Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:NikkiDeKerf schreef:Wat zijn jullie snel! Zowel met de cadeautjes al klaar hebben als het doorpraten in dit topic haha. Ik heb geprobeerd hier bij te lezenDus even voor als mijn secret santa wanhopig zit omdat ik niet alle vragen of onderwerpen afgelopen tig pagina's heb beantwoord, hier een inhaal-spree:
Mijn blauw is donkerblauw of marineblauw, diepblauw, etc. Geen turquoise of babyblauw. Mijn grote trots is mijn paard dus die heeft geen kledingmaat. Jullie grote kleine trotsen zijn echt om heerlijk blij van te worden
Mocht ik nou jou lootje zijn...
Ben ik ook blij met een mooie foto van mijn paard, mijzelf en mijn vriend die jij ooit geschoten hebt
Is nog steeds mijn profielfoto op facebook
NikkiDeKerf schreef:Wat zijn jullie snel! Zowel met de cadeautjes al klaar hebben als het doorpraten in dit topic haha. Ik heb geprobeerd hier bij te lezenDus even voor als mijn secret santa wanhopig zit omdat ik niet alle vragen of onderwerpen afgelopen tig pagina's heb beantwoord, hier een inhaal-spree:
Mijn blauw is donkerblauw of marineblauw, diepblauw, etc. Geen turquoise of babyblauw. Mijn grote trots is mijn paard dus die heeft geen kledingmaat. Jullie grote kleine trotsen zijn echt om heerlijk blij van te worden
Citaat:Mocht ik nou jou lootje zijn...
Ben ik ook blij met een mooie foto van mijn paard, mijzelf en mijn vriend die jij ooit geschoten hebt
Is nog steeds mijn profielfoto op facebook
/////////
Ja Nikki als jij mij hebt hoef ik geen kadootjes, enkel dat je mijn peerd op de foto komt zettenHij staat nog in de buurt ook
![]()
Hier nog niets gekocht, wel een globaal idee, maar moet ook al mijn sint inkopen nog doen(dat moet ik 3x vieren .. net als kerst.. Gaat de lol er wel een beetje af voor mij
)