Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirrietje schreef:We hebben een kantoortuin en mensen kunnen (helaas) achter me langs lopen. En er is serieus 1 iemand die de hele tijd dan gaat meekijken op mijn scherm. 9 van de 10x is het gewoon werkgerelateerd maar soms staat Whatsapp of Bokt open. En dat vind ie dan nodig om hardop voor te lezen
Polarize schreef:Ik maak het mezelf nog makkelijker en kan online een afspraak inplannenmaar ik kan zo in mn hoofd gaan zitten over of het echt wel via de huisarts moet, en er is nu even niemand thuis die ik het na kan vragen, dus bokt to the rescue. Dan maar even een afspraak maken en fingers crossed dat het niks is
Urbanus schreef:Niet alleen bijdehand, maar ook een beveiligingsrisico wanneer het om werk gerelateerde dingen gaat. Er is een reden dat niet iedereen rechten heeft tot alles heeft en ook op kantoor je computers moet locken als je erbij weg loopt. En tuurlijk ziet men wel eens wat toevallig bij het langs lopen enzo, maar opzettelijk zonder toestemming meekijken is echt heel wat anders. Dat kan echt niet, ik zou het melden bij zijn leidinggevende en security-verantwoordelijke (beetje afhankelijk van de procedures bij jullie natuurlijk).Kirrietje schreef:NIET! Dat is echt bijdehand, ik zou zo boos wordenWe hebben een kantoortuin en mensen kunnen (helaas) achter me langs lopen. En er is serieus 1 iemand die de hele tijd dan gaat meekijken op mijn scherm. 9 van de 10x is het gewoon werkgerelateerd maar soms staat Whatsapp of Bokt open. En dat vind ie dan nodig om hardop voor te lezen
Kirrietje schreef:We hebben een kantoortuin en mensen kunnen (helaas) achter me langs lopen. En er is serieus 1 iemand die de hele tijd dan gaat meekijken op mijn scherm. 9 van de 10x is het gewoon werkgerelateerd maar soms staat Whatsapp of Bokt open. En dat vind ie dan nodig om hardop voor te lezen
daantjuhhh schreef:Je hebt gelijk. Als je beetje normale omgang hebt zou dat kunnen, en zou daar ook mijn voorkeur naar uit gaan. Ik heb ook een paar collega's gehad die zulke creeps waren dat je dat stadium meteen voorbij gaat, en zat beetje met dat in mijn hoofd. Vind ik overigens wel dat andermans werk en privéleven bespieden en privédingen rond roepen wel heel extreem en iets waarvan elke oliebol weet dat dat niet normaal is. Als je dan niet zo mondig bent snap ik ook wel als je meteen naar een leidinggevende zou stappen. Het gaat niet om iets wat een foutje zou kunnen zijn, maar consequent abnormaal gedrag. Maar in principe heb je gelijk en kun je als het mogelijk is beter gewoon onderling dingen oplossen.Ik zou dat eerst zo brengen bij die betreffende collega.
Blijft het dan doorgaan dan zou ik dat hoger op aankaarten.
Polarize schreef:CupCakes_ schreef:Dat het leven deze week echt even oneerlijk is.
Heel veel sterkte![]()
Ik ben echt kapot van werk vandaag bah, niet eens heel raar gedaan of enorm drukke dag gehad, maar zo'n hoofdpijn en weinig energie. Straks maar even pony hobbelen en hoofd leeg maken
Polarize schreef:Oh met zadel had ik er hier ook af gelegen4 benen de lucht in en tijdens het bokken een draai maken is een lastige om uit te zitten.
Daarna probeerde hij het weer maar toen had ik m door en bleef ik zitten, toen was het goed
Maar het wordt denk ik wel een gevalletje cap shoppen, want ik ben wel op mijn schouder/hoofd gevallen