Ik ga zo lopen met de hondjes, dus ik heb nu lekker een sterke melt aan gezet. Buttercookies van GC ( die is echt alleen geschikt voor de echte bakliefhebbers haha)
Die melts staan niet op hun site toch? Of ben ik scheel?
PURE SOAP
WIJ GAAN WEER VERHUIZEN!
Onze nieuwe woon/werkplek was nog in aanbouw waardoor we tijdelijk elders woonde maar nu is het toch echt bijna klaar! We gaan een maand dicht om te verhuizen! De webshop zal gesloten zijn van 15 mei t/m 15 juni. In deze periode kunt u niets bestellen! Donderdag 16 juni gaan we weer open!
Omdat wij zo licht mogelijk willen verhuizen houden wij weer grote uitverkoop!
Dus bestel nu nog even een voorraadje van je favoriete producten want OP IS OP!
Tot 15 mei kunt u bestellen met een leuke korting die kan oplopen tot wel 35%
Voor bestellingen van 0 tot 25 euro 15% Korting Gebruik de kortingscode: Verhuizen15
Voor bestellingen van 25 tot 75 euro 25% Korting Gebruik de kortingscode: Verhuizen25
Voor bestellingen vanaf 75 euro 35% Korting Gebruik de kortingscode: Verhuizen35
De kortingscodes zijn nu geldig! De kortingscodes zijn niet samen te gebruiken met andere kortingscodes.
Skessa, die melts zijn voorlopig alleen te koop bij White Barn en (nog?) niet bij BBW Ze zijn ook schandalig duur, ruim 4 dollar per stuk (kleiner dan YC)
Hier staat Blueberry Limeade van GC aan, wat een aangename verrassing, veel lekkerder dan ik dacht
Skessa_
Geplaatst: 17-04-16 12:38
Ah vandaar!!
Ik heb een zakje opengetrokken dat ik van yv heb gekregen. Volgens mij een action waxine ofzo. Ruik er nog niet zoveel van, maar hij is ook nog niet helemaal gesmolten.
_sylvia_
Geplaatst: 17-04-16 13:30
Bedankt dames! Rustig dagje vandaag heerlijk
Jammer dat de BBW melts nog niet online zijn (ja oke, in NL wel maar de officiële bedoel ik), benieuwd of ze daar nog mee komen. BBW heeft wel heel veel aanbiedingen, dus dan is er ooit misschien wel goedkoper aan te komen, afwachten of ze in het normale assortiment komen.
Candleberry vanilla orange. Nog nooit een melt meegemaakt die zo heftig geurt, in de badkamer zet ik hem na tien minuten uit, en mijn badkamer is groot. ik had ze vrijdag binnen gekregen ( 1000 poot). Ben benieuwd of de andere net zo sterk zijn
Verder heb ik uitgebreid alles mee gelezen, maar ben te moe om te reageren ( wedstrijd gehad vandaag)
Goedemorgen dames! Lekker sushi gegeten van het weekend?
Iedereen zo aan de bestellingen PureSoap hihi.
WME wat enorm balen dat je weer ellende hebt met de riolering
Pirouette ze zien er leuk uit die melts van BBW!
Hier gisteren toch maar weer een poging gedaan tot pool met de colorfull jar... Gisteren in de middag aangezet, gelijk met een folie jas aan, en s avonds voordat ik naar mijn bed ging had ik eindelijk een iniminie pool Maar wat een moeite... pfffffff...
_sylvia_
Geplaatst: 18-04-16 10:15
Raja schreef:
Yv heeft gister mijn kast mogen bekijken.... Als een kind in een snoepwinkel
En jullie hebben meteen stash foto's gemaakt? Of had je die al eens geplaatst? Jaja ik word een jaartje ouder
Mayo helemaal blij met een mooie pool
Ik zit op mijn pakketje van CandleBelle te wachten PureSoap sla ik ff over, ik ben er niet zo kapot van (vandaag een review op mijn blog) voor mijn grote huiskamer vind ik ze gemiddeld toch te zwak.
Haha nou Sylvia inderdaad! Hij heeft wel echt vanaf in de middag tot ergens halverwege de avond zeker aan moeten staan, helemaal ingepakt met alu folie maar goed, het is gelukt Snap er niks van... De andere kaarsen welke ik tot nu toe aan heb gehad staan ook allemaal daar, en die poolen als een malle hihi. Tocht ofzo zou dan uitgesloten moeten zijn...
Nessah klinkt goed
Lisitano
Geplaatst: 18-04-16 13:36
Ik heb deze gebrand afgelopen weekend Lekker! Echt als pasgemaaid gras.