Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik ben er helemaal klaar mee. Je zou denken dat ik genoeg ervaring heb met rustig aan doen en pijn en noem alle rot dingen maar op. Leuk dat leven met chronische ziekte, maar dit is echt even te veel. Heb gisteren enorm zitten janken want kan niet eens zelfstandig boodschappen doen, haar wassen, aankleden is k u t. Dus zit hele dagen op de bank en kan niet eens even kleding opruimen want gaat 5 shirts goed en de 6e krijg ik zo'n enorme pijnscheut.
Ik gebruik al morfine achtige pijnstilling dagelijks voor normale klachten, de paracetamol erbij doet gewoon niks lijkt wel. En die hand helemaal niet gebruiken lukt gewoon niet als je alleen woont.
Polarize schreef:Wij hebben een buurvrouw die telkens als ze langs loopt en mijn hond ziet, voor het raam blijft staan en haar aanstaart tot ze reactie krijgt en mijn hond gaat grommen en blaffen. Vervolgens wordt ze boos dat ze gromt en blaft naar haar als we haar tijdens het uitlaten tegen komen. Misschien als ze stopt met uitlokken van een reactie...
Nyaleti schreef:Polarize schreef:Wij hebben een buurvrouw die telkens als ze langs loopt en mijn hond ziet, voor het raam blijft staan en haar aanstaart tot ze reactie krijgt en mijn hond gaat grommen en blaffen. Vervolgens wordt ze boos dat ze gromt en blaft naar haar als we haar tijdens het uitlaten tegen komen. Misschien als ze stopt met uitlokken van een reactie...
bijzonder.
Ik ga uiteten vanavond, helemaal leuk. Maar ik wil eigenlijk gewoon uren lang Simsen.
Nyaleti schreef:Ik ook, was echt een perfecte save. Zoveel dingen kwa karakter klopte gewoon![]()
Tot ik ruzie kreeg met een vriend en de sim even ging zwemmen..
Luchtte best op moet ik zeggen
Nyaleti schreef:Ik ook, was echt een perfecte save. Zoveel dingen kwa karakter klopte gewoon![]()
Tot ik ruzie kreeg met een vriend en de sim even ging zwemmen..
Luchtte best op moet ik zeggen
MarlindeRooz schreef:Ik moet echt naar de supermarkt. Maar ik heb geen zin en geen idee hoe.
Auto: die is heel heet en het is maar een paar honderd meter. Ik hoef ook maar weinig dingen.
Fiets: die zit onder het stof en dan moet ik die afstoffen
Lopen: ik ben moe, heb zere voeten en heb al 20.000 stappen gezet vandaag. En volgens m’n horloge 71 verdiepingen omhoog en 68 omlaag. Het was nogal heuvelachtig waar ik wandelde.
Ik overweeg de auto. Echt gênant.