Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Ja winkels vind ik ook vreselijk... Er hangt ook altijd zoveel dat ik helemaal het overzicht verlies.En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.
Is dat geen Hi-lo jurk oid?
Hebben jullie trouwens nog tips voor goede basics? Ik wil nl daar wat beter in gaan investeren dan elk jaar weer nieuwe te kopen..Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200.
Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada.
![]()
Kortom, iemand een site/merk voor goede basics die wel wat meer mogen kosten maar ook weer niet teveel?
Anthea schreef:Loose schreef:Ja winkels vind ik ook vreselijk... Er hangt ook altijd zoveel dat ik helemaal het overzicht verlies.En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.
Is dat geen Hi-lo jurk oid?
Hebben jullie trouwens nog tips voor goede basics? Ik wil nl daar wat beter in gaan investeren dan elk jaar weer nieuwe te kopen..Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200.
Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada.
![]()
Kortom, iemand een site/merk voor goede basics die wel wat meer mogen kosten maar ook weer niet teveel?
Ik ben ook opzoek en ik woon in Canada, welke site is dat?
_mexx_lady_ schreef:Hmmm oke die testen van Lancome heb ik hier ook nog liggen! Gekregen bij de Ici Paris, maar het leek me maar niks. Ga hem toch een keer proberen dan!
Hoe heb jij hem trouwens op je gezicht gesmeerd?
xRoosss schreef:_mexx_lady_ schreef:Hmmm oke die testen van Lancome heb ik hier ook nog liggen! Gekregen bij de Ici Paris, maar het leek me maar niks. Ga hem toch een keer proberen dan!
Hoe heb jij hem trouwens op je gezicht gesmeerd?
De echte make-up liefhebbers zullen er van gruwelen, maar ik breng foundation altijd aan met m'n vingersik was ze wel even van te voren.
Van een kwast krijg ik strepen, echt alsof het op m'n gezicht is geverft. Zo'n traan vormig sponsje wil ik nog eens proberen
_mexx_lady_ schreef:Ben altijd bang dat het er zo nep uit gaat zien met die foundation op. Maar ik heb van die rode vlekken en stippen en oneffenheden op mijn gezicht, vind ik zo lelijk.