Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Heel even uit de meeleeshoek, wat een prachtige blogs Isegrim, diep respect voor jou. Heel veel sterkte en succes nu!
Ik ben 16 dus te jong om te schrijven, ik vind het wel heel interessant, dus als het niet erg is, lees ik hier mee en dan kan ik misschien zelf over een jaartje of 2-3 ook gaan schrijven.
TinekeHorses schreef:Via de stichting Inside-Outside kan je volgensmij al schrijven vanaf je 16e. Dat las ik althans op de site van amnesty international.
Writeaprisoner vanaf 18 jaar.
Maaike schreef:TinekeHorses schreef:Via de stichting Inside-Outside kan je volgensmij al schrijven vanaf je 16e. Dat las ik althans op de site van amnesty international.
Writeaprisoner vanaf 18 jaar.
16 jaar vind ik erg jong om te gaan schrijven. 18 ook, al heb je dan over het algemeen al wat meer meegemaakt. Maar op je 16e al gaan schrijven zou ik persoonlijk niet aanraden.
Rianne11_42 schreef:Ik word inmiddels ongedurig. Vorige keer duurde het maar een week tot ik post terug had en nu zijn er al 2 weken voorbij. Nog steeds niet lang, relatief gezien, maar toch..!!