Bij mijn ouders hebben we ook 2 honden, ruik je ook niet zo tenzij ze ergens in gerold hebben maar dan komen ze ook niet binnen. Idd goed schoonmakeb helpt veel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:suikermeisje schreef:Tja iedereen is daar anders in. Mijn ouders wonen in een oude boerderij. Ondertussen in een nieuwe gebouw en dus ook een stuk minder vochtig en minder geurtjes.. weleens om veroordeeld door mensen, daar ben ik niet lang bevriend mee geweest. Ook mensen die blijkbaar in de portemonne kunnen kijken. Even verbouwen kost toch weinig joh? Helaas gaat niet allemaal maar 'even'..
Je ruikt nuheerlijklekker hoor
tofferuiter schreef:Alja schreef:oh jee dat klinkt ook niet leuk
Is het ook niet, de zoveelste poging is zojuist weer mislukt, iedere keer is het iets
lifeofmarit schreef:Een smerig huis zou ik ook op afknappen. Nu ben ik zelf ook de grootste smeerpoets die er is, maar als er iemand langs komt zorg ik er wel voor dat het iig opgeruimd en schoon is. behalve bij mijn beste vriendinnetjes, die zijn wel wat gewend zo onderhand![]()
Knappe mannen swipe ik wel rechts, maar van die mooi boys vind ik dan weer helemaal niksstrak baardje, torso foto, strak kapsel, neh niks voor mij.
Morgen komt mijn date wss langs, ben benieuwd
Britt_Sisi schreef:Mijn date gedoe is denk ik ook over. Voel me er wel heel poedersuiker over, maar eigenlijk was het gewoon een banketstaaf. Ben weer lekker aan het tinderen en heb al wat leuke gesprekjes lopen. Ook al 2 date uitnodigingen, maar die mannen moeten nog wat beter hun best doen hoor. Ik heb een grote deuk in mn ego namelijk
musiqolog schreef:Britt_Sisi schreef:Mijn date gedoe is denk ik ook over. Voel me er wel heel poedersuiker over, maar eigenlijk was het gewoon een banketstaaf. Ben weer lekker aan het tinderen en heb al wat leuke gesprekjes lopen. Ook al 2 date uitnodigingen, maar die mannen moeten nog wat beter hun best doen hoor. Ik heb een grote deuk in mn ego namelijk
Ik wou net pb'en: "je woont in Utrecht, waarom spreek je niet eens met mij af?" Maar je bent 24, in dat geval moet je wel op oudere mannen vallen.
Maar vertel eens: wat heeft die banketstaaf gedaan dat je ego nu geknakt is?
Britt_Sisi schreef:Mijn date gedoe is denk ik ook over. Voel me er wel heel poedersuiker over, maar eigenlijk was het gewoon een banketstaaf. Ben weer lekker aan het tinderen en heb al wat leuke gesprekjes lopen. Ook al 2 date uitnodigingen, maar die mannen moeten nog wat beter hun best doen hoor. Ik heb een grote deuk in mn ego namelijk