont om hem een halve dag extra naar de kinderopvang te brengen :')

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:48

Anoniem schreef:
Op papier heeft ie maat 23 maar hij wil daar niet op lopen, en op maat 24 weer wel.

Zullen de schoentjes in maat 23 dan niet te smal zijn? Ik ervaar dat veel kinderschoenen echt smal vallen. Nu heeft mijn Gup vrij brede voeten, maar hij moet schoentjes echt passen om uit te sluiten dat zijn teentjes niet in de knel komen.

Ik heb ook niets toe te voegen over kleding. Gup zijn garderobe is wel even compleet. Over 2 weken komt mijn schoonzus weer een lading in maat 104 brengen, hopelijk past hij die pas van het voorjaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:53

Nee denk 't niet.. want z'n nikes in maat 23 wil ie wel aan en die zijn smaller :')
Volgens mij vindt ie ze gewoon lelijk die ik heb gekocht. En groot gelijk heeft ie, ik vind ze achteraf gezien ook lelijk :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:58

Ik koop ongeveer 90% van haar kleertjes 2e hands vooral duurzame kleding dat ook na meerdere kindjes mooi blijft. schoenen is iets dat ik nooit 2e hands zou kopen en waar ik nooit op zou bezuinigingen. Ik zal straks even een foto maken van de aanwinsten van afgelopen week mijn bestelling van regenboogschaap.nl is binnen en ik ben gaan shoppen oeps.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:59

Anoniem schreef:
Nee denk 't niet.. want z'n nikes in maat 23 wil ie wel aan en die zijn smaller :')
Volgens mij vindt ie ze gewoon lelijk die ik heb gekocht. En groot gelijk heeft ie, ik vind ze achteraf gezien ook lelijk :')

Oh oliebol hee, begint het al zo vroeg dat ze een eigen mening krijgen over hun kleren? :')