Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 23:55

Leuk die Sims liefhebbers, ik zit nu ook weer in een Sims fase :') Maar 8 uur op een dag red ik echt niet vaak 1 a 2 uurtjes en dan ben ik er weer even klaar mee.

--

Ik irriteer mij aan maagzuur en het daarbij branderige gevoel in de keel. Maar goed de pizza was lekker :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:17

Mijn zus wilt een kitten kopen, ze wilt dat ik meebetaal. Ik zeg dus dat ik het niet kwijt kan op het moment, en het enige antwoord wat ik krijg is dat ik raar ben? +:)+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-23 00:20

fotolijstje schreef:
Mijn zus wilt een kitten kopen, ze wilt dat ik meebetaal. Ik zeg dus dat ik het niet kwijt kan op het moment, en het enige antwoord wat ik krijg is dat ik raar ben? +:)+

Die is gek :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:21

Zebrastreep schreef:
Leuk die Sims liefhebbers, ik zit nu ook weer in een Sims fase :') Maar 8 uur op een dag red ik echt niet vaak 1 a 2 uurtjes en dan ben ik er weer even klaar mee.

--

Ik irriteer mij aan maagzuur en het daarbij branderige gevoel in de keel. Maar goed de pizza was lekker :')

Ik speel het al vanaf dat de Paarden stal er was sindsdien niet meer.. en heb er nu ook even geen behoefte aan.

Gelukkig smaakte de pizza goed, alleen jammer van de maagzuur.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:58

Ik ben moe. Mijn dochter lijkt het ergste achter de rug te hebben waardoor ik theoretisch gewoon normaal had kunnen gaan slapen vandaag maar het lukt mij gewoon niet om in slaap te vallen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:09

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:

--

Ik speel het al vanaf dat de Paarden stal er was sindsdien niet meer.. en heb er nu ook even geen behoefte aan.

Gelukkig smaakte de pizza goed, alleen jammer van de maagzuur.

Melk drinken en op je linkerzij liggen helpt wel eens

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:21

Ik ben vast raar maar ik drink nooit melk ik vindt het zo smerig :o maar misschien moet ik het maar eens gaan overwegen. Heb al wel een tijdje op mijn linkerzij gelegen.

De irritatie gevoel in de keel is vooral erg aanwezig in combinatie.

Of ik wordt gewoon nog een keer ziek , afgelopen dagen gewoon teveel stress gehad en nu kom ik weer een beetje tot rust.

Nou ja zo maar gaan slapen heb daar ook wel zware behoefte aan

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:23

Weer vuurwerk...denk dat een stelletje de kalender te ver vooruit heeft staan, stipt middennacht begonnen ze en is niet weer stil geweest

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:29

Polarize schreef:
Weer vuurwerk...denk dat een stelletje de kalender te ver vooruit heeft staan, stipt middennacht begonnen ze en is niet weer stil geweest

Hier ook al maanden , je wordt er gek van! Gisterenavond echt een mega flits en knal.

Nu leek er afgelopen nacht ook mega zwaar vuurwerk te werden afgestoken , maar dat was dan weer een echte explosief waarbij een auto half is opgeblazen. Ik heb er niks van meegekregen, maar ik vond mijn hond naast mijn bed zeer onrustig heen en weer lopen

Al knallen sommige vuurwerkbommen net zo hard als een best explosief. Wat mij betreft mogen ze echt strenger gaan optreden.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:31

Zebrastreep schreef:
Polarize schreef:

Hier ook al maanden , je wordt er gek van! Gisterenavond echt een mega flits en knal.

Nu leek er afgelopen nacht ook mega zwaar vuurwerk te werden afgestoken , maar dat was dan weer een echte explosief waarbij een auto half is opgeblazen. Ik heb er niks van meegekregen, maar ik vond mijn hond naast mijn bed zeer onrustig heen en weer lopen

Al knallen sommige vuurwerkbommen net zo hard als een best explosief. Wat mij betreft mogen ze echt strenger gaan optreden.

Mijn hond gaat er dit jaar iig Al beter mee om dan vorig jaar, toen was ze de hele maand december een stresskip. Al wil ze nu niet enorm graag buiten lopen als ze overdag aan het knallen zijn, gelukkig voelt ze zich nog wel veilig in de achtertuin.

Het is echt niet normaal hoe hard het soms knalt bah, hele huis trilt er soms van

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:33

Hier zijn ze ook los aan het gaan met vuurwerk en ik wil graag slapen. Lastig met een hond die afgaat op vuurwerk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 01:41

Vuurwerk en een hond die loop te blaffen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 02:29

Nog steeds wakker

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 04:21

Polarize schreef:

Gebeurt bij ons ook regelmatig, echt heel irritant -:(-

En ik kan weer niet lekker slapen, door verkoudheid :(

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 06:09

Storm en dat ik daar zo onrustig van word. Al tich keer wakker geworden

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 06:13

Ja hij is wel echt heftig, staat hier pal op het raam. Eigenlijk moet ik nu uit bed om dat dicht te doen, maar dat is koud…

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 06:18

Caira schreef:
Ja hij is wel echt heftig, staat hier pal op het raam. Eigenlijk moet ik nu uit bed om dat dicht te doen, maar dat is koud…

Dat had ik dus ook haha. Maar toch maar eruit gegaan, gelijk paarden wat extra gevoerd. Maar zelfs met raam dicht is het “herrie”. Maar ik zit dan ook helemaal open, dus is hier snel teveel wind. Maar daarom staan hier ook zoveel windmolens :Y) Die zeggen nu windkracht 9

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 06:34

Hier ook wakker door de storm. En ik kon gisterenavond al niet in slaap komen door die stomme buurman die tot 2 uur zijn takkeherrie aan het luisteren was.

Lijkt trouwens alsof er weer schade is aan schuur en schutting. Hoop het niet want herstellen zit er niet in voorlopig

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 07:52

Jup, hier ook stom. Lig nu warm met de honden op de bank, hopelijk kan ik nog een beetje de slaap vatten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 10:07

Dezelfde kat die gister het snoer van mijn lampjes heeft doorgeknaagd, heeft nu mijn skelet gesloopt -O-

Afbeelding

Zo maar even het lijmpistool pakken en de kat achter het behang plakken kijken of ik m kan fixen, want natuurlijk is deze nergens meer te krijgen zo een maand na Halloween :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 10:18

Mezelf zat zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 12:15

En kom er nu achter dat de pijnstillers die ik nu heb voor de ziekte van Bechterew is.

Had de persoonlijke bijsluiter wel gelezen, maar nog niet die in het doosje.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 12:48

Dat ik het verschrikkelijk vind om te zien, hoe mijn zwager mijn schoonmoeder helemaal klein neert en de grond in boort. En zij er niet tegen in durft te gaan omdat ze bang is dat hij het contact weer met hun verbreekt.

Mijn vriend en ik hebben al geen contact meer met hem en hij is bij ons ook absoluut niet welkom. Maarja zoals met gezamenlijke activiteiten zoals sinterklaas enzo, dan zien we hem natuurlijk nog wel. Ookal praat die niet echt meer met ons, want hij is bang voor ons. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:13

Toch wat ziek geworden , licht geïrriteerde keel en wat snotterig.

Nou ja het paard is verzorgd dus nu hoef ik de deur niet meer uit.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:20

Na 5 weken ziekenhuis mag ik morgen eindelijk weg. Maar niet naar huis, eerst nog voor onbepaalde tijd naar de revalidatiekliniek. Ik wil naar huis ;(