Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Geen verkoop advertentie, maar een advertentie dat we op zoek zijn naar een huis. Korte tekst, met maar een paar eisen en héél duidelijk dat het op de begane grond een ruimte moet hebben dat als studio/atelier gebruikt kan worden. Na deze eis, wat meer tekst over deze studio, dat we er graag bepaalde dingen bij zien, als een toilet en eigen ingang. Kortom, de advertentie draait hoofdzakelijk om de studio ruimte.
Je raadt het al, veel reacties, en geen enkele heeft een ruimte voor een studio... rete irritant!
Kentaro schreef:Gisteravond zou er iemand iets om acht uur op komen halen.
Hij kwam uit hetzelfde dorp als ons (nog geen 600 huizen), dus dan ga je er toch vanuit dat hij het wel kan vinden...![]()
Kwart over acht, niemand. Half negen een bericht. Hij had al een paar keer aangebeld, of ik wel thuis was?! Ik terug gereageerd dat was niet bij ons.... Ik mijn nummer gegeven, belt hij op. Hij sprak zeer gebrekkig nederlands, bleek het een statushouder te zijn. Tja die woont hier net een jaar dus wist uiteraard nog weinig in de buurt... Arme mensen bijna een uur aan het rondwandelen geweest door het dorp...