Eerst hands terwijl dat gewoon te voorkomen was, nu slechte penalty (valt niet op, allemaal naar links.... ) Niet de eerste keer dat hij slecht speelt...iedere keer hij.
Ibi had iets in z'n uitstraling op het veld wat me niet aanstond, maar verder geen problemen mee Ik snap eik niet waarom Engelaar aanvoerder is geworden, 'n beetje de Suarez van psv
Joonsel
Geplaatst: 27-01-11 00:43
Ik heb liever Toivonen of Bouma als aanvoerder!
Engelaar is een beetje een...tja...pietertje af en toe
Hahahaha I hope so too M'n broertje kwam toenstraks thuis met nogal veel voetbalplaatjes, dus ik moest d'r 'n paar uitpakken, in 't 1e ding dat ik uitpakte zaten Eriksen&Emanuelson
Voor zover ik weet wel ja Maar clubs hebben van Ajax tot zaterdag de tijd gekregen voor 'n transfer en Liverpool wil het nog steeds proberen
LYSANNO
Geplaatst: 27-01-11 20:21
Ik denk dat Suarez al wel vertrokken is, en dat mag ook van mij. Had net gelezen, als het niet rond gaat met Liverpool, dat ie zich niet op ajax kan concentreren
Ik heb morgen Duits Luistertoets, ik dacht ik ga even oefenen, zit voetbal duitse samenvattingen te kijken en new kids in het duits..
Edit: al vertrokken is, bedoel ik dat ie weg gaat
Laatst bijgewerkt door LYSANNO op 27-01-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
In de Pers gister stond dat Liverpool en Ajax niet meer verder praten over de 'verkoop' Dus straks loopt Suarez naar het verkeerde doel en is ie helemaal de weg kwijt door zijn gebrek aan concentratie..