Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:41

Confession: inmiddels ben ik alweer 2x naar een psycholoog gegaan omdat het helemaal niet goed met mij gaat maar ik durf het mijn eigen vader niet eens te vertellen. :\

Argai schreef:
Captain schreef:
Tandpasta? _O- _O- _O-

Ja het is nog vroeg... :')

Tandpasta met hagelslag.. klinkt... heerlijk :')

Nee ff serieus, ik heb ook eens chocopasta met hagelslag gegeten. Zo lekker maar oh zo slecht, zou verboden moeten zijn :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:00

Tandpasta met hagelslag. Krijg je dan niet broodje after-eight?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:14

Cynn schreef:
Nee ff serieus, ik heb ook eens chocopasta met hagelslag gegeten. Zo lekker maar oh zo slecht, zou verboden moeten zijn :Y)

Mmmmm... Je brengt me op ideeën :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:21

Jolien87 schreef:

Probeer eens :7

IrishDraught

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:24

Chocola eten na het tandenpoetsen is ook lekker (verslaaft aan choco-mint combi) (tip AH heeft hele repen choco mint)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:27

Argai schreef:
Jolien87 schreef:

Probeer eens :7

Nah ik bedank. :evaw:

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:40

friesam schreef:
Chocola eten na het tandenpoetsen is ook lekker (verslaaft aan choco-mint combi) (tip AH heeft hele repen choco mint)

Oooh, bedankt! :9

Waar ik ijsjes verkocht hadden ze munt-chocolade ijs. Heb het laatste bolletje ijs uit de hele munt-chocolade voorraad zelf opgegeten O:) Wist dat er zo'n repen bestaan, wist alleen niet hoe eraan te komen.

Confession: ik heb zo'n vriendin die telkens mijn arm neemt als ik een vinger geef. Vanavond gaan we met mijn auto 50km verderop stappen, waarvan ze al geen brandstof betaalt, ze stelt voor om elk €40 in de 'drankpot' te steken zodat we evenveel betalen aan ons avondje uit, maar ik moet vooraf wel zelf nog wat apero halen :+ En dan nog of ik morgen een ommetoer van 40km wil maken zodat ze geen trein naar het werk hoeft te nemen terwijl ze praktisch achter het station woont :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:44

Zitosh
Ik zou voorstellen dat zij 40€ in de pot stopt voor drank en jij de benzine betaalt.
Kijken hoe ze reageert :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:15

Oef profiteurs van een vrienden...
Tjah, die mensen hebben vaak niet eens door wat iets kost...

Bij ons in de vriendengroep was diegenen die reed, vrijgesteld van andere kosten (drankjes en eten etc).

Confession:
Wij hebben in onze straat mensen met een eigen oprit waar makkelijk 3 auto's op passen en voor de rest gewoon openbare parkeerplaatsen. Om de een of andere reden willen de mensen met de oprit maar 1 auto op de oprit hebben, dus ze hebben een heel systeem bedacht. De eerste zet de auto op de openbare parkeerplaats, de tweede zat de auto ook op de openbare parkeerplaats en de derde zet hem op de oprit. Aangezien we veel auto's hebben en weinig parkeerplaatsen komt het hierdoor dus vaak voor dat mensen in een andere straat moeten parkeren. Dus toen ik net van stal af kwam en zag dat ze achter mij aan reed, heb ik snel de auto op de parkeerplaats gezet waar zij altijd wilt staan (aan de andere kant van de straat is te ver lopen natuurlijk). En nu heeft ze al mopperend haar auto maar op de oprit gezet :+.

Confession 2: ik ga dus vandaag de fiets naar mijn werk zodat de auto kan blijven staan :').

Confession 3: ik heb een hekel aan mensen die niet netjes in het vak parkeren. Ik zet de auto dus altijd in het vak neer, of mensen dan nog in kunnen stappen maakt mij echt niet uit :o.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:19

@hierboven: ik snap je helemaal haha, ik zou dat ook doen.

