@ sannuhh ; Inderdaad een brutale vraag, maar wat mijn betreft niet zo'n probleem hoor
mijn moeder is tijdelijk gestopt met werken sinds ik ziek ben en voorlopig zal ze ook nog thuis blijven gezien de zorg die ik nog nodig heb
Ze heeft eerst een aantal maanden een regeling met haar werk kunnen treffen en nu maakt ze gebruik van haar sabbatical.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen. We zijn in de tussentijd weer in het UMC geweest voor standaard controles en dat is allemaal steeds in orde en stijgende. Het gaat helaas wel steeds minder goed met mijn gewrichten, ondanks dat ik ze momenteel niet tot nauwelijks belast. We vermoeden daarom dat het een combinatie van facotren is; mijn beenmerg die nogsteeds enorm hard aan het werk is met cellen aanmaken en ook de prednison is niet bevorderlijk. Gelukkig ben ik met anderhalve week van de prednison af, dus dan zou het beter moeten gaan. Het is echter wel zo dat ik nu dus 's nachts wakker word van de pijn en dat paracetamol niet meer werkt. Ik heb nu andere pijnstilling gehad, morfine om precies te zijn, maar ook hier komt het doorheen. Het enige dat op zo'n moment verlichting geeft is overeind gaan zitten, hangend met mijn benen ergens over heen. We hebben nu dus een comfortabele stoel in de slaapkamer gezet waar ik op ga zitten als ik last krijg en dat verlicht dan wat. Ik neem evengoed pijnstilling en wacht tot het afzakt, wat na anderhalf tot twee uur gelukkig wel gebeurd
dan kruip ik mijn bedje weer in en slaap verder.
Morgen ga ik weer lekker even naar mijn pony, en verder geniet ik van alles. Het is heerlijk weer dit weekend en van een stukje wandelen met de rolstoel geniet ik in en in
het is erg zoeken naar wat nou belastend is voor mijn gewrichten en wat niet, maar de hele dag plat op de bank liggen is imo net zo belastend voor mijn heupen en knieen als een rondje wandelen met de rolstoel, dus daar probeer ik een middenweg tussen te vinden
maandag hebben we weer een poli-afspraak in het WKZ en dan overleggen we opnieuw met mijn behandelend arts over eventuele pijnstilling.
Verder heb ik weer weinig..... alles gaat nog steeds (naar omstandigheden
) goed 
Liefs,
Yellowfish