Bedankt voor de tip om bij postnl te kijken trouwens, daar had ik nog niet aan gedacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Alwiene schreef:Ik heb trouwens een verzendbevestiging van PS, maar nog niks van de 1000poot, sturen die eigenlijk wel een verzendbevestiging of niet?
Dan was zij op tijd met verzenden mij was het weer niet gelukt.
Post.nl capriolen.
waxmeltsenzo schreef:Nee brievenbuspakjes moeten gescand worden en krijg dan een track and trace code.
Ik verzend alles als brievenbus pakje dat mocht er iets mee zijn ik het nog kan traceren.
Maar die code kon niet uitgedraaid worden. Dus ik kon wel zegels verzenden. De grotere brievenbuspakjes kunnen niet met zegel maar de standaard brievenbuspakjes wel maar ik beloof op mijn site brievenbuspakjes dus verzend ik ze ook zo.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Nee brievenbuspakjes moeten gescand worden en krijg dan een track and trace code.
Ik verzend alles als brievenbus pakje dat mocht er iets mee zijn ik het nog kan traceren.
Maar die code kon niet uitgedraaid worden. Dus ik kon wel zegels verzenden. De grotere brievenbuspakjes kunnen niet met zegel maar de standaard brievenbuspakjes wel maar ik beloof op mijn site brievenbuspakjes dus verzend ik ze ook zo.
Ja, maar brievenbuspakje kan je dus ook online aanmaken en printen en dan ter plekke laten scannen net als een normaal pakje. Maar scheelt dus wel 45 cent per pakjeKunnen je verzendkosten omlaag
waxmeltsenzo schreef:Ja je kunt het laten scannen maar die code komt niet vanwege de storing, gewone pakjes konden dus ook niet verzonden worden. Dus ook niet als ik online de stickers had besteld.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Ja je kunt het laten scannen maar die code komt niet vanwege de storing, gewone pakjes konden dus ook niet verzonden worden. Dus ook niet als ik online de stickers had besteld.
Het gaat mij er niet om of je vandaag had kunnen verzenden ermee, want dat deel begrijp ik nu wel dat je met codes verzend ook door de brievenbus. Maar het gaat mij erom dat jij structureel teveel betaalt voor de pakjes en daarmee ik als koper dus ook
waxmeltsenzo schreef:Ik zie nu trouwens dat het online ook 3,95 is. waarschijnlijk kreeg je dan ook een btw want het was nogal onduidelijk zo
https://digitalepostzegel.postnl.nl/
Maargoed er komt dus meer kijken bij een webshop onderhouden. Ik geef alles netjes op.
Maar alles moet ik ook gewoon betalen verpakking, Beschermingsmatriaal, plakband etc.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik zie nu trouwens dat het online ook 3,95 is. waarschijnlijk kreeg je dan ook een btw want het was nogal onduidelijk zo
https://digitalepostzegel.postnl.nl/
Maargoed er komt dus meer kijken bij een webshop onderhouden. Ik geef alles netjes op.
Maar alles moet ik ook gewoon betalen verpakking, Beschermingsmatriaal, plakband etc.
Zo'n ding heb ik niet hoorDoe het gewoon met de printer via dit https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details (Weet niet of die het doet bij jou omdat je een account moet hebben)
Enne weet dat er meer bij komt kijken hoor, heb tot twee keer toe een bedrijfje met webwinkel gehad