Oh en via Tita heb ik wat dingetjes gekocht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel veelzijdiger aanbod dan in de gemiddelde winkel en niet alleen van dit jaar maar ook nog (zo goed als) nieuwe dingen van jaren geleden. Want wat kan mij het immers schelen welke jaargang het is 
Pantykous schreef:Ik heb goed geshopt voor de bonuskids. Allebei drie broeken van Vingino en Nik&Nik, de oudste eindelijk zijn jas opgehaald. Voor de oudste ook nog 3 Nik truien en een t-shirt en voor de middelste 2 Scotch truien en een Scotch polo van de limited Felix collectie.
erg leuke merken.
Er staat zo ontzettend veel spul op Marktplaats dat nog nieuw of zo goed als nieuw is. Je wast het een keer goed en het is van jezelf denk ik dan altijd maar

) maar moet zeggen dat ik de rest (spijkerbroeken, hemden) nu wel liever nieuw koop. Hij blijft sowieso nu langer in die maat en ik koop qua spijkerbroeken toch zeeman & wibra, en bovenkleding ook zeeman/wibra/c&a/h&m dus dat zijn op zich ook de kosten niet. Vindt het toch fijner om dat nieuw te kopen ivm lopen, klimmen, vallen en dus meer slijtage en meer gewassen 
veel ook weer gehad wat dan 1 of 2 keer gedragen is, of helemaal niet. Op papier heeft ie maat 23 maar hij wil daar niet op lopen, en op maat 24 weer wel. Nouja vooruit maar weer 

ik overweeg serieus om te kijken of het loont om hem een halve dag extra naar de kinderopvang te brengen
Anoniem schreef:Op papier heeft ie maat 23 maar hij wil daar niet op lopen, en op maat 24 weer wel.
Anoniem schreef:Nee denk 't niet.. want z'n nikes in maat 23 wil ie wel aan en die zijn smaller![]()
Volgens mij vindt ie ze gewoon lelijk die ik heb gekocht. En groot gelijk heeft ie, ik vind ze achteraf gezien ook lelijk