Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:17

Hahaha, kansloos figuur! _O- Vraag me af of hij uberhaupt wel serieuze dates heeft :')!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:45

Me #)

Denk dat ik dit weekend mijn Tinderman weer ga zien, hebben elkaar sinds zondag niet meer gezien :oo

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:51

Ik zie mijn kerel vanaf vrijdagochtend tot maandagavond niet en dat vind ik al vreselijk. :') :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:53

Ketly schreef:
Pff hier even een baalmomentje.. Politietinderman is helemaal uit de picture, na ook nog een flinke discussie. Blijkt dat hij tegen me heeft gelogen over dat hij deze week drie keer een date had met een ander meisje. Als hij het gewoon eerlijk had verteld had ik er veel meer begrip voor gehad. Ach, gelukkig is hij niet de enige man op de wereld.. :D

:(:)
Kan ie beter eerlijk over zijn inderdaad..

'Me onderbuik' :') Maar die dikke rups doet het hem _O-

Over twee weken date met een oude vriend waar ik weer contact mee heb door Tinder <3
Hij had geconfessed dat ie wel verliefd op me was vroegah haha.
En aankomende week heb ik afgesproken met mijn ex-date, hij wil het goed maken >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:57

Wat vinden jullie trouwens van een kus geven oid in het openbaar?

Ik doe het liever niet, hooguit bij een begroeting. IS m'n vriend het niet mee eens haha.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:59

UltimOo schreef:
Hallo, trouwe meelezer meld zich :D
Ben ook sinds een poosje aan het tinderen. Al wel wat leuke matches, nog geen date gehad, lijkt me doodeng ofzo :') haha. Ben sinds november ongeveer vrijgezel, na een relatie van 8 jaar. En heb eigenlijk nog nooit gedate. Vorige eigenlijk allemaal in de kroeg etc tegen gekomen.. en toen ging het vervolg allemaal vanzelf.
Ben 27 en heb een dochtertje van 6 :)

Ik snap je wel hoor, ik vind het ook doodeng := toch bang dat het dan tegenvalt ofzo :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:00

Ik vind een kus niet erg bij iemand die ik echt serieus date of een relatie mee heb.
Maar uitgebreid te gaan bekken hoeft van mij ook niet :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:02

Oh ik vind een kus in het openbaar ook niet zo erg. Gewoon even snel. Maar echt minutenlang gaan tongworstelen... Nah.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:06

Oh in een winkel oid hoeft dat allemaal niet haha. Vind dat zelf altijd zo irritant als anderen dat doen.

Of mannen die mee gaan kleren passen en dan hun vrouwtjes lekker gaan betasten. :r

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:24

Wat een drama berdien en marlinde :')
Ik heb de mijne zondag ook voor het laatst gezien en zie hem morgen als het goed is AL weer :))
Hij zou alleen nog aan mij doorgeven hoe laat zijn wedstrijd zou zijn enzo maar nog niks over gehoord. Zal het welnweer druk hebben as usual :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:27

Ik ben donderdag met/naast de mijne wakker geworden en zie hem maandag na werk weer.

En na werk blijft hij gezellig eten en slapen O:)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:06

Mag ik me ook melden?
Ben november vorig jaar begonnen met Tinderen. Leuke date gehad, maar verdere verwachtingen waren wat verschillend dus is niks geworden. Toen een tijdje gedane met een niet-Tinderman, een oude studiegenoot. Had helaas pas net z'n relatie uitgemaakt, waarvan ik al een beetje m'n vraagtekens had of dit in deze korte tijd wel goed zou komen. Hij zei steeds van wel maar kwam daar een paar weken geleden toch op terug. Bummer! Nu Tinder maar weer geïnstalleerd, maar kom nog maar weinig leuks tegen!

Had een leuke match voordat ik met mijn niet-Tinderman begon te daten. Hij vroeg mij toen op date, maar heb destijds (nu 1,5 maand geleden) aangegeven dat ik een serieuze scharrel had. Is nu weer opnieuw contact met mijn leuke match opnemen een no-go?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:43

Marietje1990 schreef:
Had een leuke match voordat ik met mijn niet-Tinderman begon te daten. Hij vroeg mij toen op date, maar heb destijds (nu 1,5 maand geleden) aangegeven dat ik een serieuze scharrel had. Is nu weer opnieuw contact met mijn leuke match opnemen een no-go?

