Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Pff hier even een baalmomentje.. Politietinderman is helemaal uit de picture, na ook nog een flinke discussie. Blijkt dat hij tegen me heeft gelogen over dat hij deze week drie keer een date had met een ander meisje. Als hij het gewoon eerlijk had verteld had ik er veel meer begrip voor gehad. Ach, gelukkig is hij niet de enige man op de wereld..
UltimOo schreef:Hallo, trouwe meelezer meld zich
Ben ook sinds een poosje aan het tinderen. Al wel wat leuke matches, nog geen date gehad, lijkt me doodeng ofzohaha. Ben sinds november ongeveer vrijgezel, na een relatie van 8 jaar. En heb eigenlijk nog nooit gedate. Vorige eigenlijk allemaal in de kroeg etc tegen gekomen.. en toen ging het vervolg allemaal vanzelf.
Ben 27 en heb een dochtertje van 6
Marietje1990 schreef:Had een leuke match voordat ik met mijn niet-Tinderman begon te daten. Hij vroeg mij toen op date, maar heb destijds (nu 1,5 maand geleden) aangegeven dat ik een serieuze scharrel had. Is nu weer opnieuw contact met mijn leuke match opnemen een no-go?
Goof schreef:Marietje1990 schreef:Had een leuke match voordat ik met mijn niet-Tinderman begon te daten. Hij vroeg mij toen op date, maar heb destijds (nu 1,5 maand geleden) aangegeven dat ik een serieuze scharrel had. Is nu weer opnieuw contact met mijn leuke match opnemen een no-go?
Als ik jouw match was zou ik echt niet meer op jou zitten wachten. Die match is dus gewoon 2e keuze, ter vervanging van je scharrel.