Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilonamandjes schreef:Aan een auto die voor me reed en 'supersonisch ultra langzaam' over elke verkeersdrempel ging(en nee het was geen verlaagde sport auto
)
Juliette61 schreef:Dat ik voor de zoveelste keer faal in het zijn van een tienermeisje wat betreft uiterlijk. Hoe komen mensen op school zonder er uit te zien als een zombie, met perfect haar en een normale outfit? Ik snap het gewoon niet!
Steeph schreef:Juliette61 schreef:Dat ik voor de zoveelste keer faal in het zijn van een tienermeisje wat betreft uiterlijk. Hoe komen mensen op school zonder er uit te zien als een zombie, met perfect haar en een normale outfit? Ik snap het gewoon niet!
Niet te veel van aantrekken! In je ogen kunnen wrijven wanneer jij wil en met je gezicht op tafel kunnen liggen zonder dat de tafel oranje ziet is beter dan 1,5 uur eerder op staan, om je op te maken voor mensen die je toch niet mag![]()
Wat raar dat mijn ouders mij niet snappen
Angelaa2 schreef:Dat het confession topic gesloten is
guusje_h schreef:Aan dat iemand het nodig vond om in het Confession topic weer te beginnen over een bepaald onderwerp, waarover al eerder een moderatoropmerking is geweest, en dat het topic dus nu op slot zit
Seventeen schreef:guusje_h schreef:Aan dat iemand het nodig vond om in het Confession topic weer te beginnen over een bepaald onderwerp, waarover al eerder een moderatoropmerking is geweest, en dat het topic dus nu op slot zit
Amen.![]()
Ik erger me er echt kapot aan. Vond het topic echt hilarisch en nu verpest iemand het weer...
Seventeen schreef:guusje_h schreef:Aan dat iemand het nodig vond om in het Confession topic weer te beginnen over een bepaald onderwerp, waarover al eerder een moderatoropmerking is geweest, en dat het topic dus nu op slot zit
Amen.![]()
Ik erger me er echt kapot aan. Vond het topic echt hilarisch en nu verpest iemand het weer...