Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:30

Ik had de keuze ook en ben dan maar voor Nederlands gegaan omdat ik te veel fouten zou maken en zo Engelstaligen en Nederlandstaligen, kortom iederen zou afschrikken :P

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:38

Wordpress heeft juist heel veel lay-outs! Vind de knoppen net fijner dan blogspot etc.

Ik heb gewoon voor Nederlands gekozen hoor, veel makkelijker uitleggen w.b. mijn handicap

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:09

Ik heb inderdaad ook Nederlands gekozen, gewoon omdat mijn engels niet goed genoeg is om daar in te gaan bloggen :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:17

Ik heb voor Nederlands gekozen, omdat ik hoop dat mijn klanten mijn Blog (gaan) lezen. Mijn webshop is geheel in het NL's, dus ik wou mijn Blog graag in dezelfde stijl schrijven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:39

Ik overweeg om er een taal keuze op te zetten en mijn blog posts ook in het Engels beschikbaar te maken.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 22:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 22:09

Ik heb een poosje in het Engels geblogd maar ben overgestapt naar Nederlands omdat ik het idee heb dat ik mezelf toch net wat beter kan uitdrukken in het NL. Ik spreek vloeiend Engels, maar af en toe heb ik het idee dat ik niet helemaal kan overbrengen wat ik nou precies bedoel, vooral als er een soort sarcasme/humor in verwerkt zit :=

Hier overigens een nieuw postje, een wishlist/obsessies van dit moment. Had ik maar een geldboom :=

OBSESSIONS/WISHLIST

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 22:13

Leuk artikel Emma! Leuk geschreven ook! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 22:13

Haha dankjewel!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 23:07

Morgen eens alles weer bijlezen en artikels maken :)

Gelukkig is de drukke projectweek op school voorbij en kan ik weer even (1dag jeuj) lekker veel tijd besteden aan de blog :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 01:50

Gaaf die posts over die zelfgemaakte body lotion en het opknappen van kaarsen, helemaal mijn ding! Ga de body lotion ook zeker eens proberen (vrees dat ik voorlopig niet tegen het kaarsen probleem op zal lopen :+ )

Ook van mij een nieuwe post, over een Balinese vrouw die ik heb ontmoet, hoop dit vaker te gaan doen :)
Grappig overigens, ik heb hem gisteren gepubliceerd en kreeg bezoekers van over de hele wereld, superleuk :D
http://isabellaprins.com/2014/02/06/ste ... indonesia/

Overigens schrijf ik in het engels omdat ik hier de hele dag engels spreek en vanaf Maart ook voor mijn werk dus dat is in veel gevallen voordeliger voor mij. Ook gaat het over fotografie en reizen en reis ik zelf veel dus is het voor mij leuk als de mensen die ik op reis ontmoet mijn blog ook kunnen lezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:30

Leuke post weer Daisy!
Maar ik mis toch de foto van het uiteindelijke product een beetje...

Ik heb eens geen lak, maar een Yankee Candle Haul :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:42

Edit: privé informatie verwijderd
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 03-02-22 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:47

Bijgelezen en hier en daar reacties geplaatst! :)

Dirndl schreef:
Hi! Ik heb ook een blog, heel anders dan de meeste blogs hier, maar voor wie het interesseert:

http://www.meltingsnowman.blogspot.co.uk

Hij zit ook aan Bloglovin' gekoppeld, dus followen maar! En ik ga vanavond even op verschillende van jullie reageren :)

Ik volg je! Goed onderwerp en prettig geschreven!

Ik ben een paar dagen ziek geweest, maar had nog een halve blogpost op voorraad die ik gister afgemaakt heb. Waar schrijf je over als je kop vol snot zit? Over hoofden natuurlijk! http://www.ruiterinevenwicht.nl/algemee ... termeloen/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 14:17

Ik wil ook instagram etc op mijn blog.. maar dan wil ik eerst een andere layout :j

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:16

Wat scheelde er met bokt daarstraks ?