Als ik jouw match was zou ik echt niet meer op jou zitten wachten. Die match is dus gewoon 2e keuze, ter vervanging van je scharrel.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:53

Ik heb m'n vent al sinds vorige week dinsdag niet meer gezien (hij had tentamens), maar ik zie hem morgen weer. Hij is vandaag ook nog niet online geweest op w'app, dus ik voel me een beetje zielig :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 14:11

+1 eske :')

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 14:23

Goof schreef:
Marietje1990 schreef:

Als ik jouw match was zou ik echt niet meer op jou zitten wachten. Die match is dus gewoon 2e keuze, ter vervanging van je scharrel.

Klopt! Andersom zou ik dat gevoel ook hebben denk ik :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 15:50

Ik ben gisteren met tinderman naar de kroeg geweest waar hij op Vrijdag doet biljarten. Echt n kleine kroeg met enkel stamgasten dus om er even een beeld bij te vormen.
Dus heb wat van zijn vrienden ontmoet en ook zijn pa!
Vind ik echt heel leuk, vooral omdat mijn ex mij pas na twee jaar heeft voorgesteld aan zijn ouders... Dan is dit voor mij even omgekeerde wereld zeg maar!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:22

2 jaar? Serieus? Wow!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:32

Twee jaar? Dat is wel lang. Ik doe het ook niet meteen hoor, toen ik hem 2 maanden kende en 1 maand echt iets 'had' heb ik hem meegenomen naar m'n ouders. Ik heb zijn ouders vorige week leren kennen.. We wonen allebei op kamers, dus dan kom je ook niet bij de ouders over de vloer.

Ik heb ondertussen ook schoonmam en pap ontmoet. Nooit gedacht dat ik zo'n leuke jongen zou leren kennen via Tinder, nog steeds heel happy <3 . Ik zie hem pas maandag weer trouwens, mis hem nu al :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:13

Ik denk dat het bij ons vrij vlot zal gebeuren. Mijn ouders is, ivm afstand, makkelijker dan zijn ouders . Maar 23 of 24 april staat er een etentje op de planning voor de verjaardag van zijn vader :o

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:23

UltimOo schreef:
2 jaar? Serieus? Wow!

Ja. En ik heb toen maar zelf besloten bij ze op de koffie te gaan want als t aan hem had gelegen had ik ze nooit ontmoet :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:49

Mijn ouders willen m'n vriend ook graag ontmoeten :'). Gaat binnenkort ook wel gebeuren denk ik. Maar ik woon nog thuis en hij op kamers, dus bij hem is er meer privacy O:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:52

Jeetje Keny :')
Ik heb mijn ex schoonouders al best rap ontmoet toen der tijd.

Zucht ik heb maar weer de vraag bij mn date neergelegd hor dat nou zit met die wedstrijd van m morgen (om te kijken of we morgen wat kunnen gaan doen). Af en toe als ik t vanuit hem moet laten komen kan ik wachtten totdat ik een ons weeg en komt die er pas op de dag zelf mee of vanavond als ik op verjaardag ben :')
Mannen..

Edit: ik denk dat iemand mij morgen op mag rapen van het lachen want hij gaat de uitdaging aan om met mij te skeeleren.
Lees: ik skeeler regelmatig (nu ff wat minder door de winter) en mijn skeelers rollen n stuk soepeler dan de skeelers die hij leent van mijn vader _O-
Een +punt voor hem hij is sterker en heeft een betere conditie.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 19:38

Ik heb beide ouders al ontmoet, maar mijn ouders wonen 150 km verderop dus dat gaat wat lastiger hehe

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 19:52

150km is niet echt om de hoek nee :+
wij hebben ze nog niet ontmoet maargoed we wonen beide 90km uit elkaar, hij woont niet thuis, ik wel. en pas 4 dates ofzo gehad. Hoewel we morgen wel rondom mijn huis zijn dus als we toevallig even thuis zijn ofzo (geen idee nog hoe we het gaan plannen) zit er zomaar een kans in dat mijn ouders thuis zijn.
Hoewel het van mij nog niet perse hoeft, maargoed ga het ook niet ontlopen