Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:00

Super leuk zulke dingen!
Zulke verhalen geeft de mens toch weer wat vertrouwen

Annalies03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:01

:= ik snap dat hij voor de andere reacties was, maar vindt jou berichtje wel grappig nu zo net na de mijne Mexx_Lady

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:04

Euh ja nee die had voor de jouwe moeten komen :') Dit is dan weer het tegenovergestelde.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:08

Hier weer een goede ervaring. Bod thv mijn vraagprijs op een kledingstuk te gebruiken voor carnaval.
Direct akoord gegaan, geld stond 2 uur later op de rekening.
morgen vroeg ff pakketje maken en dan kan het weg
zelf ook iets nodig voor paard dus ga weer een dappere poging wagen op mp

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:22

Het viel me vandaag op dat je niet meer kan zien hoe vaak een advertentie (van een ander) bekeken is. Als ik iets op mp wil zetten kijk ik altijd bij vergelijkbare producten om te zien hoe vaak het bekeken is om zo te bepalen of het de moeite waard is om er op te zetten. Zijn er meer dingen veranderd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:31

Ik heb intussen alle paardenzooi in een partij online gezet in de hoop er zo vanaf te raken maar niks, nada, nul reactie. Zelfs niet voor extra foto's.
Word er beetje moedeloos van.

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:32

Varekaj schreef:
Ik heb intussen alle paardenzooi in een partij online gezet in de hoop er zo vanaf te raken maar niks, nada, nul reactie. Zelfs niet voor extra foto's.

nou wat heb je dan? ik zoek nog zat :o
mag mij best pb doen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:56

Geen verkoop advertentie, maar een advertentie dat we op zoek zijn naar een huis. Korte tekst, met maar een paar eisen en héél duidelijk dat het op de begane grond een ruimte moet hebben dat als studio/atelier gebruikt kan worden. Na deze eis, wat meer tekst over deze studio, dat we er graag bepaalde dingen bij zien, als een toilet en eigen ingang. Kortom, de advertentie draait hoofdzakelijk om de studio ruimte.

Je raadt het al, veel reacties, en geen enkele heeft een ruimte voor een studio... rete irritant!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:12

GamblersCup schreef:
Geen verkoop advertentie, maar een advertentie dat we op zoek zijn naar een huis. Korte tekst, met maar een paar eisen en héél duidelijk dat het op de begane grond een ruimte moet hebben dat als studio/atelier gebruikt kan worden. Na deze eis, wat meer tekst over deze studio, dat we er graag bepaalde dingen bij zien, als een toilet en eigen ingang. Kortom, de advertentie draait hoofdzakelijk om de studio ruimte.

Je raadt het al, veel reacties, en geen enkele heeft een ruimte voor een studio... rete irritant!

op facebook of niet?
zag hem voorbij komen :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:14

Varekaj schreef:

Ja hier ook het zelfde in partij of los

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:21

Alja, inderdaad. Denken ze nou echt dat we er wel "overheen" kijken of lezen ze niet...

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 09:46

Wat een gedoe weer met mensen via marktplaats zeg. Afgelopen keer de auto 8 dagen voor iemand vast gehouden omdat we een schriftelijke koopovereenkomst hadden. 2 dagen voor de afspraak van ophalen appt hij even dat hij de auto niet meer hoeft.

Afgelopen dinsdag kwam er een andere partij langs. Die heeft avonds een bod gedaan waar wij akkoord mee gingen. Hij kreeg binnen 10 werkdagen het geld van de verzekering. Omdat ik niet weer voor niets de auto wilde laten staan heb ik een aanbetaling gevraagd. Dat zou betaald worden. Nu belt hij gisteren naar mijn man dat hij vrijdag de aanbetaling doet. Ik hoop maar dat die betaling er vrijdag ook is anders bel ik weer andere kijkers en laat ik die komen kijken. De auto kost 180 euro wegenbelasting per maand en de advertentie 25 euro per maand dus ik wil gewoon snel van die auto af en daar is hij ook naar geprijsd.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 20:55

Ik ben benieuwd, zijn als t goed is een bucas shamrock en een bontsingel naar mij onderweg.. Van de bontsingel heb ik niks meer gehoord nadat het overgemaakt is, maar ik wacht nog even af !

Met de Shamrock ging heel soepel, ik deed een bod, 5 min later was dit geaccepteerd, geld overgemaakt en volgende dag als t goed is op de post gedaan!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:49

Ik heb nu een lading camera spullen op marktplaats gezet, ik ben benieuwd wat voor mails en biedingen ik deze keer krijg. De eerste die het principe vaste prijs niet lijkt te begrijpen heeft zich binnen het uur al gemeld.

