Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!
!!!                                                         
 .
 .

mijn moeder is tijdelijk gestopt met werken sinds ik ziek ben en voorlopig zal ze ook nog thuis blijven gezien de zorg die ik nog nodig heb
 mijn moeder is tijdelijk gestopt met werken sinds ik ziek ben en voorlopig zal ze ook nog thuis blijven gezien de zorg die ik nog nodig heb  Ze heeft eerst een aantal maanden een regeling met haar werk kunnen treffen en nu maakt ze gebruik van haar sabbatical.
 Ze heeft eerst een aantal maanden een regeling met haar werk kunnen treffen en nu maakt ze gebruik van haar sabbatical. dan kruip ik mijn bedje weer in en slaap verder.
 dan kruip ik mijn bedje weer in en slaap verder. het is erg zoeken naar wat nou belastend is voor mijn gewrichten en wat niet, maar de hele dag plat op de bank liggen is imo net zo belastend voor mijn heupen en knieen als een rondje wandelen met de rolstoel, dus daar probeer ik een middenweg tussen te vinden
 het is erg zoeken naar wat nou belastend is voor mijn gewrichten en wat niet, maar de hele dag plat op de bank liggen is imo net zo belastend voor mijn heupen en knieen als een rondje wandelen met de rolstoel, dus daar probeer ik een middenweg tussen te vinden  maandag hebben we weer een poli-afspraak in het WKZ en dan overleggen we opnieuw met mijn behandelend arts over eventuele pijnstilling.
 maandag hebben we weer een poli-afspraak in het WKZ en dan overleggen we opnieuw met mijn behandelend arts over eventuele pijnstilling.  ) goed
 ) goed 

!
!

!
!

Ik heb hem zelf nog niet gezien maar de TV staat aan dus dat zal niet lang meer duren
 Ik heb hem zelf nog niet gezien maar de TV staat aan dus dat zal niet lang meer duren