Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Ik heb EINDELIJK van fornuis verkocht.
Nouja eindelijk, hij stond er niet heel lang op, maar was wel populair voor biedende mensen die niet op komen dagen.
3 x voor niks thuis gezeten, niet ff afbellen of mailen.. nee gewoon niet komen.
Nu eindelijk door iemand opgehaald. Opgeruimd staat netjes.
Nu heb ik alleen nog een combimagnetron staan. Geen gebruiksaanwijzing te vinden op internet, en wij zijn hem kwijt
TinekeHorses schreef:Misschien hebben jullie een tip?
Ik heb een aantal weken geleden nieuwe jodhpurs gekocht via marktplaats.
Nu blijkt de maat te klein te zijn, en heb ik met de verkoper afgesproken dat ik deze terug mocht sturen en
zij een maatje groter naar mij op zou sturen. Ik heb de verzendkosten twee weken naar haar overgemaakt.
Ik wacht nu al 2 weken haar adres af zodat ik de jodhpurs terug kan sturen.
Achteraf had ik natuurlijk anders moeten handelen, maar nu baal ik wel even.
Ik heb het telefoonnummer kunnen achterhalen van de verkoopster maar
ze beweerd aan de telefoon stellig dat zij nooit jodhpurs op marktplaats heeft verkocht.
Veertje11 schreef:TinekeHorses schreef:Misschien hebben jullie een tip?
Ik heb een aantal weken geleden nieuwe jodhpurs gekocht via marktplaats.
Nu blijkt de maat te klein te zijn, en heb ik met de verkoper afgesproken dat ik deze terug mocht sturen en
zij een maatje groter naar mij op zou sturen. Ik heb de verzendkosten twee weken naar haar overgemaakt.
Ik wacht nu al 2 weken haar adres af zodat ik de jodhpurs terug kan sturen.
Achteraf had ik natuurlijk anders moeten handelen, maar nu baal ik wel even.
Ik heb het telefoonnummer kunnen achterhalen van de verkoopster maar
ze beweerd aan de telefoon stellig dat zij nooit jodhpurs op marktplaats heeft verkocht.
Lastig, een klacht indienen helpt niet want zij blijft beweren. Het adres achterhalen en langskomen. Misschien een kopie afdraaien als je weer iets koopt heb je het bewijs dat ze het verkocht heeft