Let the games begin!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 15:05

Gisteravond zou er iemand iets om acht uur op komen halen.
Hij kwam uit hetzelfde dorp als ons (nog geen 600 huizen), dus dan ga je er toch vanuit dat hij het wel kan vinden... :+
Kwart over acht, niemand. Half negen een bericht. Hij had al een paar keer aangebeld, of ik wel thuis was?! Ik terug gereageerd dat was niet bij ons.... Ik mijn nummer gegeven, belt hij op. Hij sprak zeer gebrekkig nederlands, bleek het een statushouder te zijn. Tja die woont hier net een jaar dus wist uiteraard nog weinig in de buurt... Arme mensen bijna een uur aan het rondwandelen geweest door het dorp... :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 15:16

Hihi da's wel een beetje Knudde voor mensen. Maar ze hebben het toch gevonden!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 15:43

Gelukkig wel! :D En ze waren er gelukkig nog blij mee ook....

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:46

Kentaro schreef:
Gisteravond zou er iemand iets om acht uur op komen halen.
Hij kwam uit hetzelfde dorp als ons (nog geen 600 huizen), dus dan ga je er toch vanuit dat hij het wel kan vinden... :+
Kwart over acht, niemand. Half negen een bericht. Hij had al een paar keer aangebeld, of ik wel thuis was?! Ik terug gereageerd dat was niet bij ons.... Ik mijn nummer gegeven, belt hij op. Hij sprak zeer gebrekkig nederlands, bleek het een statushouder te zijn. Tja die woont hier net een jaar dus wist uiteraard nog weinig in de buurt... Arme mensen bijna een uur aan het rondwandelen geweest door het dorp... :o

Ach gossie, dat is dan eigenlijk ook wel weer een beetje sneu.

Ik had in december ook nog een leuke. Iemand kwam een lens ophalen bij mij thuis. Nu heb ik hier jaren geleden een klein issue mee gehad. Iemand wilde iets ophalen voor een bepaalde vraagprijs waar ik niet mee akkoord wilde gaan. Aan de hand van mijn naam en postcode stonden ze even later wel voor mijn deur. Vervelende situatie waardoor nu mijn postcode een andere is dan waar ik daadwerkelijk woon.

De mensen die de lens wilden op komen halen stuurden mij om 1 uur een berichtje dat ze er met 20 minuutjes aankwamen. 5 minuten later gaat de bel. We komen voor de lens. Bleken ze door de TomTom de straat uit naar rechts gestuurd te zijn geweest, eerste rechts, eerste rechts en weer eerste rechts om zo op nog geen 100 meter van hun eigen huis terecht te komen. Ik kan hun huis zien liggen vanuit mijn raam :')
Laatst bijgewerkt door maaikemuis op 10-02-17 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:54

Haha die is wel leuk! voor die mensen ook weer leuk dat ze er niet zo ver voor moesten rijden.
Die mensen die opeens aan je deur stonden... ENG!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 17:33

En de lenzen staan er nu een halve middag op en tot die tijd heb ik de volgende personen verzameld. Ene Paul die in gebrekkig Engels mij zover probeert te krijgen dat ik de lens naar Engeland wil opsturen. En iemand die geen geld heeft en graag een surround sound systeem inclusief boxen wil ruilen tegen de lens. Nu had ik daar weinig interesse in dus kwam de vraag of ik dan geen interesse had om de lens de ruilen tegen een statief.

In de tussentijd heb ik er maar eens een bak popcorn bij gepakt en onze Engelsman even gemeld bij Marktplaats.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:12

Wat heb je voor lenzen dan Maaikemuis?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:24

Een Nikkor 12-24 f4 (de landschapslens voor de cropcamera's van Nikon) en een Tokina 11-16 f2.8.

Mijn ruilman weet van geen stoppen! Of hij heeft niet door dat ik 3 advertenties heb lopen maar 1 en dezelfde persoon ben.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:54

Ik heb een nieuwe make-up koffer MET nieuwe make-up te koop staan op facebook. nieuw waarde rond de €150 wat er nu nog inzit (heb wel wat producten eruit gehaald welke ik zelf gebruik anders ruim €250,-). VP op €50,- gezet. Krijg veel reacties, dus de eerste aangegeven dat zij de eerste is die hem mag komen bekijken en ophalen als het is wat ze zoekt. Gaat ze via PB de helft bieden. Tsja dan gaat ie gewoon naar de volgende in de lijst zucht.....

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:01

Van welk merk is het Mer? :)

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:22

Ik heb gereageerd op een rijbroek wil het laten verzenden gene was iedergeval akkoord met me bod hopelijk krijg ik morgen of vanavond d'r rekening nummer en ben benieuwd of het word verzonden toch wel vaak spannend.