Wij hadden overburen met een oprit, maar zij hadden van hun voortuin ook een oprit gemaakt. Echter was er voor die tuin/oprit ook gewoon een openbare parkeerplaats. Als daar dus een auto op stond (wat gewoon mag), hadden zij een auto die niet van hun oprit af kon of erop. Maar goed, risico van het vak vind ik dat.
Toen had een keer een mevrouw die op bezoek ging bij iemand in de straat haar auto op die openbare parkeerplaats neergezet, voor de auto van de overburen. Verder was er nergens plek, en ja vaak als ik een auto in iemands voortuin zie staan ipv de oprit denk ik dat het bv gaat om een opknappertje oid waar toch (tijdelijk) niet mee wordt gereden.
Toen die mevrouw terugkwam bij haar auto, stond de overbuurvrouw hierbij te wachten en heeft lopen schreeuwen dat zij zo vast gezet stond met haar auto :') Superaso.
Om dan bij de confession te komen: ik heb toen een brief geschreven aan de gemeente om hen in te lichten over die situatie, maar nooit verstuurd haha.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:28

Ik ben stik jaloers op mijn beste vriendin die ondertussen een aantal weken geleden mama geworden is, omdat zij in ronde 2 al prijs had, en ik in ronde 10 nog altijd niet. Komt daarbij dat zij en haar vriend eigenlijk nog nooit serieus over kinderen waren geweest, hun huis niet af is en hij binnenkort zonder werk dreigt te vallen en het bij ons allemaal op zijn plooi is, de kleine moet gewoon gemaakt willen worden...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:34

Raja :') Denk wel dat ik het op de een of andere manier ga doorsteken!

Xanthippe :(:) Komt wel goed!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:38

Zitosh, ik vind het zelf ook lastig om het te zeggen dus dan doe ik het vaak een beetje op zo'n manier :')

Xanthippe :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:39

M_D_H _O-

In het oude huis van m'n ouders hadden we ook van die buren. Niemand in onze straat had een oprit maar het was een soort doodlopende straat met parkeerplaatsen voor bewoners. Onze nieuwe buren zetten de auto echt standaard gewoon voor hun deur neer, waardoor je er niet meer normaal langs kon want dat was dus gewoon op de straat :') Zo asociaal. Iedereen in de straat had ook al 10 keer gevraagd of ze dat niet meer wilden doen, en het antwoord was steevast "IS TOCH MIJN AUTO, IS TOCH MIJN HUIS, KAN TOCH DOEN WAT IK WIL". Eh nee :') Is niet jouw straat :')

Xanthippe :(:)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:39

AngeliqueB schreef:
Volgens bovenstaande methode doen wij het ook! Zelfs mijn kinderen van 8, 10 en 12 doen het zo, al zeker 2 jaar. Daarvoor deden ze alleen het bed afhalen.
Een goed lesje in samenwerking, want als je amper 120 cm lang bent lukt het niet alleen!

Mijn moeder liet me dit ook altijd zelf doen, maar was er toen eigenlijk ook nog iets te klein voor waardoor het niet zo soepel ging allemaal. Dat leverde vele gevechten met mij hoes op. Heb er daardoor nog steeds een hekel aan. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:40

Ik kan het nu zelfs bij mijn enorme tweepersoonsdekbed alleen, helemaal zonder hulp van m'n vriend *\o/*
Voorheen kroop ik er inderdaad vaak in maar dan kon ik de uitgang meestal niet meer vinden en zat ik vast :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:48

Confession: ik snap dat probleem met dekbedden nooit zo, ik heb het altijd binnen 2 minuten gefixt :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:49

Vorige keer had ik ze naar de bar gestuurd met mijn geld, en stak ze het wisselgeld gewoon in eigen zak. We deelden een handtas en voor ik naar huis ging zei ik dat ik nog even ging controleren of ik niets vergeten was, heb toen gewoon het wisselgeld er weer uit gehaald :')

Confession1: als iemand vraagt hoe ik m'n ligamenten heb gescheurd, ben ik eerlijk en zeg ik dat het door de drank kwam. Mijn ouders denken nog steeds dat er geen drank in het spel was en ik gewoon van een trap ben gevallen :=

