Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:23

Ik vind mijn vriend ook super knap en gespierd, wordt daar soms nu na en jaar nog onzeker van :')

Bij mijn ouders hebben we ook 2 honden, ruik je ook niet zo tenzij ze ergens in gerold hebben maar dan komen ze ook niet binnen. Idd goed schoonmakeb helpt veel

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 17:06

janderegelaa schreef:
suikermeisje schreef:
Tja iedereen is daar anders in. Mijn ouders wonen in een oude boerderij. Ondertussen in een nieuwe gebouw en dus ook een stuk minder vochtig en minder geurtjes.. weleens om veroordeeld door mensen, daar ben ik niet lang bevriend mee geweest. Ook mensen die blijkbaar in de portemonne kunnen kijken. Even verbouwen kost toch weinig joh? Helaas gaat niet allemaal maar 'even'..

Je ruikt nu heerlijk lekker hoor ;)

Bedoelde het huis :P

Maar Dankje sugar daddy :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:09

Hoe kan iemand ineens weten wat je voor werk doet? Het staat niet in mijn tinder profiel voor zover ik weet en hij weet ook mijn woonplaats niet volgens mij.. op Facebook staat het wel maar die kan hij dan toch niet zomaar vinden?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:12

Met alleen foto's kun je vaak wel een facebook vinden. Google image search :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:05

Dat snap ik nou nooit
Haha
Hoe ze dat doen dan
Ben echt een computer leek

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:14

Zinzi_jewel schreef:
Dat snap ik nou nooit
Haha
Hoe ze dat doen dan
Ben echt een computer leek

Plaatje kopieren en plakken in google image search en dan zien wat er gevonden wordt :) zelfs ik snap dat :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:52

Een smerig huis zou ik ook op afknappen. Nu ben ik zelf ook de grootste smeerpoets die er is, maar als er iemand langs komt zorg ik er wel voor dat het iig opgeruimd en schoon is. behalve bij mijn beste vriendinnetjes, die zijn wel wat gewend zo onderhand :+
Knappe mannen swipe ik wel rechts, maar van die mooi boys vind ik dan weer helemaal niks :') strak baardje, torso foto, strak kapsel, neh niks voor mij.

Morgen komt mijn date wss langs, ben benieuwd :D

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:00

Ik heb tinder verwijderd en de tinder naar whatsapp contacten verwijderd.. ben er helemaal klaar mee

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:17

oh jee dat klinkt ook niet leuk :(

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:18

Alja schreef:

Is het ook niet, de zoveelste poging is zojuist weer mislukt, iedere keer is het iets

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:21

whahaha hier hetzelfde, ben daarom maar gestopt met daten :+

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:29

Alja schreef:
whahaha hier hetzelfde, ben daarom maar gestopt met daten :+

Dat ga ik ook doen nu

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:55

Oke dames en heren. Ik ben ook begonnen.

Op Skout dan wel, en er zitten een boel maffe lui tussen maar heb er al eentje tussenuit gefilterd. We gaan zien hoe dit gaat lopen. Tot nu toe hebben we redelijk dezelfde interesses en hij woont ook nog eens een stad verder :p

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 01:24

tofferuiter schreef:
Alja schreef:

Is het ook niet, de zoveelste poging is zojuist weer mislukt, iedere keer is het iets

:(:) ik snap je heel erg... maar komt wel iemand..:*

Ik ben 6x achter elkaar 'gedumpt' voor ander.. waarbij ik ook echt maanden met diegene heb gedate.. doet je ego geen goed |o maar je hoeft maar 1 juiste te hebben:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 09:03

lifeofmarit schreef:
Een smerig huis zou ik ook op afknappen. Nu ben ik zelf ook de grootste smeerpoets die er is, maar als er iemand langs komt zorg ik er wel voor dat het iig opgeruimd en schoon is. behalve bij mijn beste vriendinnetjes, die zijn wel wat gewend zo onderhand :+
Knappe mannen swipe ik wel rechts, maar van die mooi boys vind ik dan weer helemaal niks :') strak baardje, torso foto, strak kapsel, neh niks voor mij.

