Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:30

Haha als je al heel lang niet meer degelijk bent gaan shoppen mag je jezelf wel een keer verwennen met vanalles wat je niet nodig hebt!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 23:14

Wauw ik ben echt enthousiast. Hoort hier eigenlijk niet maar heb eindelijk zo'n fijne foundation gevonden :D tijd geleden vroeg
ik jullie voor tips, kreeg vandaag bij m'n mascara een foundation tester van Lancôme. Waaaauw, na 1 keer smeren was ik werkelijk onder de indruk, ben ik nog nooit geweest haha. Het is trouwens Lancôme Teint Idole Ultra.

En mijn River Island pakketje is keurig binnen gekomen. Alleen vind ik de top niet helemaal leuk maar heb 8 euro verzend kosten betaald 8)7 (ja ik weet het, ik had een shop verslaafde bui). Vind het zo zonde van dat geld om het terug te sturen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 00:53

Loose schreef:
Ja winkels vind ik ook vreselijk... Er hangt ook altijd zoveel dat ik helemaal het overzicht verlies. :') En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.

Is dat geen Hi-lo jurk oid?

Hebben jullie trouwens nog tips voor goede basics? Ik wil nl daar wat beter in gaan investeren dan elk jaar weer nieuwe te kopen.. :P Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200. := Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada. ^)
Kortom, iemand een site/merk voor goede basics die wel wat meer mogen kosten maar ook weer niet teveel? :P

Ik ben ook opzoek en ik woon in Canada, welke site is dat? :))

Winterhold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 09:55

_mexx_lady_ schreef:
Haha als je al heel lang niet meer degelijk bent gaan shoppen mag je jezelf wel een keer verwennen met vanalles wat je niet nodig hebt!

Dat dacht ik : D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 10:58

Anthea schreef:
Loose schreef:
Ja winkels vind ik ook vreselijk... Er hangt ook altijd zoveel dat ik helemaal het overzicht verlies. :') En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.

Is dat geen Hi-lo jurk oid?

Hebben jullie trouwens nog tips voor goede basics? Ik wil nl daar wat beter in gaan investeren dan elk jaar weer nieuwe te kopen.. :P Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200. := Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada. ^)
Kortom, iemand een site/merk voor goede basics die wel wat meer mogen kosten maar ook weer niet teveel? :P

Ik ben ook opzoek en ik woon in Canada, welke site is dat? :))

Haha ik ben jaloers. -O- www.everlane.com

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:26

Hmmm oke die testen van Lancome heb ik hier ook nog liggen! Gekregen bij de Ici Paris, maar het leek me maar niks. Ga hem toch een keer proberen dan!
Hoe heb jij hem trouwens op je gezicht gesmeerd?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:53

_mexx_lady_ schreef:
Hmmm oke die testen van Lancome heb ik hier ook nog liggen! Gekregen bij de Ici Paris, maar het leek me maar niks. Ga hem toch een keer proberen dan!

De echte make-up liefhebbers zullen er van gruwelen, maar ik breng foundation altijd aan met m'n vingers :+ ik was ze wel even van te voren.

Van een kwast krijg ik strepen, echt alsof het op m'n gezicht is geverft. Zo'n traan vormig sponsje wil ik nog eens proberen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:06

Oke dat dacht ik dus al... Helaas werken vingers bij mij op een of andere manier niet. Misschien bij de Action maar zo een sponsje scoren

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:08

Ik zweer de een periode bij een sponsje en vervolgens weer bij de kwast... Kwast wel regelmatig goed schoonmaken anders werkt t niet goed meer

Heb gister nieuwe schoenen gekocht, lookalike vans, een zwart klein tasje met franjes en oorbellen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:14

Ben altijd bang dat het er zo nep uit gaat zien met die foundation op. Maar ik heb van die rode vlekken en stippen en oneffenheden op mijn gezicht, vind ik zo lelijk.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:29

xRoosss schreef:
_mexx_lady_ schreef:

De echte make-up liefhebbers zullen er van gruwelen, maar ik breng foundation altijd aan met m'n vingers :+ ik was ze wel even van te voren.

Van een kwast krijg ik strepen, echt alsof het op m'n gezicht is geverft. Zo'n traan vormig sponsje wil ik nog eens proberen :)

Ik breng het ook altijd gewoon aan met m'n vingers, kwastjes en sponsjes vind ik zúlke ondingen. :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:46

Bedankt voor de tips!
Ik breng foundation soms met mijn vingers aan en soms met een kwastje :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 14:45

Als je een kast idd regelmatig schoonmaakt laat ie veel minder strepen achter. Ik gebruik zelf altijd een buffingkwast, die zijn rond maar platter van boven, kleiner, en hebben haartjes dichter op elkaar staan dan een gewone poederkwast. Daar heb ik nooit strepen mee.

_mexx_lady_ schreef:
Ben altijd bang dat het er zo nep uit gaat zien met die foundation op. Maar ik heb van die rode vlekken en stippen en oneffenheden op mijn gezicht, vind ik zo lelijk.

Foundation is er juist voor bedoelt om dat soort dingen op een natuurlijke manier te verbloemen. :D Ziet het er wel nep uit, dan heb je niet de juiste foundation. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 14:50

De juiste foundation vinden is wel echt verschrikkelijk lastig.. :=

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 15:03

Pffff, ik ben nu al dik 2 maanden op zoek naar leuke T-shirts en vesten. Lijkt wel onmogelijk. Bijna alles wat er een beetje leuk uit zit, heeft van die cut-outs aan de achterkant, en dan voel ik me zo naakt.
Ben ik nou zo moeilijk? Ik zoek gewoon normale, niet te strak zittende T-shirts met een boothals, geen tekst, geen drie keer zo lange achterzijde, maar wél met een beetje leuk design. :Y)

Net wel een paar enkellaarsjes besteld, ben benieuwd of het wat is. Mijn oude zijn helaas gesneuveld :(
http://i5.ztat.net/large/MJ/11/1N/00/GQ ... -Q11@2.jpg

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:31

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:36

Ik ga een keertje langs bij een DA ofzo voor advies voor die foundation!
Leuke schoenen okidoki!

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:56

Dankjewel!!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:07

Afbeelding

Deze wordt gekocht van mijn eerst verdiende loon als webdesigner deze zomer <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:08

Leuk!!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:10

Ik doe trouwens nooit foundation op, ik heb een supergevoelige huid en kan er helaas niet tegen. -O-

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:27

chanelle14 schreef:
Ik doe trouwens nooit foundation op, ik heb een supergevoelige huid en kan er helaas niet tegen. -O-

Kijk eens naar een foundation van Vichy. Of anders Paula's Choice :)
Of La Roche Posay.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:39

Clinique kan ook een hoop doen :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:16

Clinique heb ik ook geprobeerd. Heb een hele droge huid, maar de foundation was gewoon niet mooi. Schilferde een beetje :(

Mexxlady, ik wil je wel een voor en na foto pb'en van de Lancôme. Heel natuurlijk is die! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:18

Clinique werkte ook niet voor mij hoor, maar voor sommige mensen werkt het wel heel goed! :j