Heerlijk weekend weer gehad, zwarte tulp nu afkijken en lekker slapen! Morgen weer een hele dag werken
Mandyy
Geplaatst: 13-09-15 22:24
Heel lang in de auto gezeten vanaf Torreilles Plage (16 uur over gedaan), boodschappen gedaan, uitgepakt, was gedaan, bij dierenwinkel voer gehaald, bij opa en ouders langs geweest, spullen besteld voor de poezen. Nu bed in, op na een hele nacht zonder slaap.
Uitgeslapen, paard gereden, pony los gegooid, gewinkeld, huishouden. Nu bokken, film afkijken die ik laatst een stuk in de auto heb gezien, nagels lakken en een kleurplaat maken (als ik daar nog aan toe kom).
Iris92
Geplaatst: 15-09-15 15:06
Boodschappen, pannenkoeken bakken, vanavond naar stal.
Uitgeslapen, wat in huis gedaan, op stal geweest en gegeten met vriend en een vriendin. Zo lekker op de bank!
nts19
Geplaatst: 16-09-15 12:07
Lunchen met moeders in Culemborg. Vanmiddag even op de koffie bij mensen en vanavond paardjes weer doen en misschien naar een beurs en anders weer bij vrienden bankhangen
Naar m'n pony's, daar de kasten opruimen, deken passen, misschien even longeren. Langs de bloemist, bij m'n oma op visite, boodschappen doen, verder met m'n cursus en uitzoeken welke hbo studies er duaal kunnen.
En dan niet per se in die volgorde.
SdaphneS
Geplaatst: 17-09-15 12:10
Vanochtend rustig aan gedaan. Daarna richting school gegaan en daar zit ik al een paar uur te typen aan een verslag. Mijn laatste verslag ooit hopelijk. Ondertussen dood gaan van de spanning. Vandaag of morgen het bericht of ik aan de slag kan bij een school. Vanavond maar even de spanning eraf dansen bij de zumba les.
nts19
Geplaatst: 17-09-15 17:38
Gewerkt en net paardjes gevoerd en water gegeven. Even wat eten en dan met hond van me zus naar vrienden.
LisaFalco
Geplaatst: 17-09-15 19:03
Gewerkt van 8 tot 4, zometeen naar bios met vriend