Confession2: ik doe me altijd veel gezonder voor als ik bij mensen ben die uiterst gezond leven en fitnessverslaafd zijn :o

Confession3: ik ga enkele keren per jaar bij mensen thuis hun paarden verzorgen wanneer ze voor hun werk moeten reizen. Laatst liet ze weten dat ze zich zo schuldig voelt omdat de stallen er zoo netjes bij staan als ik ben geweest. Uiteraard doe ik alleen op mijn laatste shift mijn best om alle strootjes en vuiltjes op het gangpad op te vegen. Anders maakt de hond er toch weer een zooitje van :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:52

Eulogy schreef:
Ik kan het nu zelfs bij mijn enorme tweepersoonsdekbed alleen, helemaal zonder hulp van m'n vriend *\o/*
Voorheen kroop ik er inderdaad vaak in maar dan kon ik de uitgang meestal niet meer vinden en zat ik vast :')

Dat laatste! Het komt me zo bekend voor.
Mijn vriend doet ons dekbed, ding is 240 vanwege ons extra grote bed en ik kom er helemaal verstrikt in te zitten, zelfs als ik de hoes binnenstebuiten keer.
Mijn vriend laat mij meestal even martelen, omdat hij het zo schattig vindt :+, neemt het dat van mij over en binnen 2 minuten zit het dekbed in de hoes.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:58

Tussen 10 en 12 zou er bij ons iemand voor de ketel komen voor onderhoud vanuit de woningbouwvereniging. Nu is die man er nog steeds niet en dus ga ik om half 1 weg ook al heb ik niks te doen. Leren ze maar mooi dat mensen niet op ze gaan zitten wachten en 2 uur is lang genoeg vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:18

Nicolien schreef:
Eulogy schreef:

Dat laatste! Het komt me zo bekend voor.
Mijn vriend doet ons dekbed, ding is 240 vanwege ons extra grote bed en ik kom er helemaal verstrikt in te zitten, zelfs als ik de hoes binnenstebuiten keer.
Mijn vriend laat mij meestal even martelen, omdat hij het zo schattig vindt :+, neemt het dat van mij over en binnen 2 minuten zit het dekbed in de hoes.

Ja wij hebben ook een dekbed van 240 inderdaad _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:35

Hoe krijgen jullie het voor elkaar :')

Ik ben klein, ook lits jumeaux dekbed en heb in 5 minuten mijn hele bed verschoond zonder dat ik er in hoef te kruipen :') Dekbedhoes binnenstebuiten keren, punten vastpakken, eroverheen trekken, punten vasthouden en dan even wapperen.

Confession; ik heb een stagiaire dit jaar nog veel eerder weggestuurd maar wel haar taak keurig afgetekend omdat ik het niet meer trok :') die meid hoefde maar 1 dag met mij mee te lopen en was zo'n ontiegelijk onnozel figuur dat ik er klaar mee was en keurig heb doorgestuurd naar een collega 'want ik was al klaar met het werk en wie weet kon ze iemand anders helpen' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:54

Ik doe mijn werk meestal alleen, af en toe werk ik samen met iemand die meer senior is dan ik en dan werk ik dus min of meer voor diegene. Vandaag en morgen is het dus voor het eerst andersom en heb ik iemand voor me werken, en ik kan er echt niet mee omgaan :') Ik heb de hele tijd het idee dat hij achterlijk is en dat ik alles moet uitleggen alsof hij een klein kind is en ik erger me nu al groen en geel aan hem :') Het kost me ook nog eens veel meer tijd want ik moet al zijn werk alsnog nakijken en in de juiste layout zetten, ik zou het 10 keer liever gewoon zelf doen :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:02

Ik ging shoppen, maar zou niet teveel kopen.. maar de schade is uiteindelijk 65 euro :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:23

Confession; Ze zeggen altijd dat geen enkele vraag dom is, maar ik heb toch zo'n vermoeden dat er heel wat domme mensen in de klas zitten inclusief domme vragen..

Ze vlogen elkaar bijna aan vanmiddag, en ze zijn 28. :x