Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AH Website schreef:Wat doen we met je gegevens?
Indien je je Bonuskaart activeert, vragen we je Bonuskaartnummer en een aantal van je gegevens, zoals naam, geslacht, naw-gegevens, emailadres en geboortedatum. Vanaf dat moment gaan we je persoonlijke aanbiedingen doen. Daarvoor analyseren we de aankoop- en websitebezoekgegevens over de laatste 3 maanden vóór activering.
We vergelijken deze gegevens met het koop- en bezoekgedrag van andere klanten. Uiteindelijk analyseren we je aankoop- en websitebezoekgegevens over een periode van maximaal 27 maanden. Hierna worden deze gegevens onomkeerbaar versleuteld.
pimaude schreef:_Tara_ schreef:Pimaude, nee dat snap ik. Maar waarom niet gewoon hetzelfde systeem als in alle andere supermarkten?
.
Ja nee volkomen mee eens hoor. Maar we kunnen het niet veranderen.
Vjestagirl: je krijgt nu wel aanbiedingen op het brood wat ie altijd koopt, meer een kruidvarkaart.
pimaude schreef:Secrible: onze ah is niet bij Watson aangesloten. Dat betekend dat onze baas zelf de regels mag bedenken. Bij ons is de regel: vaste klanten moet je de code wel intypen als ze hem een keertje vergeten. Verder hoeft het niet.dus nee, ik ben niet onbeschoft, ik werk volgens onze regel. Geen kaart is geen bonus. Kijk maar naar de ah recle en de folder: aanbiedingen gelden op vertoon van je bonuskaart. Dus fijn dat je me zo noemt zonder de regel te weten.
_Denise_ schreef:Hmm, je blijft een visitekaartje, en echt onbeschoft terug reageren zal ik dan ook niet snel doen als ik in dienst ben van een bedrijf. Daar staat tegenover dat je niet alles hoeft te pikken. Bellende mensen vind ik nog altijd een lastige kwestie. Als cassiere met een rij mensen voor de kassa zou ik denk ik niks zeggen tegen de persoon die belt en afrekent, en zou vervolgens de volgende klant extra vriendelijk helpen. Als winkelmedewerker zal ik een bellende klant niet helpen. Voor zijn of haar eigen privacy mag het gesprek eerst afgerond worden. Noodsituaties daar buiten gelaten natuurlijk. Hoe gaan jullie om met bellende mensen?
Moet eerlijk bekennen dat ik af en toe nog wel eens helemaal niks zeg en het totaalbedrag extra hard schreeuw tegen een bellende klant, diegene strak aankijkend.
Wel kies ik ervoor om vriendelijk gedrag te belonen door deze mensen extra goed te helpen of door coulanter met de regels w.b. kortingscoupons om te gaan.