HHC update 8

Oh dames ik word gek !!!!! Ik kan elk moment mijn resultaten krijgen van mijn examens, ik weet met mezelf geen blijf -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:57

Ik ben wanhopig aan het bedenken waar ik vandaag een post over ga schrijven tijdens het inpakken van mijn volledige inboedel := Beetje uitstellend gedrag

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 18:54

Thanks for the follows en reacties! :D

Ik blog in het Engels, omdat ik in Engeland woon en me in het Engels (vooral over dit onderwerp) veel beter kan uitdrukken. Ik kan me voorstellen dat het niet iedereen ligt of niet iedereen zich ermee bezig wil houden, maar leuk dat het blijkbaar wel voor sommigen interessant is!

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:32

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:38

Ik train al 2x in de week onder begeleiding van de fysio en ik doe minimaal 1x in de week Salsa. Daarbij probeer ik ook nog eens aan te komen, dus ik ga me niet ook nog eens aan die filmpjes wagen :D haha

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:12

Colorado schreef:
Gaaf die posts over die zelfgemaakte body lotion en het opknappen van kaarsen, helemaal mijn ding! Ga de body lotion ook zeker eens proberen (vrees dat ik voorlopig niet tegen het kaarsen probleem op zal lopen :+ )

Ook van mij een nieuwe post, over een Balinese vrouw die ik heb ontmoet, hoop dit vaker te gaan doen :)
Grappig overigens, ik heb hem gisteren gepubliceerd en kreeg bezoekers van over de hele wereld, superleuk :D
http://isabellaprins.com/2014/02/06/ste ... indonesia/

Overigens schrijf ik in het engels omdat ik hier de hele dag engels spreek en vanaf Maart ook voor mijn werk dus dat is in veel gevallen voordeliger voor mij. Ook gaat het over fotografie en reizen en reis ik zelf veel dus is het voor mij leuk als de mensen die ik op reis ontmoet mijn blog ook kunnen lezen :)

Dat kaarsen ding is inderdaad alleen toe te passen als die net zo verwelken als bij mij hahaha :+

Ik weet momenteel even niet waarover ik moet schrijven. Heb mijn haar een heel stuk af laten knippen, maar schrijf liever niet over zoiets :Y)

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:24

joyce2 haha ja dat is wel veel !

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:54

Ik heb wel even de filmpjes snel doorgespit en ik zie dat er (van de buikspier oefeningen) aardig wat dingen in zitten die lijken op wat ik doe. Alleen ik moet alles veel langzamer doen, omdat ik heel bewust bepaalde spiergroepen aan moet spannen i.v.m. het versterken van mijn rug. Maar ik kan je zeggen, als je dit een tijdje doet gaat het je steeds makkelijker af, dus vol blijven houden hoor!

Enne, wat ik heb geleerd is om jezelf niet over de kop te werken. Kan je in het begin maar 3 herhalingen goed uitvoeren ipv 6 ofzo, ga dan eerst voor de 3 herhalingen (of doe 2 setjes van 3, met een minuut pauze tussendoor). Of moet je iets 10 seconden volhouden, maar gaat het in het begin maar 5 seconden, dan is het ook goed. Als je maar je grens opzoekt en als het te zwaar wordt stop je. Door dat te doen bouw je het gewoon geleidelijk op (dat is fijn voor je lijf) en ga je ook heel goed merken dat je de dingen steeds langer volhoudt.

Maar nu weer on topic :D

@Limitless: Heb je geen voor en na foto's? Dan kan je toch nog over je kapsel schrijven, als zijnde een make-over, of zoek de verschillen ;)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:48

Hoi, ik meld me ook even als dat goed is :)

Vanuit school moet ik een blog bijhouden, maar ik vind het gewoon erg leuk dus ik houd hem ook voor persoonlijke dingen. Ik snap er nog niet veel van, heb een blog via blogspot en wilde kijken of ik het kon combineren oid met Wordpress, maar ik voel me echt een beginner :Y)

Oh mijn blog is trouwens: http://www.birgitbosmans93.blogspot.nl