--
Ik irriteer mij aan maagzuur en het daarbij branderige gevoel in de keel. Maar goed de pizza was lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Leuk die Sims liefhebbers, ik zit nu ook weer in een Sims faseMaar 8 uur op een dag red ik echt niet vaak 1 a 2 uurtjes en dan ben ik er weer even klaar mee.
--
Ik irriteer mij aan maagzuur en het daarbij branderige gevoel in de keel. Maar goed de pizza was lekker
Siggislief schreef:Zebrastreep schreef:Leuk die Sims liefhebbers, ik zit nu ook weer in een Sims faseMaar 8 uur op een dag red ik echt niet vaak 1 a 2 uurtjes en dan ben ik er weer even klaar mee.
--
Ik speel het al vanaf dat de Paarden stal er was sindsdien niet meer.. en heb er nu ook even geen behoefte aan.
Gelukkig smaakte de pizza goed, alleen jammer van de maagzuur.
Polarize schreef:Weer vuurwerk...denk dat een stelletje de kalender te ver vooruit heeft staan, stipt middennacht begonnen ze en is niet weer stil geweest
Zebrastreep schreef:Polarize schreef:Weer vuurwerk...denk dat een stelletje de kalender te ver vooruit heeft staan, stipt middennacht begonnen ze en is niet weer stil geweest
Hier ook al maanden , je wordt er gek van! Gisterenavond echt een mega flits en knal.
Nu leek er afgelopen nacht ook mega zwaar vuurwerk te werden afgestoken , maar dat was dan weer een echte explosief waarbij een auto half is opgeblazen. Ik heb er niks van meegekregen, maar ik vond mijn hond naast mijn bed zeer onrustig heen en weer lopen
Al knallen sommige vuurwerkbommen net zo hard als een best explosief. Wat mij betreft mogen ze echt strenger gaan optreden.
Caira schreef:Ja hij is wel echt heftig, staat hier pal op het raam. Eigenlijk moet ik nu uit bed om dat dicht te doen, maar dat is koud…