Argai schreef:Captain schreef:Tandpasta?![]()
![]()
Ja het is nog vroeg...
Tandpasta met hagelslag.. klinkt... heerlijk

Nee ff serieus, ik heb ook eens chocopasta met hagelslag gegeten. Zo lekker maar oh zo slecht, zou verboden moeten zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Argai schreef:Captain schreef:Tandpasta?![]()
![]()
Ja het is nog vroeg...

friesam schreef:Chocola eten na het tandenpoetsen is ook lekker (verslaaft aan choco-mint combi) (tip AH heeft hele repen choco mint)

Wist dat er zo'n repen bestaan, wist alleen niet hoe eraan te komen.
En dan nog of ik morgen een ommetoer van 40km wil maken zodat ze geen trein naar het werk hoeft te nemen terwijl ze praktisch achter het station woont
.
.
.
Superaso.

Zo asociaal. Iedereen in de straat had ook al 10 keer gevraagd of ze dat niet meer wilden doen, en het antwoord was steevast "IS TOCH MIJN AUTO, IS TOCH MIJN HUIS, KAN TOCH DOEN WAT IK WIL". Eh nee
Is niet jouw straat 
AngeliqueB schreef:Volgens bovenstaande methode doen wij het ook! Zelfs mijn kinderen van 8, 10 en 12 doen het zo, al zeker 2 jaar. Daarvoor deden ze alleen het bed afhalen.
Een goed lesje in samenwerking, want als je amper 120 cm lang bent lukt het niet alleen!

Eulogy schreef:Ik kan het nu zelfs bij mijn enorme tweepersoonsdekbed alleen, helemaal zonder hulp van m'n vriend![]()
Voorheen kroop ik er inderdaad vaak in maar dan kon ik de uitgang meestal niet meer vinden en zat ik vast
, neemt het dat van mij over en binnen 2 minuten zit het dekbed in de hoes. Nicolien schreef:Eulogy schreef:Ik kan het nu zelfs bij mijn enorme tweepersoonsdekbed alleen, helemaal zonder hulp van m'n vriend![]()
Voorheen kroop ik er inderdaad vaak in maar dan kon ik de uitgang meestal niet meer vinden en zat ik vast
Dat laatste! Het komt me zo bekend voor.
Mijn vriend doet ons dekbed, ding is 240 vanwege ons extra grote bed en ik kom er helemaal verstrikt in te zitten, zelfs als ik de hoes binnenstebuiten keer.
Mijn vriend laat mij meestal even martelen, omdat hij het zo schattig vindt, neemt het dat van mij over en binnen 2 minuten zit het dekbed in de hoes.
Dekbedhoes binnenstebuiten keren, punten vastpakken, eroverheen trekken, punten vasthouden en dan even wapperen.
die meid hoefde maar 1 dag met mij mee te lopen en was zo'n ontiegelijk onnozel figuur dat ik er klaar mee was en keurig heb doorgestuurd naar een collega 'want ik was al klaar met het werk en wie weet kon ze iemand anders helpen'
Ik heb de hele tijd het idee dat hij achterlijk is en dat ik alles moet uitleggen alsof hij een klein kind is en ik erger me nu al groen en geel aan hem
Het kost me ook nog eens veel meer tijd want ik moet al zijn werk alsnog nakijken en in de juiste layout zetten, ik zou het 10 keer liever gewoon zelf doen