Morgen komt mijn date wss langs, ben benieuwd :D

Ook totaal niet mijn types inderdaad, of van die mannen die als fotomodel op de foto's staan en zichzelf duidelijk erg knap vinden, niks voor mij die types!!

Ik heb vaak dat mensen meerdere keren voorbij komen.. vind dat vreemd?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 09:08

Klopt, zul je nog veel vaker hebben.
Ik had zelfs een match met iemand en die kwam toen zelfs nog voorbij (toen nog niet mee gepraat).

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:13

Mijn date gedoe is denk ik ook over. Voel me er wel heel poedersuiker over, maar eigenlijk was het gewoon een banketstaaf. Ben weer lekker aan het tinderen en heb al wat leuke gesprekjes lopen. Ook al 2 date uitnodigingen, maar die mannen moeten nog wat beter hun best doen hoor. Ik heb een grote deuk in mn ego namelijk :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:14

Awh jammer!! Waarom is het over?

Ik heb morgen date 4 en wil eigenlijk een gesprekje aanknopen hoe verder, maar zie het morgen wel :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:29

Britt_Sisi schreef:
Mijn date gedoe is denk ik ook over. Voel me er wel heel poedersuiker over, maar eigenlijk was het gewoon een banketstaaf. Ben weer lekker aan het tinderen en heb al wat leuke gesprekjes lopen. Ook al 2 date uitnodigingen, maar die mannen moeten nog wat beter hun best doen hoor. Ik heb een grote deuk in mn ego namelijk :')

Ik wou net pb'en: "je woont in Utrecht, waarom spreek je niet eens met mij af?" Maar je bent 24, in dat geval moet je wel op oudere mannen vallen. :+

Maar vertel eens: wat heeft die banketstaaf gedaan dat je ego nu geknakt is? :(:)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:43

musiqolog schreef:
Britt_Sisi schreef:

Ik wou net pb'en: "je woont in Utrecht, waarom spreek je niet eens met mij af?" Maar je bent 24, in dat geval moet je wel op oudere mannen vallen. :+

Maar vertel eens: wat heeft die banketstaaf gedaan dat je ego nu geknakt is? :(:)

24 en 33 valt nog mee M. Kijk...als ze nou met mij uit zou willen....Heb wel ff fotootje gegoogeld.. :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:52

Britt_Sisi schreef:

Wat jammer. Laat die mannen hun best maar doen ja, en die deuk in je ego wordt vanzelf weer minder gelukkig (tenzij je weer zo'n banketstaaf tegenkomt want daar lopen er helaas meer van rond -O- )

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:54

Hahaha :')
Heb je mij gegoogled? Hoe dan :')

In het begin appte hij heel veel en vroeg om de haverklap wanneer we af gingen spreken! Ik was wat terughoudender, spannend enzo. Was een paar keer super leuk.
Laatste keer wezen gymmen, wat ik echt niet zo maar doe.. :') en sinds toen begon hij nog veel meer kortaf te doen. (Misschien heeft hij zijn doel behaald nu?)
Hij maakt me op een of andere manier mega onzeker! En als ik dan er wat over zeg of naar vraag is hij druk enzo en laat hij het op mij over komen alsof het mijn schuld is dat hij stom reageert.

Als ik vraag wanneer we eens afspreken heeft hij het druk. En dan zegt hij ik kan donderdag avond wel? En dan erna. Maar dat weet ik niet helemaal zeker dus ik laat het je nog weten. En dan gewoon niets laten horen.

En misschien stel ik me aan hoor, maar ik vind het gewoon stom en wil er geen moeite meer in steken. Al baal ik wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:58

Klinkt als een gevalletje dat het maar om één ding ging... of hij vond het gymmen niet goed genoeg en vindt dat te belangrijk.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 11:02

Dat is niet wat hij zei :')
Maar waarom zou je zo'n lange tijd met iemand daten als je alleen dat wil :') kan het me bijna niet voorstellen. Haha
Misschien heeft hij wel gewoon bindingsangst ofzo haha. Of de uitdaging is er af nu. :') ik weet het niet. Maar hoe poedersuiker het ook is ik ben er klaar mee haha

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 11:05

Klinkt inderdaad wel als een enorme banketstaaf hoor, jammer. :(